Ik lees alleen de Break Out!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je haalt me door de war met Tom.
Ik lees alleen Empire.
Er zijn eenvoudigere manieren om dat te doenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
zeg SoK
je zit toch niet te postopkrikken
noem er eens vijfquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn eenvoudigere manieren om dat te doen![]()
En diepost
had nog steeds meer inhoud dat 90% van wat hier te lezen valt
5 manieren om makkelijk posts op te krikken of 5 posts met minder inhoud?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
noem er eens vijf![]()
1) Ten eerste door alles steeds in vraag te stellen en door op elke vraag te reageren met een nieuwe vraag. Begrijp je?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:31 schreef dolle_hond het volgende:
5 manieren
1: ik snap er niks van, noem eens een voorbeeld van een dergelijke "discussie"quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1) Ten eerste door alles steeds in vraag te stellen en door op elke vraag te reageren met een nieuwe vraag. Begrijp je?
2) Het 'wat luister je nu' -topic, Het 'woord-associatie'-topic, Het 'woord-aanvullen'-topic
3) Door iemand te zoeken waarvan je weet dat die altijd het laatste woord moet hebben en daar altijd op reageren, zodat het eindeloos doorgaat
4) ONZ
5) Door dingen die je in één post kan melden, te verspreiden over 5 posts (zoals ik nu had kunnen doen)
Had het wat eerder gepost, dan had ik je kunnen aanmoedigen. Maar nu kon ik het niet. Als ik je had aangemoedigd, dan was je vast geslaagd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Bedankt voor jullie gelukwensingen enzo..
Ik ben gezakt
* Voodoopopje opzij legtquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Bedankt voor jullie gelukwensingen enzo..
Ik ben gezakt
kut man, succes verderquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Ik ben gezakt
Gisteravond al om half 1!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had het wat eerder gepost, dan had ik je kunnen aanmoedigen.
Waarschijnlijk wel ja, ik was helemaal zenuwachtig nuquote:Maar nu kon ik het niet. Als ik je had aangemoedigd, dan was je vast geslaagd.
22 juni mag ik weer! Als je nu alvast begint met aanmoedigen...quote:Volgende keer beter.
Gemene pikkediefquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
* Voodoopopje opzij legt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |