Er zijn er nog wel een paar te vinden als je op provincies zoektquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef robh het volgende:
Waar is het "[centraal] Nederland" topic? Ik wil wat nieuws posten.
Onze eigen relnicht gaat rellen!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic weer openen Loeder - er is geen reden om het te sluiten. Ik was nog in gesprek met Monidique en het gaat me aan het hart. Dus sorry, of je open het oude weer.
En voor milagro sorry, jij begon in kapitalen te kijven, daar word ik wat onrustig van.
Het was al voorbij en ik had daar net een lange en serieuze post geplaatst. Ik vind dat je veel te gretig bent met slotjes - je kan ook puinruimen ofzo. Het gesprek daar is relevant - dat blijkt wel uit sommige reacties.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie dat nou eens uitvechten in het SC topic? Want jullie zijn allebei niet op je mondje gevallen.
Het is alleen vervelend om dat in topics tegen te komen waardoor ze ontsporen
die hoofdletters was een Paul de Leeuw (Filmpje) quote , that's all.. daar smeet hij de Bijbel op tafel die woorden schreeuwend.. het was een (niet opgepikt en wellicht voor jou flauw) grapjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic weer openen Loeder - er is geen reden om het te sluiten. Ik was nog in gesprek met Monidique en het gaat me aan het hart. Dus sorry, of je open het oude weer.
En voor milagro sorry, jij begon in kapitalen te kijven, daar word ik wat onrustig van.
Nu sla je weer ontzettend door. Je bent echt een leep vrouwtje zeg. Laat maar - erg kinderachtig - je gaat zelf een hoge toon spelen en dan is het ineens een quote ergens uit - tuurlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
die hoofdletters was een Paul de Leeuw (Filmpje) quote , that's all.. daar smeet hij de Bijbel op tafel die woorden schreeuwend.. het was een (niet opgepikt en wellicht voor jou flauw) grapje
maar goed, whatever, pot ketel zoals gewoonlijk.
begint zelf op de man te spelen en woorden in de mond te leggen en dan piepen als men dat niet pikt.
je verneukt op deze wijze zelfs je eigen topics.
Ik geloof best dat het uit de film komt hoor, ik heb die film gezien maar heb het niet onthouden en je kan me toch niet kwalijk nemen dat ik dat niet meteen weet. Ik reageerde wat direct daarop omdat ik ervanuit ging dat je op El Moumni doelde en ik de kwestie in dat topic echt vervelend vind. Ik vind zo'n raadslid gevaarlijker dan een puntmuts in een moskee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef milagro het volgende:
Jammer dat jij Filmpje niet gezien hebt..het is serieus een quote en serieus niet-serieus bedoeld, maar maakt niet uit wat ik zeg, je neemt het toch nooit van me aan
Zal ik doen lief heksje van me, zet je bezem maar in de hal.quote:Dag SCHat, Ga lekker slapen, je bent nu al in 3 topics over de zeik aan het gaan
quote:Waar SCH komt , kom ruzie... hmmmm klinkt bekend..
Hallo? Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken hč. Behalve dat het martelen óók in Irak gebeurd past het natuurlijk niet in dat centrale topic. In de VS is er inmiddels veel commotie over, geheime foto's lekken uit met alle gevolgen van dien. Hoorzittingen worden gehouden. Rechtzaken aangespannen. Etc. etc.quote:Daarover maar verder in [centraal] Irak na de oorlog deel 23 . anders hebben we strax weer 5 threads waarin dezelfde * net boven water gekomen* foto's en verse *martelberichten* komen te staan
Die paar reacties had je toch best kunnen wissen? Ik weet dat je daar van die mooie checkboxes voor hebt dus het kost ook nog 's geen enkele moeitequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie dat nou eens uitvechten in het SC topic? Want jullie zijn allebei niet op je mondje gevallen.
Het is alleen vervelend om dat in topics tegen te komen waardoor ze ontsporen
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef milagro het volgende:
Waar SCH komt , kom ruzie... hmmmm klinkt bekend..
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:24 schreef robh het volgende:
Vond het wel een leuk topic, het is weer eens wat anders.
Waarom wil je niet een homo-topic in NWS - ik vin het verbijsterend dat je dat sluit en het liever in een ander subforum ziet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]Hofte, de paus, islam-mietjes en ander gespuis. veel plezier !
Dat gebeurde in die andere thread ook zonder dat het in de titel stondquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef robh het volgende:
Nee, daar heeft de Islam zelfs de topictitel overgenomen![]()
Die is strax weer open.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #49
Waarom is dit topic dicht?
En daarom ook mijn, briljante, bijdrage. Wis die reacties gewoon in plaats van het strooien met slotjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Dat gebeurde in die andere thread ook zonder dat het in de titel stond.
Heb je eigenlijk wel gelijk in, even een titel verzinnen die dat wat duidelijker maaktquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
Jammer dat Studente ontwart geheim Bush dicht moest
Volgens mij was het helemaal de bedoeling van de TS niet om een discussie over complottheorieen op gang te brengen. Daar had het topic ook helemaal niks mee te maken, het was puur een interessante ontdekking vanuit wetenschappelijk oogpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |