word iedere keer triest als ik die trailer zie...
quote:Irritant dat ze dat nummer gebruiken bij die trailer van LOTR! Dat nummer hoort echt bij RFAD. Je hoort het echt door de hele film heen en is er dus echt mee verweven. Gaan ze het voor een film waar compleet nieuwe muziek voor geschreven is ff gebruiken! Irritant...
Op donderdag 18 december 2003 11:49 schreef Phreak het volgende:
idd.. de reclame van LOTR bevat idd dat nummer van Requiem....word iedere keer triest als ik die trailer zie...
[Dit bericht is gewijzigd door Forumpi op 18-12-2003 12:03]
quote:Vrijwel in alle trailers gebruiken ze muziek uit andere films.
Op donderdag 18 december 2003 11:56 schreef Forumpi het volgende:
Gaan ze het nu dus voor een film gebruiken waar compleet nieuwe muziek voor geschreven is! Maar dan voor een trailer al een bestaand stuk gebruiken. Vinkraaarrrrr...
quote:Daar geloof ik dan weer helemaal niks van. Dat dat een regel zou zijn. Het zal best vaker gebeuren wanneer het zo uitkomt, maar bij LotR lijkt het me toch dat ze kunnen kiezen uit een ruime voorraad 'eigen productie'.
Op donderdag 18 december 2003 12:01 schreef Joppe het volgende:[..]
Vrijwel in alle trailers gebruiken ze muziek uit andere films.
quote:Dan geloof je het niet
Op donderdag 18 december 2003 12:04 schreef Forumpi het volgende:[..]
Daar geloof ik dan weer helemaal niks van. Dat dat een regel zou zijn. Het zal best vaker gebeuren wanneer het zo uitkomt, maar bij LotR lijkt het me toch dat ze kunnen kiezen uit een ruime voorraad 'eigen productie'.
De trailer van ROTK bevatte overigens wel muziek uit TTT EE / ROTK.
quote:Ja. Aangezien dat bij deel 1 van LOTR al was
Op woensdag 17 december 2003 23:22 schreef Arma_Angelus het volgende:
iemand al opgevallen dat de titeltrack van RFAD voorkomt in de LOTR trailer/commercial op TV?
Pi heb ik ei'k nooit gezien.
Is dat wat?
quote:ik kijk eigenlijk nooit TV, het is een godswonder dat me dit opgevallen is.
Op donderdag 18 december 2003 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Aangezien dat bij deel 1 van LOTR al was
Deel 2 niet, en deel 3 nu weer wel.Pi heb ik ei'k nooit gezien.
Is dat wat?
quote:Pi is ook meesterlijk ja
Op donderdag 18 december 2003 12:43 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja. Aangezien dat bij deel 1 van LOTR al was
Deel 2 niet, en deel 3 nu weer wel.Pi heb ik ei'k nooit gezien.
Is dat wat?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:09 schreef Joppe het volgende:[..]
Dan geloof je het niet
Meeste trailers komen uit als de film nog niet eens af is. De muziek is dan dus ook nog niet geschreven/af. Dus hoe kunnen ze dan de muziek uit de film gebruiken in de trailer?That makes sense.
Toch jammer eigenlijk.
De trailer van ROTK bevatte overigens wel muziek uit TTT EE / ROTK.
quote:Ben ik wel met je eens ja
Op donderdag 18 december 2003 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer een thread die aan het evolueren is naar een LOTR-topic. Al eens van overkill gehoord?
Ik ben bezig die TTT 'remix' te downloaden en die klinkt gaaf zeg! die extra arrangementen en dat koor voegen wel iets supermoois toe.. maar alleen voor LOTR doeleinden dan he
Ik kan er niet naar luisteren zonder de beelden uit RFAD voor me te zien..
quote:Ik ben ook al weleens op zoek geweest wat nou de "Directors Cut" van RFAD zou moeten zijn. Het is nogal een vaag gedoe. Voor zover ik het destijds begrepen heb is de DC versie van RFAD hetzelfde als de normale biosversie hier in NL. In de USA hebben ze een geknipte versie uitgebracht en daarnaast de gewone versie als DC. Oftewel, voor ons bestaat de DC versie feitelijk niet. Zoiets was het meen ik ...
Op dinsdag 23 december 2003 15:43 schreef kinky_queen het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is met de director's cut?
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 28-12-2003 14:35]
quote:Dat komt omdat je de lente niet gezien hebt
Op donderdag 18 december 2003 23:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem netw eer even gekeken... vanaf obgeveer 1:10 begin in non-stop te janken ... echt erg! (da's zeg maar vanaf Winter ongeveer)
Vooral de liefde tussen Harry en Marion vond ik echt schitterend. Echt zeer mooie gefilmd en gespeeld!! ![]()
En wat is die Jennifer Conelly een mooi meisje zeg!! Echt
De muziek vind ik hartverscheurend mooi. Erg goed en sfeerbepalend, dan wel verhogend. Merg en been, mag ik wel zeggen.
Een niet te onderdrukken smile krijg ik elke keer als Harry en Tyrone hun pure dope even uittesten om te kijken hoe ze 't moeten versnijden. "Shiiiiiiiiit...".
Een van de drie beste films van dit decennium.
Een echte feel-bad-movie. Niks happy end. Nee, en ze leefden nog kort en ongelukkig. Allemaal.
![]()
Nou en dat dat niet zo is ![]()
De goblin-king verslaan en dan zo aan je einde komen
quote:Ja, die performance had met een Oscar beloond moeten worden. Haar toneelspel in die film is echt heel erg goed.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heel erg mooie film ja. En ik vind de moeder echt een geweldige rol.
en idd.. d'r wordt nogal eens andere muziek gebruikt in trailers... logisch toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |