abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2446461
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:29 schreef Arjeninho het volgende:
Leuke link.
Maar puur toeval.

Ik ga deze film trouwens meteen op dvd bestellen. Ik krijg ernstig de indruk dat dit 1 van die films wordt, die ik nog tientallen malen zal willen zien en analyseren...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 december 2001 @ 23:22:17 #77
862 Arcee
Look closer
pi_2458802
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:33 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg ernstig de indruk dat dit 1 van die films wordt, die ik nog tientallen malen zal willen zien en analyseren...
Kan ik me voorstellen ja... heb 'm laatst voor de 2e keer gezien en vond 'm nog beduidend beter dan de 1e keer. Paar plaatsjes gestegen in m'n Top 10 van dit jaar en staat nu 3, en heeft nog steeds stijgingskansen...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 4 maart 2002 @ 01:41:33 #78
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_3377579
quote:
Op zondag 09 september 2001 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Hmm, het lijkt alsof ik de enige ben die deze film zeer matig vond. Zelfs Roger Ebert geeft hem 3,5 sterren ( http://www.suntimes.com/ebert/ebertser.html ). Toch maar de film nog eens kijken en proberen onder woorden te brengen waarom hij me zo tegenviel, terwijl hij me op het lijf geschreven leek (in die zin dat ik houd van kleine, 'experimentele', (deprimerende), onverwachte films met vrij onbekende cast).
Nee hoor, je bent niet de enige! Ik heb hem net gezien en ik vond hem ook zeer matig. Het is nu een beetje laat, maar misschien dat ik dit binnenkort ook nog even ga onderbouwen
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_3377622
quote:
Op maandag 04 maart 2002 01:41 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik heb hem net gezien en ik vond hem ook zeer matig. Het is nu een beetje laat, maar misschien dat ik dit binnenkort ook nog even ga onderbouwen
Waarom nu niet?

Niet iedereen vond de film overigens goed, hoor. Veel van de hollywood-georienteerde critici hebben de film er ook behoorlijk van langs gegeven.
En ik had ook mijn twijfels voordat ik em zag. Ik ben niet zo'n hele grote fan van die hypermoderne filmtechnieken, zoals bij Snatch, Fight Club, Pulp fiction en noem maar op..

Maar de reden dat ik het bij deze film wel trok, was de emotionele ondertoon die niet verloren ging in al de avantgardistische en stylistische hoogstandjes...

Al de voorgenoemde films hebben mij ondanks hun vermakelijkheid niet weten te raken, de cast bestond uit flat characters en emotie moest plaats maken voor stijl en dezelfde 'cutting edge'-filmmakerij..

Bij 'Requiem for a dream' complimenteren de stijl en emotionele basis elkaar enkel maar. Het is een compleet geheel. Vooral de rol van Ellen Burnstyn geeft de emotionele diepte waar de doorgewinterde filmfanaat om vraagt (..naar mijn mening althans).

Voor mij is dit zonder twijfel nog steeds DE film van de afgelopen paar jaar.

pi_3434591
quote:
Op maandag 04 maart 2002 01:41 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
...maar misschien dat ik dit binnenkort ook nog even ga onderbouwen
..en ik wil het echt graag weten. Ook andere sceptici zijn welkom.

Ik heb de film gisteren voor de derde maal bekeken, en het begint er ernstig op te lijken dat ik dit de mooiste film aller tijden ga vinden...

pi_3435111
Issie nu wel al op DVD te krijgen??
Hope so...
pi_3445329
Ik kan hem nergens vinden hoor...
niet op dvd, niet bij bol.com.... Help!
pi_3445816
quote:
Op zondag 10 maart 2002 10:02 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik kan hem nergens vinden hoor...
niet op dvd, niet bij bol.com.... Help!
Als je em nu op dvd wilt hebben, zal je em uit Engeland of Amerika moeten bestellen.

Ikzelf heb de regio 1 versie ('Director's cut', kijk uit voor de ''edited version')
De Engelse (Regio 2) versie is even uitgebreid, maar de menu's van de Amerikaanse versie zijn door de regisseur zelf ontworpen en zijn niet minder dan geniaal.

Ik vermoed trouwens dat de Nederlandse dvd-release er ook wel snel zal zijn...

zondag 10 maart 2002 @ 14:25:58 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_3446437
quote:
Op zondag 10 maart 2002 12:39 schreef Lamon het volgende:

[..]

Als je em nu op dvd wilt hebben, zal je em uit Engeland of Amerika moeten bestellen.

Ikzelf heb de regio 1 versie ('Director's cut', kijk uit voor de ''edited version')
De Engelse (Regio 2) versie is even uitgebreid, maar de menu's van de Amerikaanse versie zijn door de regisseur zelf ontworpen en zijn niet minder dan geniaal.

vorrige week tegelijkertijd Pi en Requiem gekocht bij Donner (niet goedkoop trouwens)

Pi eergisteren gezien...zeer intense omdat ik woensdag ga promoveren op migraine.. requiem is voor volgende week

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_3446707
Is er nog een makkelijke manier om de edited en de normale versie uit elkaar te houden? Staat het erop bijv. ofzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3446767
quote:
Op zondag 10 maart 2002 15:04 schreef Jarno het volgende:
Is er nog een makkelijke manier om de edited en de normale versie uit elkaar te houden? Staat het erop bijv. ofzo?
Op de goede staat 'Director's Cut'.
pi_3446772
quote:
Op zondag 10 maart 2002 15:09 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Op de goede staat 'Director's Cut'.

Thanks!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 10 maart 2002 @ 18:50:20 #88
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_3448682
Imho maakt deze film alle andere films over drugsgebruik overbodig.

Toen de film afgelopen was, had ik echt een klote gevoel. Deprimerende film. Ik vind het briljant als een film dat met je doet.

De cast sluit ook perfect aan bij het verhaal. De manier waarop het verfilmd is, is super.

dikke 9

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 12 maart 2002 @ 18:44:53 #89
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_3467068
Volgens mij is ie vanaf vandaag officieel te huur in de videotheek. Mensen die m nog niet gezien hebben, reserveren en huren!
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  Redactie Frontpage maandag 18 maart 2002 @ 14:00:50 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3525280
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:44 schreef Arjeninho het volgende:
Mensen die m nog niet gezien hebben, reserveren en huren!
Downloaden ook goed?
pi_3526534
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:00 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Downloaden ook goed?

kheb em al een heeeeeeeeeeeelle tijd hier liggen op cd als zeer goeie dvd rip
  Redactie Frontpage maandag 18 maart 2002 @ 16:01:08 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3527031
quote:
Op maandag 18 maart 2002 15:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

kheb em al een heeeeeeeeeeeelle tijd hier liggen op cd als zeer goeie dvd rip

Ben nu de directorscut aan het dingesen.
pi_3532599
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:44 schreef Arjeninho het volgende:
Volgens mij is ie vanaf vandaag officieel te huur in de videotheek. Mensen die m nog niet gezien hebben, reserveren en huren!
Ja??? oehh, moet ik hebben!! Weetje het al zeker??
Kga is kijken van de week dan maar...
  Redactie Frontpage donderdag 21 maart 2002 @ 00:23:52 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3560301
Heb 'm net gezien, de dircut dus. Maarre, die losse, kinky stukjes van Jennifer Connoly zijn in de context van de film absoluut niet geil. Wel erg schreinend. Al die mannen rond dat bed

Absoluut goede film, als je al drugs gebruikt wil je meteen stoppen, zo niet dan wil je er nooit aan beginnen.

Redactie Frontpage donderdag 21 maart 2002 @ 00:31:10 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3560388
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Maar puur toeval.

We repeatedly see Jennifer Connelly's character standing at the end of a pier as Jared Leto's character walks toward her; this closely resembles a shot in the final scene of Dark City (1998) with Connelly and Rufus Sewell. According to director, Darren Aronofsky, this was a pure coincidence; when he came up with the image, based on a moment in his own life, he had yet not cast Connelly, nor even seen Dark City.
  donderdag 21 maart 2002 @ 01:45:30 #96
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_3560819
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 00:23 schreef SunChaser het volgende:
Heb 'm net gezien, de dircut dus. Maarre, die losse, kinky stukjes van Jennifer Connoly zijn in de context van de film absoluut niet geil. Wel erg schreinend. Al die mannen rond dat bed

Absoluut goede film, als je al drugs gebruikt wil je meteen stoppen, zo niet dan wil je er nooit aan beginnen.

He he, eindelijk!
Puk Puk says: fly like an butterfly but sting like a bee
pi_3564932
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 00:23 schreef SunChaser het volgende:

Mee eens in die scene voel je gewoon dat ze zich vuil en vernederd voelt
pi_3565477
Is die nou te koop ja of nee??
pi_3565742
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 13:58 schreef Freaky_pauwie het volgende:
quote:
Op zondag 10 maart 2002 12:39 schreef Lamon het volgende:

Lezen.

...en in Nederland komt ie uit op 11 april.

pi_3567495
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 13:58 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Zie boven, 11 april dus

Bij Van Leest hebben ze de Regio 2 UK import staan... fyi

ikzelf wacht toch maar op de NL versie, want toen ik m in de bios keek was ik ook blij met de subtitels... als je zo geboeid naar een film zit te kijken wordt het moeilijker je aandacht erbij te houden als je (onbekende/moeilijke) engelse dingen ooknog voor jezelf moet gaan vertalen... dan liever nl lezen eronder...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')