Ik niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ik word/werd ook vaak aangezien voor een vrouw
Mijn posts ook.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar mijn posts zijn dan ook zo mannelijk en viriel; er bestaat geen twijfel over mijn geslacht
Tsja, daar heb je wel een puntje!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mijn posts ook.
En anders zou je het toch wel aan mijn ondertitel moeten zien
aha grammaticaal is mijn naam dus niet mannelijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:21 schreef Eluc het volgende:
Duivel = mannelijk. Duiveltja = vrouwelijk.
Uitgang: -a (vrouwelijk)
of zo...
Ik heb dezelfde avatar+ondertitel+signature al sinds de dag dat ik me geregged heb. Tegenwoordig gebeurd het trouwens niet meer dat ik voor een vrouw word aangezien, omdat de meesten mij wel kennen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wellicht zou je 'ns wat moeten doen aan dat vliegende creatuur naast je posts. Ik weet het ook niet hoor, 'k gooi maar een balletje op... Gooi er een plaatje van een lekkere vrouw, of een mooi vehikel neer, wellicht dat ze je dan anders beoordelen
Dat is niet aan de orde.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weet ik veel.
U riep?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:26 schreef dolle_hond het volgende:
ja hallo ober
ben jij de ober van de dag?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:33 schreef mamamiep het volgende:
[..]
U riep?
Vind je het goed als ik er gelijk bij kom zitten? Ik moest maar tot 16:30quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ben jij de ober van de dag?
dan graag nog een koffie
gezelligquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:35 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik er gelijk bij kom zitten? Ik moest maar tot 16:30.
Yeah babyquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gezellig
maar ik ga zo naar de speeltuin met de kinderen. ga je ook mee
doen we de koffie in een thermoskanquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:41 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Yeah baby.
Hartstikke leuk toch, speeltuin.
Dat denken ze van mij ook.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bijna iedereen dacht dat ik een man rond de 30 was, niet miepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |