abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19586860
sommige mensen willen gewoon z.s.m. hun spullen hebben. Nog even geduld mensen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19609075
de betalingen van Mighty en Pimz zijn ook binnen

-edit-

overzichtje:

Betaling ontvangen:

• Steijn
  • Catbert
  • Jess 25
  • Rover
  • DJ-Maurits
  • drbob
  • Mighty
  • Pimz

Betaling nog niet ontvangen:

• Coconut
  • huupke
  • desiderius
  • Amokjeeh

[ Bericht 56% gewijzigd door Vision op 03-06-2004 09:55:33 ]
  • Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
    pi_19610843
    Betaling net verzonden via de online bankieren, zou er op moeten staan
    pi_19610956
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2004 11:16 schreef amokjeeh het volgende:
    Betaling net verzonden via de online bankieren, zou er op moeten staan
    ik heb even gekeken maar het is er nog niet bijgeschreven. het zal er morgen dan wel op staan
    pi_19611642
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Vision het volgende:

[..]

ik heb even gekeken maar het is er nog niet bijgeschreven. het zal er morgen dan wel op staan
    Bij mij staat het er in ieder geval niet meer op Ze zullen er nog wel even rente van trekken voordat je het krijgt denk ik.
    pi_19611734
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2004 11:47 schreef amokjeeh het volgende:

Bij mij staat het er in ieder geval niet meer op Ze zullen er nog wel even rente van trekken voordat je het krijgt denk ik.
    waarschijnlijk wel
    pi_19613583
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2004 09:49 schreef Vision het volgende:
    de betalingen van Mighty en Pimz zijn ook binnen

-edit-

overzichtje:

Betaling ontvangen:

• Steijn
  • Catbert
  • Jess 25
  • Rover
  • DJ-Maurits
  • drbob
  • Mighty
  • Pimz

• Coconut
  • huupke
  • desiderius
  • Amokjeeh
  • Als het goed is, is er enkele dagen geleden via rabo-telebankieren geld overgemaakt , zou er dus wel moeten zijn dacht ik.
    (Niet via de achternaam die je verwacht trouwens, dus dat je er niet overheen leest? Maar daar heb ik je ook over gemaild dus..)

[ Bericht 5% gewijzigd door Desiderius op 03-06-2004 13:15:08 ]
    Nu ook in vanillesmaak
    pi_19615048
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef Desiderius het volgende:

Als het goed is, is er enkele dagen geleden via rabo-telebankieren geld overgemaakt , zou er dus wel moeten zijn dacht ik.
    (Niet via de achternaam die je verwacht trouwens, dus dat je er niet overheen leest? Maar daar heb ik je ook over gemaild dus..)
    je email heb ik ontvangen, maar het staat nog niet op mijn rekening. zal wel door de vertraging van de banken komen. komt vanzelf goed
    pi_19632762
    Een update:

Betaling ontvangen:

• Steijn
  • Catbert
  • Jess 25
  • Rover
  • DJ-Maurits
  • drbob
  • Mighty
  • Pimz
  • huupke
  • desiderius

• Coconut
  • Amokjeeh

De deadline is (als ik me niet vergis) vandaag. Ik kan begrijpen dat het geld van Amokjeeh nog onderweg aangezien hij het woensdag overgemaakt heeft. Ik ga er vanuit dat het geld dan ook maandag binnen zal zijn.

Van Coconut heb ik echter niet veel meer gezien in dit topic. Het zou fijn zijn als ze even kon bevestigen dat het geld overgemaakt is of dat ze afhaakt.
  • Als de natuur perfect was...
    pi_19633073
    Wil je nog tot maandag wachten met bestellen?
    pi_19633780
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2004 09:40 schreef Rover het volgende:
    Wil je nog tot maandag wachten met bestellen?
    Ik overleg even met Steijn. Ik neig ernaar om nog even tot maandag te wachten op het geld van amokjeeh. Die banken zijn af en toe zo sloom Hij heeft het geld woensdag over gemaakt dus dan is het maandag binnen (of morgen als banken ook op zaterdag transacties verwerken).

Eerlijk gezegd heb ik weinig zin om nog (langer) te wachten op Coconut's geld. Als dat niet binnen is als het geld van Amokjeeh er is heeft ze pech gehad. Voor alle andere bestellers was het wel mogelijk binnen 4 dagen geld over te maken, en ik wil niet 11 mensen laten wachten omdat 1 iemand niet even een overboeking wil/kan doen....

Uiteraard hoop ik gewoon dat het geld onderweg is en maandag op mijn rekening staat.
      vrijdag 4 juni 2004 @ 10:43:02 #212
    33558 Mighty
    Brains & Steel
    pi_19633897
    HEhe..als het geld zeker onderweg is kun je toch ook vandaag bestellen ...de betaling via de creditcard verloopt toch pas aan het eind van de maand tegen die tijd zou het geld wel binnen moeten zijn.....en de kleertjes ook! Als je niets hebt gehoord van Coconut..zou ik haar bestelling laten varen.
    �I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
    [Fotoboek!]
    pi_19634394
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2004 10:43 schreef Mighty het volgende:
    HEhe..als het geld zeker onderweg is kun je toch ook vandaag bestellen ...de betaling via de creditcard verloopt toch pas aan het eind van de maand tegen die tijd zou het geld wel binnen moeten zijn.....en de kleertjes ook! Als je niets hebt gehoord van Coconut..zou ik haar bestelling laten varen.
    vandaag bestellen gaat toch niet meer bedenk ik me net. ik zit op mijn stage en heb de cc van mijn pa nodig om te bestellen. (mijn limiet is nl. niet hoog genoeg).
    pi_19634424
    mag ik iedereen aanraden zijn/haar bestelling nog eens na te kijken of alles nog leverbaar is ? al mijn spullen die ik besteld had uit de eerste IA zijn helemaal niet meer leverbaar
    teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
      vrijdag 4 juni 2004 @ 11:30:02 #215
    33558 Mighty
    Brains & Steel
    pi_19634941
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef postman het volgende:
    mag ik iedereen aanraden zijn/haar bestelling nog eens na te kijken of alles nog leverbaar is ? al mijn spullen die ik besteld had uit de eerste IA zijn helemaal niet meer leverbaar
    Ik wil het nog een keertje doen, maar dit had Steijn toch al een paar dagen geleden gedaan???
    �I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
    [Fotoboek!]
    pi_19635091
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2004 11:30 schreef Mighty het volgende:

Ik wil het nog een keertje doen, maar dit had Steijn toch al een paar dagen geleden gedaan???
    klopt. is dus niet nodig denk ik. tenzij ze echt dagelijks zooi aan 't veranderen zijn (wat wel extreem kut zou zijn).
    pi_19636115
    @ vision, ik heb even een mail gestuurd naar je fok mail zodat je mijn overboeking kan zien. voorzie geen problemen maar just to be sure.
    pi_19636367
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2004 12:10 schreef amokjeeh het volgende:
    @ vision, ik heb even een mail gestuurd naar je fok mail zodat je mijn overboeking kan zien. voorzie geen problemen maar just to be sure.
    heb 'm gezien. ik denk dat ik vanavond de bestelling de deur uit doe en dat Coconut pech heeft gehad als ze niet meer reageert....

ze is ook al bijna een week niet meer op fok geweest
    pi_19637038
    Ze updaten daar volgens mij niet bepaald realtime hun voorraad, dus of je het echt kunt checken vooraf is maar de vraag..
    Nu ook in vanillesmaak
    pi_19637432
    volgens mij doen ze maar wat daar. nu staat een shirt wat er tijdens het bestellen er niet op stond weer wel erop. goed in de gaten houden dus.
    teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
    pi_19654726
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2004 11:35 schreef Vision het volgende:
    klopt. is dus niet nodig denk ik. tenzij ze echt dagelijks zooi aan 't veranderen zijn (wat wel extreem kut zou zijn).
    Ze veranderen volgens mij dagelijks de collectie. Straks is ineens de wintercollectie er.
      zaterdag 5 juni 2004 @ 11:38:18 #222
    17841 huupke
    RAAAAAAAAAAAAAAAAR
    pi_19658981
    Volgens mij word door Fok! heel de Abercrombie & Fitch voorraad leeg gekocht, er staan nou heel wat minder producten bij volgens mij
    Ik Roeleer Heftig
    pi_19659869
    Is er al besteld vision ?
    Nu ook in vanillesmaak
    pi_19681515
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2004 12:38 schreef Desiderius het volgende:
    Is er al besteld vision ?
    Ja, dat vraag ik me ook af
    pi_19681537
    quote:
    Op zondag 6 juni 2004 13:18 schreef Rover het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me ook af
    En anders ik wel.. .
    Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')