Ik zou in principe alle dagen kunnen, behalve op 13 juni.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog ff op de rest van de mensen wachten... 4 juli kan ik DENK ik wel.... maar misschien niet..
Gaan jullie keertje zonder mij?
weekend van de 27e ziet er vooralsnog beschikbaar uitquote:Op maandag 7 juni 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Post dan eens wat data en misschien komen we er met zijn allen wel uit.
En dan wel komen natuurlijk.
Schuiver?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ja helaas wel.
Kuip helemaal aan gort, koplamp(unit), stuur verbogen, motordeksel beschadigd, en verder wat kleinere dingen. Gaat rond de 2.000-2.500 ¤ kosten vermoed ik.
Zonde zeg..... je hebt hem nog maar net !quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ja helaas wel.
Kuip helemaal aan gort, koplamp(unit), stuur verbogen, motordeksel beschadigd, en verder wat kleinere dingen. Gaat rond de 2.000-2.500 ¤ kosten vermoed ik.
Yep, regen, mini-rotonde, olie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:24 schreef stinkie het volgende:
Schuiver?
that’s al lot!! We willen je er graag bij hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:37 schreef hollander172 het volgende:
…for what it's worth.
Dat is misschien een beter idee, ik ga zaterdag op vakantie en kom de 26ste terug maar dat is midden in de nacht ergens. Dus in de tussentijd gaat het voor mij niet lukken (denk dat ik wel een motor huur op vakantie, lekker offroad rijden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar, 4 juli is wat aan de late kant wat mij betreft. Het heeft toch weinig nut om ver van te voren te plannen…Of we doen er gewoon 2 tussen 4 juli en nu![]()
Net als wat Ondeugend al zei, dat is de dag na de TT in Assen, komt mij dus eigenlijk helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:50 schreef Rietvaerder het volgende:
27 juni komt voor mij het beste uit.
Wat is nou een meet zonder de oprichter van de MC![]()
Helemaal overheen gelezen, had ik maar zo'n broertje. Degene die ik nu heb is een dakloze, blowende niksnut die de vriendinnetjes van de eigenaar van de coffeeshop doorsmeert. Oh en hij is parttime kunstenaar.quote:
Dan ga je toch niet meequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
Net als wat Ondeugend al zei, dat is de dag na de TT in Assen, komt mij dus eigenlijk helemaal niet uit.
Oh, klinkt niet goed man.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, had ik maar zo'n broertje. Degene die ik nu heb is een dakloze, blowende niksnut die de vriendinnetjes van de eigenaar van de coffeeshop doorsmeert. Oh en hij is parttime kunstenaar.Niet dat er iets van terecht maar okee talent heeft hij zeker als ie nu eens zijn verantwoordelijkheden zou oppakken, zou stoppen met blowen en zijn schulden eens afbetaalt zou het nog wel wat kunnen worden.
Dan zou ik overigens ook eens rustig kunnen slapen zonder me zorgen te maken om hem....![]()
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet mee![]()
Roflol.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe.
Dit is een motormeet topic.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, had ik maar zo'n broertje. Degene die ik nu heb is een dakloze, blowende niksnut die de vriendinnetjes van de eigenaar van de coffeeshop doorsmeert. Oh en hij is parttime kunstenaar.Niet dat er iets van terecht maar okee talent heeft hij zeker als ie nu eens zijn verantwoordelijkheden zou oppakken, zou stoppen met blowen en zijn schulden eens afbetaalt zou het nog wel wat kunnen worden.
Dan zou ik overigens ook eens rustig kunnen slapen zonder me zorgen te maken om hem....![]()
Tuuuuuurlijk welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe. [afbeelding]
"En dan heb ik nog een tosti..... ja die is ook voor mij "quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Jullie willen mij gewoon niet mee hebben he, geef het nou maar toe. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk wel
Jij bent toch de enige die sneller is dan mij in de bochten, dus das wel een uitdaging![]()
![]()
Voor hoelang.... als je je rijbewijs kwijt bent moet je illegaal gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alle snelwegbochten pak ik je tegenwoordig. Alle boven de 170 km/u wel te verstaan, en dat zijn de meeste.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |