quote:openingspost op stormfront
http://forum.fok.nl
Doe op dit forum maar eens een zoekopdracht: stormfront
Duizenden reacties, tienduizenden views. En zo zijn er nog veel meer forums, waarschijnlijk loopt het in de honderduizenden berichten. En dan heb je het alleen over NL, laat staan wereldwijd.
http://www.stormfront.org(...)amp;page=1&pp=10quote:paar reacties:
* Stormfront is daar natuurlijk berucht. Daarvoor is er één grote reden: het fascineert veel mensen. Mensen reageren geschokt bij het zien van dit forum, omdat dit niet past in het hun opgedrongen politiek-correcte wereldbeeld. En als je dan natuurlijk erg beperkt leeft, een soort massamens bent en als je grootste intellectuele prestatie ooit het volledig lezen van een interview met Ricky Martin in de Fancy is, dan weet je natuurlijk niet hoe het echt zit. Dan wordt je dom gehouden, en dan leer je geen respect hebben voor je Volk en/of je Ras, voor je Afkomst, voor je Cultuur of voor je Geschiedenis.
* Allemaal een grote bek
Ze gaan ons slaan als ze ons zien enz. enz.
Ik zou ze in het echt wel eens willen tegenkomen
* Ik heb nooit gepost op FoK, maar af en toe wel eens meegelezen.
Volgens mij kun je het vergelijken met de zandbak hier, qua niveau.
*Waar ik me vooral mateloos aan irriteer, zijn de moderators daar. Trouwens dat hele forum is een links stink hol. Ik heb al de post over ons forum eens goed doorgelezen, en het enige wat ze kunnen is een beetje dom schelden! Beetje kansloos als je het mij vraagt!
* Fok! vond ik eerst wel grappig maar het zijn uiteindelijk veelal domme figuren met oogkleppen en een vaste mening over iedereen die op SF komt. Bah Bah.
een heel leuk forum voor erg ruimdenkende mensen.... een echte aanrader om daar te gaan posten....quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:25 schreef Valar het volgende:
wat is dat voor een forum?
post je usernaam en paswoord maar..... kunnen we lol hebben....quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:31 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb ook een account op StormFront.
Ik heb er alleen nog nooit mee gepost.
Je kan jezelf ook registreren en er lol hebben met je eigen account.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef cptmarco het volgende:
[..]
post je usernaam en paswoord maar..... kunnen we lol hebben....![]()
komt van de tijd dat de gewone search het nog deedquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:34 schreef SHERMAN het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance
7 topics
Zijn er echt duizenden
Ach elk topic over hun is er 1 teveel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
komt van de tijd dat de gewone search het nog deed.
quote:Waar ik me vooral mateloos aan irriteer, zijn de moderators daar. Trouwens dat hele forum is een links stink hol. Ik heb al de post over ons forum eens goed doorgelezen, en het enige wat ze kunnen is een beetje dom schelden! Beetje kansloos als je het mij vraagt!
oké opzich hebben ze wel gelijk met dat taalgebruik, maar om het nou zo te brengenquote:In Vlaanderen hebben onze grootouders jaren moeten strijden om in het openbaar Nederlands te kunnen spreken ipv het Frans. Nu zie ik, anno 2004, dat de Nederlandse taal aan het verloederen is, of verkeerd wordt toegepast.
Daarom is het van belang dat alle berichtenplaatsers zich hier aan de volgende regels en aanbevelingen houden:
-Gebruik hoofdletters.
-Maak gebruik van de verschillende leestekens.
-Let op 'dt' foutjes (iedereen maakt deze fout wel eens, ook ik, maar probeer ze te beperken).
-Maak alleen gebruik van officiële afkortingen (dus niet "ff" enz.)
-Maak zo weinig mogelijk gebruik van Engelse en andere leenwoorden. Het Nederlands is hier de enige taal die we (willen) spreken en begrijpen.
-Woorden die alleen maar in het dialect voorkomen, dienen zo veel mogelijk vermeden te worden.
Als deze regeltjes en aanbevelingen in acht genomen worden, zal het al veel beter gaan met onze Nederlandse taal, zowel hier op het forum als elders.
Berichten die meerdere van deze regels niet nakomen, zullen onmiddellijk worden verwijderd.
Stupiditeit is niet strafbaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Ze zouden ze allemaal moeten opsluiten![]()
Zullen we er een wet voor maken?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:04 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Stupiditeit is niet strafbaar
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:04 schreef Croupouque het volgende:
Ze zijn er trouwens wel vriendelijk, want als je jarig bent krijg je een mailtje met felicitaties.
En dat heb ik van FOK! nog nooit gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |