In dat geval hebben we geen deal.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:37 schreef Setambre het volgende:
[..]
60 euro hoger ga ik niet.
Omdat sommige films veelste duur zijn voor 2de hands.
Nieuw prijzen bijna gelijk aan jouw prijzen
je hebt mailquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:18 schreef danos het volgende:
iZi ik wacht nog steeds op een mailtje terug van je
Starship troopers is oude versie. en Minority Report is 2-disc editie, maar is al verkocht.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:27 schreef JimmyJames het volgende:
Welke versie is Starship Troopers ? de pas uitgekomen SE ? en minority report is dat een 1 DVD versie ?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
training day en analyze this.. kom ik vrijdag 4 of zaterdag 5 juni ophalen in Deventer.. als ze er allebei nog zijn??
Is goed ik zal ze klaar leggen.quote:
You've got mailquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:43 schreef iZi het volgende:
[..]
[..]
Is goed ik zal ze klaar leggen.
Mail maar even naar izi AT izi.nu om verder af te spreken
Helaas ik verzend niet per stukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:18 schreef S-juh het volgende:
Ik wil graag "The Recruit" hebben voor 8 euro incl verzendkosten
Die is al verkocht, zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef WeirdMicky het volgende:
hey izi, ik ben een vriend van Danos met wie je al een deal hebt
Training Day
Regio:2 Ned.Ond
Prijs:5 euro
kan je die voor die prijs erbij gooien?
Sorry dat vind ik te laag. Je mag ze van mij hebben voor 27 euro incl. verzendskosten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:00 schreef BOINK_BOINK het volgende:
ik ben geïntreseerd in (mits ze in goede staat zijn natuurlijk)
House on the Haunted Hill
Next Friday
The Recruit
voor 20 incl. verzendkosten
Dit vind ik een goeie deal aleen hangt het van je voorganger af of hij House on the Haunted Hill nog wil hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:55 schreef MaNDaRK_ het volgende:
The Perfect Storm
Prijs:7 euro
Red Dragon
Regio:2 Ned.Ond (ExRental)
Prijs:9 euro
Panic Room
Regio:2 Ned.Ond (ExRental)
Prijs:9 euro
House on the Haunted Hill
Regio: 2 Ned.Ond
Prijs:10 euro
Dracula 2000
¤ 40 inc verzenden?
ok ok errm..... 25 incl???quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:43 schreef iZi het volgende:
[..]
Sorry dat vind ik te laag. Je mag ze van mij hebben voor 27 euro incl. verzendskosten.
[..]
Dit vind ik een goeie deal aleen hangt het van je voorganger af of hij House on the Haunted Hill nog wil hebben.
mail me maar even op izi AT izi.nu
ik vind het een goed bod alleen is het zo dat Lola Rennt al verkocht is. (zie posts hierboven)quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:57 schreef rolon het volgende:
Ik heb interesse in:
-MI2
-Lola Rennt
-End Of Days
-MallRats
-Deuce Bigalow
(8+4+7+8+7 = 34)
Samen voor 34 incl?
Bod geldt tot 00:00 vandaag
uuuhhh.... sorry ik hou het op 27 euro incl. want degene die na jou gepost heeft en House on the Haunted Hill graag wil hebben legt er dan meer voor neer dan dat jij doet met een bod van 25 euro.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:59 schreef BOINK_BOINK het volgende:
[..]
ok ok errm..... 25 incl???
ik hoor et morge wel ga nu slapen, morge vroeg werken
Helaas al verkocht. (zie posts hierboven)quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:01 schreef woeeiiii het volgende:
typo:
U-Trun
je hebt mailquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef BOINK_BOINK het volgende:
nou vooruit dan maar voor die 2 euro ga ik niet moeilijk doen![]()
Mail me maar je gegevens naar FaD [at] Fabriz1o [punt] demon [punt] nl
Ja hoor die is nog beschikbaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:35 schreef BMWM3 het volgende:
Ik wil graag Deep Impact. Is die nog beschikbaar?
Ik wil hem voor 10¤ inclusief hebben!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:15 schreef iZi het volgende:
[..]
je hebt mail
[..]
Ja hoor die is nog beschikbaar
sorry ik probeer niets per stuk te versturen anders moet ik straks voor tig man iedere dag 1 dvd-tje naar het postkantoor brengen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik wil hem voor 10¤ inclusief hebben!
Mail naar bmwm3 [at] hotmail [dot] com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |