Amec wil af van het seksistische imago van bouwvakkers. Dat het personeel niet meer met ontbloot bovenlijf mag werken, heeft echter nog een ander doel: het moet de werknemers beschermen tegen te veel zon. Het bedrijf heeft haar personeel in West Yorkshire opgedragen om lange broeken en T-shirts met lange mouwen te dragen.
Volgens James Weekly, woordvoerder van Amec, moet het afgelopen zijn met het barbaarse gedrag van bouwvakkers die vrouwen nafluiten en naschreeuwen. 'Als de dames dat willen zullen ze zeer teleurgesteld worden', aldus Weekly.
bron: Telegraaf.
----------------------------------------------------
Vreemd, "de bouwvakkers-bilspleet" is tegenwoordig bij veel popsterren toch juist een heuse trend aan het worden?
quote:Yeeej!
Op woensdag 08 augustus 2001 17:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Volgens James Weekly, woordvoerder van Amec, moet het afgelopen zijn met het barbaarse gedrag van bouwvakkers die vrouwen nafluiten en naschreeuwen.
Beetje overdreven wel. Straks moeten ze nog in maatpak verschijnen. Maar het constante gefluit als je langs een bouwplaats loopt, mag best een heel stuk minder.
quote:Wanneer jij met een butt-cleavage telkens langs die bouwplaatsen wandelt vraag je daar toch om?
Op woensdag 08 augustus 2001 17:18 schreef Xenia het volgende:[..]
het constante gefluit als je langs een bouwplaats loopt, mag best een heel stuk minder.
quote:En als je met een koltrui, regenjack, spijkerbroek en gympen langsloopt ook?
Op woensdag 08 augustus 2001 17:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wanneer jij met een butt-cleavage telkens langs die bouwplaatsen wandelt vraag je daar toch om?
quote:je hebt wel gelijk, als niemand kijkt is t niet leuk,
Op woensdag 08 augustus 2001 18:33 schreef k_man het volgende:
Het lijkt me ook zo sneu voor al die vrouwen. Komen ze langs zo'n bouwplaats, wordt er niet eens even gefloten. Ze zullen wel denken 'Nu begin ik dus echt oud en lelijk te worden. Zelfs de buwvakkers fluiten niet meer naar me!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |