abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1367706
AMSTERDAM - Het Britse bouwbedrijf Amec heeft haar werknemers verboden om met een blote bast te werken of de 'bouwvakkers-bilspleet' te tonen. De bouwvakkers mogen ook niet meer fluiten naar vrouwelijke voorbijgangers. Als zij dat wel doen, riskeren zij disciplinaire maatregelen. Dit meldt de Sunday Mirror in Engeland.

Amec wil af van het seksistische imago van bouwvakkers. Dat het personeel niet meer met ontbloot bovenlijf mag werken, heeft echter nog een ander doel: het moet de werknemers beschermen tegen te veel zon. Het bedrijf heeft haar personeel in West Yorkshire opgedragen om lange broeken en T-shirts met lange mouwen te dragen.

Volgens James Weekly, woordvoerder van Amec, moet het afgelopen zijn met het barbaarse gedrag van bouwvakkers die vrouwen nafluiten en naschreeuwen. 'Als de dames dat willen zullen ze zeer teleurgesteld worden', aldus Weekly.

bron: Telegraaf.

----------------------------------------------------

Vreemd, "de bouwvakkers-bilspleet" is tegenwoordig bij veel popsterren toch juist een heuse trend aan het worden?

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1367734
Ja, 'butt-cleavage' noemen ze dat.
pi_1367740
't zal er niet gezelliger op worden
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 8 augustus 2001 @ 17:11:18 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1367770
Ik moet dan altijd denken aan een strip van Don Martin
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1367780
bah stomme engelsen !

pi_1367803
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 17:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Volgens James Weekly, woordvoerder van Amec, moet het afgelopen zijn met het barbaarse gedrag van bouwvakkers die vrouwen nafluiten en naschreeuwen.
Yeeej!

Beetje overdreven wel. Straks moeten ze nog in maatpak verschijnen. Maar het constante gefluit als je langs een bouwplaats loopt, mag best een heel stuk minder.

pi_1367863
ik vind altijd wel leuk om te doen en sommige vrouwen vinden het ook wel leuk als ik het zo zie !
pi_1367877
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 17:18 schreef Xenia het volgende:

[..]

het constante gefluit als je langs een bouwplaats loopt, mag best een heel stuk minder.

Wanneer jij met een butt-cleavage telkens langs die bouwplaatsen wandelt vraag je daar toch om?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1367980
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 17:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wanneer jij met een butt-cleavage telkens langs die bouwplaatsen wandelt vraag je daar toch om?
En als je met een koltrui, regenjack, spijkerbroek en gympen langsloopt ook?
pi_1368005
logistic is anders duh
pi_1368159
Het lijkt me ook zo sneu voor al die vrouwen. Komen ze langs zo'n bouwplaats, wordt er niet eens even gefloten. Ze zullen wel denken 'Nu begin ik dus echt oud en lelijk te worden. Zelfs de buwvakkers fluiten niet meer naar me!'
  woensdag 8 augustus 2001 @ 22:32:53 #12
12297 nina
eeehhhmmm.
pi_1369721
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 18:33 schreef k_man het volgende:
Het lijkt me ook zo sneu voor al die vrouwen. Komen ze langs zo'n bouwplaats, wordt er niet eens even gefloten. Ze zullen wel denken 'Nu begin ik dus echt oud en lelijk te worden. Zelfs de buwvakkers fluiten niet meer naar me!'
je hebt wel gelijk, als niemand kijkt is t niet leuk,
vrouwen
ik vind t niet erg als ze me na fluiten, kan er wel om lachen, allemaal getrouwde mannen die niks lopen te doen
moet ik nog bedenken.
pi_1370302
Ik werk zelf in de bouw en ben voor.
Ik heb er schoon genoeg van om bijna m'n nek te breken omdat een collega weer 's meer oog heeft voor het vrouwelijk schoon dan voor z'n werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')