Serieus? Gohquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat bestaat zeker al 5 jaar..
Ik loop er wel eens doorheen. Het zijn wel allemaal vrij dure winkels die er zitten, en het is er bijna altijd ontzettend rusitg. Eén van die café's kan ook de voorgevel naar beneden klappen om als podium te gebruiken zelfs.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Serieus? Goh
Ik heb het nog nooit gezien.
Klopt, daar stond die zanger dus op zondag.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens doorheen. Het zijn wel allemaal vrij dure winkels die er zitten, en het is er bijna altijd ontzettend rusitg. Eén van die café's kan ook de voorgevel naar beneden klappen om als podium te gebruiken zelfs.
He, die was er zaterdag ook (en ik dus ook). Wel grappig inderdaad. Als je overigens heel goed zoekt, zit er ergens onder een doorgang een trap naar boven en dan kom je bij de Haagse Lounge. Een loungebar met dakterras wat dus boven de Haagse bluf zit. Errug rielekst in de zomer om rond te hangen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, daar stond die zanger dus op zondag.
Goh daar zat ik vorige week nog.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:01 schreef Miwe het volgende:
[..]
He, die was er zaterdag ook (en ik dus ook). Wel grappig inderdaad. Als je overigens heel goed zoekt, zit er ergens onder een doorgang een trap naar boven en dan kom je bij de Haagse Lounge. Een loungebar met dakterras wat dus boven de Haagse bluf zit. Errug rielekst in de zomer om rond te hangen.
Jij leest alleen topictitels en post dan gelijk?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:03 schreef X-Ray het volgende:
Lekker nieuw. Dat zit er al lang...
wat is er mis met den haag/?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:07 schreef schatje het volgende:
Den Haag.
Allesquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wat is er mis met den haag/?
Oh dat bij 't Gouden Hooft en de Firkins, dat kende ik ook al een tijdje. Wist niet dat het een apart iets was, net zoals de passage.quote:
k wou net zeggen.. uitgaan hier is best vet, koninginnenach is vet, zuiderpark is vetquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:13 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
zoals wat
Den Haag is buitengwoon saai en heeft net zo weinig uitstraling als rotterdam. Utrecht en A'dam zijn idd veel leuker en aantrekkelijker.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Den Haag heeft denk ik meer een eigen karakter, dan bijvoorbeeld Rotterdam.
Toch prefereer in Amsterdam en Utrecht boven Den Haag.
Ik vind Den Haag toch wel vrij armoedig er uit zien.
Maar natuurlijk met de HB niet meer
Ah ga toch weg Utrecht heeft niet 1 goede discotheek en Adam is alleen leuk voor Japanse toeristen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:27 schreef Fixers het volgende:
[..]
Den Haag is buitengwoon saai en heeft net zo weinig uitstraling als rotterdam. Utrecht en A'dam zijn idd veel leuker en aantrekkelijker.
Haagse kak taalquote:[b]
Toch prefereer in Amsterdam en Utrecht boven Den Haag.
Waarom moet je ergens bij gaan staan? Je hoort het toch gewoon als je door heel het centrum hoort.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:43 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Haagse kak taal![]()
Den Haag isen dat winkelcentrumpje zit er al iets van 5 jaar.
Bij die zanger staan alleen vaak geen mensen![]()
Als iemand speelt is het wel geinig als er wat publiek staat i.p.v dat iedereen doorlooptquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom moet je ergens bij gaan staan? Je hoort het toch gewoon als je door heel het centrum hoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |