In je profiel staat dat je een man bent. Maar op de foto lijk je me best wel een wijfquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:22 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wat kan ik er dan voor schoenen onderaan doen? P.S ik ben niet echt een gympen type...
jij moet leren lezen, nozem. ik zei toch dat ik die foto's voor mn vriendin erop zet!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent. Maar op de foto lijk je me best wel een wijf
MAar uhm. waarom moet ze iets aan doen dat iedereen leuk vind
Gewoon doen wat ze zelf leuk vind. En dan ben je klaar.
Ik trek ook onder een 3 delig pak van een godsvermogen knal rode puma schoenen
bek houden, ik wil alleen positief commentaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:41 schreef noplayer het volgende:
leuk![]()
![]()
Eerst zeg je vriendin. En dan is het opeens. Welke schoenen moet IK er onder aan doenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:37 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
jij moet leren lezen, nozem. ik zei toch dat ik die foto's voor mn vriendin erop zet!
want mijn vriendin heeft geen fok! account
mn vriendin zit naast me, die was toen ff aant posten.. dus het komende uur kun je onzijdige reacties verwachtenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerst zeg je vriendin. En dan is het opeens. Welke schoenen moet IK er onder aan doen![]()
Je moet gewoon duidelijk zijn nozem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |