jij bedoelt within the woods deze zou toen op de book of the dead edtie van the evil dead komen maar wegens een rechten kwestie ging dit niet door als je goed zoekt kan je hem op 1 van de download programma's vinden voorlopig kan je er nog niet legaal aankomen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
Persoonlijk 1 van mijn favorieten. De hele Evil Dead trilogy is goed maar deze is toch wel 1 van de meest grappige.
Is trouwens de prequel, ook iets met Dead in de titel en geschoten om geld te verzamelen voor Evil Dead 1 ook op dvd?
Zoals Antichrist al melde hierbovenquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
Is trouwens de prequel, ook iets met Dead in de titel en geschoten om geld te verzamelen voor Evil Dead 1 ook op dvd?
En dat ie dan het laatste woord kucht!quote:Wiseman: Remember, you'll have to say to whole sentence when you take away the book of the dead.
Ash: Okay, I got that stupid sentence remembered.
Helaas is de versie die op internet circuleert van een zeer slechte kwaliteit. Althans de versie die ik heb gezien. Het lijkt wel of ze de videoband eerst langs een magneet hebben gehaald, daarna hun kont ermee hebben afgeveegd en het toen hebben geconverteerd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zoals Antichrist al melde hierboven
WITHIN THE WOODS
Ik eigenlijk niet. Typisch iets voor Ash met zijn eeuwige pech!quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het einde van de director's cut overigens een stuk minder leuk dan het supermarkt einde. Maar ik geloof dat de meeste mensen het daar wel over eens zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |