Waarom niet? Op de gril of BBQ doen ze het perfect volgens mij...quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Krabbetjes smaken niet geweldig als je ze als spareribs klaar maakt
Omdat het vlees wat aan krabbetjes zit nogal wat tijd nodig heeft om gaar te worden,quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom niet? Op de gril of BBQ doen ze het perfect volgens mij...
Euhm, de krabbetjes die ik ken zijn stukken dikker dan die vleesloze rijen botten die als spareribs verkocht worden hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:48 schreef Oblivion het volgende:
Als je ze op BBQ wil roosteren, zou ik er eerst alufolie erom heen doen, en pas als het gaar is even afgrillen...![]()
Zo worden ze niet zo zwart en ze zijn lekker gaar.![]()
Kippebouten kook ik altijd eerst even voorquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:51 schreef Oblivion het volgende:
Tja, maar het kan dus wel...![]()
Kippebouten zijn ook best dik, en daar lukt het uitstekend bij...![]()
Tja dat gaat dus ten koste van de marinade...quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kippebouten kook ik altijd eerst even voor
Tip van de vakman,quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja dat gaat dus ten koste van de marinade...![]()
En gekookt vlees...is niet zo lekker, vind ik dan.
![]()
Dat kan, en dat lijkt me dan wel weer wat lekkerder...quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip van de vakman,
In marinade koken, en dan ff afgrillen
Nou, lijkt me sterk dat de bacterie die in kip zit, dan al niet dood is...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Bacterieel gezien is dat niet de verstandigste manier
Ja, maar dat duurt een tijdje en die vermenigvuldigen zich rapide, en de gifstoffen die bacterien maken, blijven er in, dus je wordt er nog steeds onwel van.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, lijkt me sterk dat de bacterie die in kip zit, dan al niet dood is...![]()
Maar goed...
Ieder het zijne.![]()
Ah, ik snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt een tijdje en die vermenigvuldigen zich rapide, en de gifstoffen die bacterien maken, blijven er in, dus je wordt er nog steeds onwel van.
Oke laat maar weten wat het morgen geworden is.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:04 schreef Omkron het volgende:
heb ze maar in de pan gemietert.. duurde lang.. en smaakte nergens naar.. morgen nog een poging..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |