Hoezo zou je oestrogeengehalte stijgen door het hebben van seks?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:11 schreef trueblue het volgende:
meer sex (want sex bevordert weer het oestrogeen-level, en oestrogeen zorgt voor mastopathie).
Tijdens de seks komt er meer oestrogeen vrij.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:23 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Hoezo zou je oestrogeengehalte stijgen door het hebben van seks?
Wat is de functie van dat oestrogeen dan? En bedoel je niet tijdens het orgasme? Ik neem aan dat masturberen ook magquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:14 schreef trueblue het volgende:
Tijdens de seks komt er meer oestrogeen vrij.
Niet zelden krijgen vrouwen last van pijnlijke borsten als ze een regelmatig seksleven hebben.
Lijkt mij geen enkel probleemquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:04 schreef Spitsmuisje het volgende:
...Ook lijken ze een stuk groter dan normaal...
Ik weet er ook het fijne niet van. Heb zelf wel last van mastopathie, en dat komt door een te hoog oestrogeengehalte, maar die wordt niet veroorzaakt door een actief seksleven (heb 't al 6 jaar). Dus het hoe en waarom van meer oestrogeen produceren bij een actief seksleven / tijdens sex / orgasme weet ik ook niet. Wel heb ik veel vrouwen horen klagen dat ze sinds een vriend hebben, en dus meer seks, pijnlijke borsten hebben en het is een feit dat het lichaam met meer seks meer oestrogeen aanmaakt. Weet niet of er verschil is tussen masturberen, seks met partner en orgasmes.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:45 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Wat is de functie van dat oestrogeen dan? En bedoel je niet tijdens het orgasme? Ik neem aan dat masturberen ook mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |