Hoe kan je nu bang zijn voor een film ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:46 schreef kamagurka het volgende:
Heb hem vanmiddag eindelijk gezien voor t eerst... mokerslag in m'n gezicht moet ik zeggen!! Ik vond Pi al indrukwekkend, maar deze gaat daar overheen als een stoomdiesel
Prachtige film, mooie soundtrack idd, en prachtige rol voor Ellen Burstyn (alweer!). Vantevoren kon ik niet bevoelen hoe heftig de ontknoping zou zijn, wat erg indrukwekkend is. Tis alleen een film die ik niet snel meer ga herbekijken![]()
Dit is precies waar ik bij een film als trainspotting (onterecht) bang voor was!
Dat jij emotioneel geblokkeerd bent is prima, maar films kunnen mij nog aangrijpen. Soms wordt ik er niet bepaald blij van iig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:17 schreef P4nic het volgende:
[..]
Hoe kan je nu bang zijn voor een film ?![]()
Gewoon kijken film = film toch ?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat jij emotioneel geblokkeerd bent is prima, maar films kunnen mij nog aangrijpen. Soms wordt ik er niet bepaald blij van iig.
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef Weakling het volgende:
Dan heb je de goede versie ... maar da's niet zo moeilijk, want hiero hebben we alleen maar goede versies ... de "edited" versie is nooit in NL uitgebracht namelijk ...
Emotioneel geblokkeerd ? nee ben ik zeker niet, maar echt bang om te kijken naar een film(zoals mensen bang zijn om een uit vliegtuig te springen) nee dit komt niet voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat jij emotioneel geblokkeerd bent is prima, maar films kunnen mij nog aangrijpen. Soms wordt ik er niet bepaald blij van iig.
Is wel stukje minder hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:38 schreef Byte_Me het volgende:
wow, zojuist gekeken, echt helemaal overweldigend. de muziek, de beelden, het acteerwerk... allemaal super. denk dat ik binnenkort dan maar Pi ga kijken.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:42 schreef mr.marcus het volgende:
Is wel stukje minder hoor.
Ja, echt christelijk tijdstip ook weer kwart over twaalfquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Theo heeft voor deze film gekozen.
Dus zondag, even na middernacht, is ie op Ned 3 te zien.
Leuk, kan ik hem voor de 9de keer zien....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:31 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Ja, echt christelijk tijdstip ook weer kwart over twaalf![]()
gelukkig heb ik 'm op DVD![]()
Wie zegt dat het een vrolijke avond gaat worden?quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:30 schreef dewd het volgende:
Erg goede film, maar ik werd er wel ff depri van toen ie eenmaal afgelopen was zeg.
Geen film om een vrolijke avond mee te beeindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |