die Forum Admin's leren het ook nooit hequote:Op maandag 14 juni 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
Slowchat in een meettopic..
op M-F heet ik (hoe logisch) Bouke, en ik ben er redelijk actief dus het kan best kloppen dat je mijn helm eens gezien hebt.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahaha, inderdaad...!
Grappig, heb jouw helm wel eens voorbij zien komen op m-f...!
[..]
Pik dan ook een goeie datumquote:Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker grote groep weer dan..... 5 of 6 man
Waar zijn de tijden gebleven dat we met een mannetje of 60 op pad gingen
Vroegah..
Op zaterdag moeten veel mensen werken dus de kans dat wij op zaterdag gaan touren is vrij klein.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:29 schreef super_honda het volgende:
wanneer is er eens een meeting op een zaterdag, en in de buurt van friesland?
dus naar dordt zondag met zijn allenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Maar een rouwweekend houden en met een kampvuurtje rond de Bandit gaan treuren..![]()
![]()
![]()
Zelf ben ik redelijk bekend in Zeeland, maar wil Riet ook zijn moeite en route niet ontnemen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben geen Tourcommissie![]()
eensquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf ben ik redelijk bekend in Zeeland, maar wil Riet ook zijn moeite en route niet ontnemen.
Dus het lijkt mij dan beter om ergens anders te gaan touren inderdaad.
(als het weer't toelaat)
tja, daar ben ik dus helemaal niet bekend. Stippel maar een route uit, iemand?quote:In de regio centraal moet je ook wel een lekker stukje kunnen rijden~regio Hilversum enz.
Als we het eens worden dan rij ik wel voorop.
Liggen de Voornse meren bij Hilversum..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, daar ben ik dus helemaal niet bekend. Stippel maar een route uit, iemand?
Ik ben daar niet zo goed bekend dat ik een route zou kunnen uitstippelen,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelf ben ik redelijk bekend in Zeeland, maar wil Riet ook zijn moeite en route niet ontnemen.
Dus het lijkt mij dan beter om ergens anders te gaan touren inderdaad.
(als het weer't toelaat)
In de regio centraal moet je ook wel een lekker stukje kunnen rijden~regio Hilversum enz.
Als we het eens worden dan rij ik wel voorop.
klinkt goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
Even een uurtje brainstormen over de route en er ligt iets moois.![]()
Bandit er gelijk opgooien?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Maar een rouwweekend houden en met een kampvuurtje rond de Bandit gaan treuren..![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:14 schreef Cheshire het volgende:
kweenie of jullie er wat aan hebben.. maar omgeving Laren-Naarden-Bussum-Muiden (muiderzand=recreatiegebied) is wel mooi.. Loosdrechtse plassen...
Je kan daar mijn kontje zien ..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:41 schreef Cheshire het volgende:
ga in elk geval niet de polder in.... niks te zien daaro... niks te doen..![]()
Zijn er zat .. GSX600F liggen zeker op de sloop..en t'is immers hetzelfde blok.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Sloperij een optie voor die deksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |