Nachtritten zijn kewl!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
Zullen we een keer een nachtrit doen mannen!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker grote groep weer dan..... 5 of 6 man
Waar zijn de tijden gebleven dat we met een mannetje of 60 op pad gingen
Vroegah..
Als jij nu ook mee gaat zondag met onze Zeeland/ZH route... hebben we er weer 1 meer.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:51 schreef SuperFour het volgende:
Motor-forum, tijdje geleden nog ritje met 900+ motoren...
[..]
de megameeting wasquote:Op maandag 14 juni 2004 17:51 schreef SuperFour het volgende:
Motor-forum, tijdje geleden nog ritje met 900+ motoren...
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:54 schreef super_honda het volgende:
[..]
de megameeting was![]()
![]()
hey arthur! hoe gaat het met je KD's? maarre, kruisje achter jouw naam?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahaha, inderdaad...!
Grappig, heb jouw helm wel eens voorbij zien komen op m-f...!
[..]
Hoor je dat Riet? Desnoodsquote:Op maandag 14 juni 2004 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
Desnoods een Suzuki.
Ik wil rijden!
De motor is model 2004 zeker .. nog geen of bijna geen reserve onderdelen op voorraad.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er helaas geen zicht op wanneer mijn motor rijklaar is. De garage wacht nog op een koplamp-unit. Die zal wel uit Japan moeten komen of zo. Als het aan Yamaha ligt, rij ik deze zomer kennelijk niet meer. Volgende keer maar weer eens een Honda.
die Forum Admin's leren het ook nooit hequote:Op maandag 14 juni 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
Slowchat in een meettopic..
op M-F heet ik (hoe logisch) Bouke, en ik ben er redelijk actief dus het kan best kloppen dat je mijn helm eens gezien hebt.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahaha, inderdaad...!
Grappig, heb jouw helm wel eens voorbij zien komen op m-f...!
[..]
Pik dan ook een goeie datumquote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker grote groep weer dan..... 5 of 6 man
Waar zijn de tijden gebleven dat we met een mannetje of 60 op pad gingen
Vroegah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |