Vetquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga vandaag of morgen de route even checken op obstakels en wegomleidingen
En maak dan meteen even een geschreven routeplan voor Riet onleesbaar natuurlijk![]()
Nietquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij denkt dat ik Malle Pietje ben....
een rebus
Dat denkt ze niet......quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij denkt dat ik Malle Pietje ben....
een rebus
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:13 schreef ondeugend het volgende:
Veel plezier gehad en af toe even stout geweest![]()
[offtopic]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Off topic: valt mij op dat ineens niemand meer een motoricoon heeft.
Ik telde jou ook niet mee omdat je soms dagenlang niet post ..quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:30 schreef Gerako het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik nog wel, alleen niet zo`n hele duidelijke.
[/offtopic]
Maar Rammstein ruled gewoonquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik telde jou ook niet mee omdat je soms dagenlang niet post ..
Iedereen op de pagina -Luc,Rietvaerder, OPM,PatrickM,Stinkie(?) en ikzelf had eerst een motoricoon~Avitar~Avatar~whatever.
En opeens dus allemaal niet.![]()
Shit man .. en dat met de nieuwe motor.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:11 schreef Cynix ® het volgende:
Beste mensen, ik moet helaas afzeggen.
Ik ben maandag een beetje onderuit gegaan, olie op een rotonde etc, en de motor en ik zelf hebben helaas wat schade. Ik kom er wel weer bovenop, maar de motor staat voorlopig even in de werkplaats.
Gooi er maar een voorstel in. Ik heb nog geen idee hoe we gaan rijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:28 schreef hollander172 het volgende:
Heeft iedereen mijn post gemist?Pep, Pat en Reetvaerder komen toch ongeveer langs Utrecht? Kunnen we net zo goed samen de rest rijden.
McDonalds.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gooi er maar een voorstel in. Ik heb nog geen idee hoe we gaan rijden.
Wacht je ergens bij een benzinestation of gewoon op de vluchtstrook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |