Oh ja, ik was vergeten dat het woensdagmiddag is en de kleuters eerder vrij zijnquote:
Dan ga jij toch naar haar toequote:Op woensdag 19 mei 2004 18:44 schreef Jaggunsu het volgende:
Hallo!
Mijn vriendin zou vanavond naar mij toe reizen voor het lange weekend, maar nu belde ze net op dat ze door haar rug is gegaan door iets van de grond op te rapenen dus niet langs kan komen. Dit is erg kut omdat we elkaar nu al 4 weken niet gezien hebben
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik weet hoe het voelt, kan zijn van "beetje last" tot "niet meer kunnen lopen", en het ligt helemaal aan de omstandigheden hoe lang het duurt!
Daar was ik al bang voor ja....is geen lijn op te trekken dus. Ze kan idd niet meer lopen; haar moeder heeft haar de trap op moeten dragen naar dr bed. Dit is echt flink balen!quote:Zou makkelijk zijn als je van te voren wist hoe lang het duurt ja..
Dat had ik gedaan, heb hier 2 retourtjes Kopenhavn liggen voor morgenavond die ik dus nu maar beter kan gaan annuleren nu het er blijkbaar uitziet dat ze er morgen nog niet vanaf zal zijn...quote:doe is gek.. verras haar
Kan beide, of slijtage, overbelasting, botontkalking,ontstekingsprocessen,tumor ( en/of uitzaaiingen)quote:Op zondag 23 mei 2004 02:57 schreef Steijn het volgende:
Wat houdt door je rug gaan eigenlijk in? Verrek je dan een spier of verschuift er bijvoorbeeld iets in je wervelkolom?
Dus het is eigenlijk een vergaarbak voor allerlei problemen aan de rug.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Kan beide, of slijtage, overbelasting, botontkalking,ontstekingsprocessen,tumor ( en/of uitzaaiingen)
Liever niet, straks krijg ik weer allemaal gekke ideeen.quote:Zoek maar es ziekte van bechterew op bv...
Door je rug gaan is meer " een plotselinge overbelasting van je rug, spier verrekken.. ik dacht dat je bedoelde wat er allemaal onder rugkalchten wordt verstaan.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk een vergaarbak voor allerlei problemen aan de rug.
[..]
Liever niet, straks krijg ik weer allemaal gekke ideeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |