Ja idd.. want volgens mij loopt de eerste actie nu een beetje in het honderd daardoor..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:29 schreef Desiderius het volgende:
Ik vind het daadkrachtig opgelost.
Trouwens Vision wist je dat je een confirmation moet sturen omtrent je creditcard betaling? (las ik in het andere A&F topic)
ja, lach er maar om!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
ja idd.. want volgens mij loopt de eerste actie nu een beetje in het honderd daardoor...
quote:As soon as we have shipped your order (pending credit authorization),
we will send you another e-mail confirming shipment. Any tracking
information will be included at that time.
Pfoe, blij dat ik overgestapt ben naar deze IAquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ja idd.. want volgens mij loopt de eerste actie nu een beetje in het honderd daardoor...
Ik geloof dat een fokker die eerder wat besteld had bij A&F in een van de topics meldde dat hij iets moest confirmen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef Vision het volgende:
ik kan overigens niks vinden over een bevestiging van de credit card gegevens op de website. iemand die dit zou kunnen toelichten ??
in de bevestigingsmail die ik kreeg stond dit:
[..]
een willekeurig afschrift neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef KingSois het volgende:
Ik heb twee weken geleden kleren besteld bij abercrombie en ze vragen de dag nadat je hebt betaald om een rekeningafschrift van je credit card binnen drie dagen faxen. Als je dit hebt gedaan wordt meteen de bestelling de deur uitgedaan en ik had daarna mijn kleren na twee dagen binnen.
Ik kan je zeggen dat de kleren echt supergaaf zijn, echt super veel mensen vragen waar die kleren vandaan komen en of je ze ook in NL kan kopen. Vooral die cobble hill polo's zijn zo gaaf...
Bedankt voor de snelle servicequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef Vision het volgende:
de refunds van amokjeeh, pimz, drbob en huupke zijn zojuist overgemaakt. Als het goed is hebben jullie dus deze week nog je geld terug.
quote:Wooohoooo er zijn nu extra SALE dagen bij AF! 50% DISCOUNT op een ruime collectie!
Even kijken hoe goedkoop het nu voor mij wordt .. (ook huidige dollar koers is erg gunstig)
als je nu cancelt (dus wachten met confirmen) dan heb je ook weer kans dat er vanalles is uitverkocht voordat je wel bestelt :Squote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Mighty het volgende:
Hehehe..bestelling cancellen (dat cc-afschrift niet sturen)....en opnieuw plaatsen....of gewoon een mailtje sturen...zeggen dat ze de korting die ze nu geven ook maar moeten doorberekenen op onze bestelling.
edit: wel weer vermoeiend trouwens....lukt het eindelijk gebeurd er weer dit.
Als zij zelf niet om een fax vragen hoeft het ook niet lijkt mijquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef Vision het volgende:
ik wil wel een mailtje sturen waarin ik korting vraag maar ik heb inmiddels 2 mailtjes die kant uit gestuurd met vragen en heb nog steeds niks terug, dus ik vraag me af of ze uberhaupt gaan antwoorden op mijn vraag over het cc afschrift.
Ik zou nl. niet weten wat ze nou psies bedoelen en waar ik het naar toe moet faxen. Misschien dat KingSois me daar even over kan mailen?
- rekeningafschrift scannen en reply-en op het ontvangen mailtjequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef Vision het volgende:
ik wil wel een mailtje sturen waarin ik korting vraag maar ik heb inmiddels 2 mailtjes die kant uit gestuurd met vragen en heb nog steeds niks terug, dus ik vraag me af of ze uberhaupt gaan antwoorden op mijn vraag over het cc afschrift.
Ik zou nl. niet weten wat ze nou psies bedoelen en waar ik het naar toe moet faxen. Misschien dat KingSois me daar even over kan mailen?
en wat als je geen scanner hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:18 schreef Adelante het volgende:
- rekeningafschrift scannen en reply-en op het ontvangen mailtje
met het afschrift als bijlage toegevoegd
Het enige wat ik eruit kan opmaken is dat ze het opsturen zodra de cc authorisatie gedaan is (wat normaal gesproken gebeurd via een bank nietwaar?). Ik kan hier echt niets uit opmaken dat ik nog wat moet gaan opsturen. Jullie wel?quote:Thank you for ordering from Abercrombie & Fitch at
www.abercrombie.com.
You will find your order summary listed below:
Order #: <ordernummer weggehaald>
Received: 6/08/04
Track Your Gear:
http://www.abercrombie.co(...)rder=<ordernr>
Billed to:
<mijn adres gegevens>
Shipped via Fed Ex International to:
<mijn adres gegevens>
Item # Qty Price Availability
---------------------------------------------------------------------
<lijst met alle producten>
---------------------------------------------------------------------
Subtotal: <subtotaal bedrag>
Shipping: 47.95 *Usually arrives within 5-7 business days*
Taxes:
----------------------------------
Total billing to MASTERCARD: <totaal bedrag>
As soon as we have shipped your order (pending credit authorization),
we will send you another e-mail confirming shipment. Any tracking
information will be included at that time.
Any questions, email us at abercrombie@abercrombie.com or
call 1-888-856-4480 or 1-614-219-5380 (International).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |