Blijf bij mijn zusje weg!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:05 schreef kastanova het volgende:
Maakt me niet uit, als het maar jonger dan 11 is.
Foto's?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Blijf bij mijn zusje weg!!!
*pats* *pats* *pats*
Die moet jij ondertussen toch wel bij je verzameling hebben...quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Foto's?
Computer gecrashed, incl. m'n documenten backup, 5 jaar aan foto's kwijtquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:56 schreef fraubitch het volgende:
Die moet jij ondertussen toch wel bij je verzameling hebben...![]()
Ook haar konthaar?quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:10 schreef BB-King het volgende:
Blauwe haren vind ik het mooist.
Dus mijn vriendin zal later hoe dan ook (mijn wil is wet) haar haartjes blauw moeten verven.
Gokje: je bent moslim en je wijf draagt een burka (jouw wil is wet)quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:10 schreef BB-King het volgende:
Blauwe haren vind ik het mooist.
Dus mijn vriendin zal later hoe dan ook (mijn wil is wet) haar haartjes blauw moeten verven.
Bij mij net andersomquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:15 schreef Toadette het volgende:
Ik val op donker, maar ik heb een blondje.
* Najra heeft donkerblond haar en groene ogen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
Mijn aandacht wordt eerder getrokken door iemand die donker haar heeft, maar (donker)blond is daarmee nog niet persé afgestoten
Angelinaquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:43 schreef JePevePe het volgende:
look at my avatar... (langharige) brunettes rule..
![]()
Idd, net als mooie mannenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef Frezer het volgende:
Ik vind het altijd een beetje raar dat mensen maar op 1 bepaald type of keur haar vallen, maar dat zal komen omdat ik zelf op hele uiteenlopende types val. Mooie dames zijn er in alle haar kleuren.
Jij hebt t begrepenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef Frezer het volgende:
Ik vind het altijd een beetje raar dat mensen maar op 1 bepaald type of keur haar vallen, maar dat zal komen omdat ik zelf op hele uiteenlopende types val. Mooie dames zijn er in alle haar kleuren.
Gelukkig, er zijn nog meer mensen die er zo over denken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef Frezer het volgende:
mja, das ook wel zo, maar tot nu toe heb ik altijd jongens met donker haar leuk gevonden, maar je hebt gelijk dat het niet alleen daarom gaatquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef Frezer het volgende:
Ik vind het altijd een beetje raar dat mensen maar op 1 bepaald type of keur haar vallen, maar dat zal komen omdat ik zelf op hele uiteenlopende types val
pssssssssssssstquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:44 schreef Daphne85 het volgende:
Ik val op blonde jongens met blauwe ogen
Met alle plezier van de wereldquote:Op zondag 23 mei 2004 15:58 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Neuken?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:44 schreef Daphne85 het volgende:
Ik val op blonde jongens met blauwe ogen
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:26 schreef Ra-z het volgende:
Zolang et niet grijs is..
Ik pinda meisje val op Nederlandse boerenlullen.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:32 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Ik vind Donker altijd mooi!!Maar toch val ik ook wel op donker blonde jongens...
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik pinda meisje val op Nederlandse boerenlullen.
Ja, ik vind het eigenlijk ook een tikkeltje ordinair overkomen.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:41 schreef Thermo het volgende:
[..]![]()
Hoe lomp kan je het uitdrukken
Ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 20:53 schreef schatje het volgende:
Maar toch meneertje Thermo vind ik de beschrijving lomp ook wel weer een tikkeltje overdreven.
Ik vergeef het jequote:Op zondag 6 juni 2004 21:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ookHet klinkt gewoon wat droog.
Lomp klinkt misschien wat grof maar was niet zo bedoeld
Nu zal je voortaan op blond moeten vallenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef PEACEKEEPER het volgende:
ik heb op blond geklikt, maar ik val op donker, wat nu!![]()
verdomd ik val niet op blondquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nu zal je voortaan op blond moeten vallen![]()
oja joh... vertel hier is iets meer overquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:04 schreef koning_leeuw het volgende: maar meisjes met rode haren kunnen ook erg leuk zijn
slijmbal!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:21 schreef Steve-O het volgende:
Half bloedjes
Pinda's
Ik, pindakaas met kerrie, val op Nederlandse boeren en in mindere mate op boerinnen.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik pinda meisje val op Nederlandse boerenlullen.
ik heb donker haar...quote:Op maandag 14 juni 2004 17:36 schreef troT het volgende:
mannen met donker haar... oeh![]()
Dat wil overigens niet zeggen dat ik alleen maar op donkerharige mannen val, maar als ik mag kiezen dan weet ik het wel![]()
Groene ogenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:31 schreef Untitled het volgende:
Donker![]()
(Als het nog kan, groen of blauwe ogen erbij, de ultieme combi)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |