abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:46:22 #1
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_19248917
Hallo dan...

ik heb lang moeten wachten voordat ik dit topic kon openen. Ik speel dus in een band genaamd Base-ment. We spelen jazzy funk/pop althans zo wordt het omschreven door verschillende mensen, ik ben benieuwd in welk "hokje" jullie het plaatsen.

Ik zou graag aan jullie willen vragen wat jullie hiervan vinden en of jullie een kans voor ons zien, of dat we gewoon meteen moeten kappen of het rustig in het cafe cirquit moeten blijven doen.

Op onze site zijn de nummers van onze cd genaamd á la base-ment gedeeltelijk te luisteren, maar die stukjes geven een goede indruk. Wil je toch alles horen? wacht dan nog een paar weken want dan gooien we de hele nummers online of koop de cd (wat binnenkort ook te koop zal zijn via internet)

Heb je tips voor ons? of heb je zoiets van "ja! die moet bij ons in het dorp/stad komen spelen neem dan contact met ons op op info@base-ment.com

Beluister de liedjes op www.base-ment.com
laat voor de leukigheid ook eens wat achter op het basebook of baseboard.

Groeten drummer van base-ment
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:52:46 #2
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_19250143
kappen dus?
  maandag 24 mei 2004 @ 17:03:58 #3
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_19367166
schop... is er dan niemand die een mening heeft over deze muziek?
  maandag 24 mei 2004 @ 17:48:24 #4
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19368360
Vooral doorgaan. Het klinkt lekker zomers en funky. Af en toe wel een beetje statisch, maar dat kan ook door de streams komen. Vooral de nummers No Fortune Teller, Heart Feeling en Wondering spraken me aan.

Met betrekking tot de streams zit er af en toe een heel irritante ruis in, dat is wel zonde.

Veel succes in ieder geval.
pi_19381901
Goeie stukjes muziek, wat Sebbo al zei: "lekker zomers en funky".

Ik vond track 1 alleen iets te snel gaan, maar ach de rest is wel goed op tempo en het ligt goed in het gehoor. Je zou je band eens moeten inschrijven voor de evenementen als "De Grote Prijs van Nederland". Ik denk wel dat jullie het talent hebben om iig de regionale rondes te overleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')