![]()
In deze buurten gaan we zo'n beetje rijden
20 juni: ZuidHolland - ZeelandVertrek vanaf: Texaco langs A16 iets voorbij Dordrecht
Hoelaat spreken we af?-11.00 uur
Leuk, maar joe kom ik daar?-Heel simpel. Voor de mensen uit N-H:
-Gewoon rijden tot Rotterdam, dan pak je vanaf daar de A16 richting Breda/Antwerpen
![]()
-En vanuit Utrecht:
-A27 richting Gorinchem, bij knooppunt Gorinchem A15 naar Rotterdam.
-Afslag Papendrecht/Dordrecht (afslag 23).
-Randweg (N3) helemaal uitrijden en aan het einde A16 Breda volgen. Je komt nu vanzelf langs de Texaco iets na Dordrecht
![]()
-Zelfde verhaal voor mensen uit Gelderland/Overijsel/Drenthe/Groningen whatever.
-Mensen uit Brabant zijn er geloof ik niet, maar voor de zekerheid even.
-Richting A58 naar Tilburg, dan stukje A27 en vervolgens de A16 naar Rotterdam pakken
![]()
Wel ff omdraaien bij Dordrecht (afslag 20) en dan weer A16 richting Breda pakken. Dan zelfde verhaal
![]()
Hebben we dat?
![]()
De "route" word gewoon een neus-achterna-route; m.a.w, we zien wel waar we uitkomen
![]()
Wel kan ik jullie garanderen dat we over hele leuke weggetjes zullen komen!
![]()
We zullen ook geruime tijd stoppen bij de Bosweg, dit is een afgelegen weggetje in Zeeland met erg mooie linkse en rechtse bochten, 2 tunnels en zonder objecten langs de kant..
Hier kunnen we actiefoto's en actiefilmpjes van elkaar maken!
De "route" zal starten in Noord-Brabant, in de buurt van Klundert. Op industrieterrein Moerdijk om eeriljk te zijn
![]()
En dan rijden we zo binnendoor richting Willemstad, steken dan over bij de Volkerak-sluizen en dan zijn we aangekomen bij de Bosweg
![]()
Dan gaan we weer omhoog richting omgeving Numansdorp.... waar je ook erg leuk kan rijden.
We zien wel verder ter plaatse! Dat is leuk, zo spontaan
![]()
Geen gezeur met verkeerd rijden als je een vaste route hebt...
Tot zover.
[ Bericht 24% gewijzigd door Rietvaerder op 09-06-2004 19:46:44 ]