Hooguit een der Spanjaarden of Argentijnen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef mitt het volgende:
en wie doet Roger Federer wat?
Ach ik denk dat hij tot de 3de of de 4de ronde kan komen als hij een beetje een goeie loting heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef Biggs het volgende:
Ah Verkerk komt ff al zijn puntjes avn vorig jaar verliezen
Dat zou al meteen een leuke verassing kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:58 schreef vluggejapie het volgende:
Andere leuke wedstrijd in de eerste ronde:
Ferrero - Haas; Ferrero nog niet echt op dreef dit jaar op gravel, Haas op de weg terug na veel blessures.
Hij heeft toch een aardige vorm te pakken, je weet nooit..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
Verkerk gaat veel rankings punten verspelen.
Je zet je tv aan en je ziet gemalen baksteen de komende twee weken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:44 schreef 61neorej het volgende:
Wordt het uitgezonden op tv?
Neem aan dat ze het wel laten zien.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:32 schreef mitt het volgende:
Ik heb er zin in
van Lottum moet meteen om 11.00 tegen Moya, weet niet of ze dat bij de NOS gaan laten zien, laten we hopen van wel.
ook van Scheppingen en Sluiter moeten morgen
Jammer dat de tijd dat ik daar tijd voor had verleden tijd is.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hé overdag tennis kijken. Leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |