van : http://www.webpiraat.nl/index.wp/list_messages/2627/0quote:je kan als je uitgeroeid bent . kootjes tussen je tenen laten weghalen. ik weet niet hoeveel maten kleiner het wordt. maar ik denk toch zo'n 2 maten. als ze weggehaalt zijn moet je eigenlijk weer opnieuw 'leren lopen'. maar hoe het precies allemaal zit weet ik ook niet.
quote:Sommige van deze ingrepen zijn voor medische of psychologische redenen. Andere toestanden zijn puur cosmetisch of om in bepaalde broeken of rokken te kunnen. En nu kunt u naar de dokter (chiropodist) lopen om uw voeten te laten bewerken zodat u zonder moeite de schoenen van Manolo Blahnik en Jimmy Choo kunt dragen. U kunt onder andere teenbotjes laten wegnemen, een liposuctie van uw voeten laten doen, collageen laten inspuiten of zelfs een voetfacial laten aanbrengen. In Amerika betalen bepaalde vrouwen hier duizenden dollars voor.
Zie mijn laatste post hierboven.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:28 schreef Eronymus het volgende:
ik vraag me af of het wel mogelijk is.....
krijg je er dan geen problemen mee??
worden je voeten dan korter??? en hoeveel dan? dat lijkt me wel van belang...quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zie mijn laatste post hierboven.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:26 schreef Biancavia het volgende:
http://www.6minutes.net/nl/digihorizon/0309.htm:
[..]
http://www.staatsloterij.nl/miljonairs/milj_hotornot31.phpquote:Voetfacials en voetsculptures
Een nog onschuldige behandeling is de ‘voetfacial’, een uitgebreide schoonheidsverzorging. Het inspuiten van collageen in voetzolen kost zo’n 300 dollar. Duurder is het inkorten van tenen of een voetsculpture, waarbij de voeten in de gewenste vorm worden ‘gekneed’. Suzanne Levine, chiropodist in New York, vond een teenliposuctie echter iets te ver gaan en stuurde de vrouw die erom vroeg door naar een goede therapeut.
Ja maar jij bent dus gewend dat je iets eerder bijv naar voren valt oid. Als je dat niet gewend bent en opeens kleineren poten val je wel eens om lijkt me.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:43 schreef klappie het volgende:
ik ben 2 meter en heb maatje 44 van schoenen... kan perfect hoor!
tuurlijk kan dat perfect, maar als jij je hele leven op maatje 47 gelopen hebt dan ligt het wel anders.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:43 schreef klappie het volgende:
ik ben 2 meter en heb maatje 44 van schoenen... kan perfect hoor!
Dus iemand met kleine voeten valt naar voren?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:51 schreef Brendovic het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dus gewend dat je iets eerder bijv naar voren valt oid. Als je dat niet gewend bent en opeens kleineren poten val je wel eens om lijkt me.
Precies ja, kzeg niet dat je weer opnieuw moet leren lopen, maar het is toch opeens heel anders lijkt mij.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:51 schreef Brendovic het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dus gewend dat je iets eerder bijv naar voren valt oid. Als je dat niet gewend bent en opeens kleineren poten val je wel eens om lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |