abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 21:10:05 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19277884
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef robh het volgende:
Waar is het "[centraal] Nederland" topic? Ik wil wat nieuws posten.
Er zijn er nog wel een paar te vinden als je op provincies zoekt
pi_19307241
Het boeit wel als iemand je meteen voor Heks uitmaakt, Dagonet.
En je dingen in de mond legt die je niet bedoelt laat staan schrijft.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19307509
Ik ga dat topic weer openen Loeder - er is geen reden om het te sluiten. Ik was nog in gesprek met Monidique en het gaat me aan het hart. Dus sorry, of je open het oude weer.

En voor milagro sorry, jij begon in kapitalen te kijven, daar word ik wat onrustig van.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:42:53 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19307541
Als jullie dat nou eens uitvechten in het SC topic? Want jullie zijn allebei niet op je mondje gevallen.

Het is alleen vervelend om dat in topics tegen te komen waardoor ze ontsporen
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:43:37 #30
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_19307563
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic weer openen Loeder - er is geen reden om het te sluiten. Ik was nog in gesprek met Monidique en het gaat me aan het hart. Dus sorry, of je open het oude weer.

En voor milagro sorry, jij begon in kapitalen te kijven, daar word ik wat onrustig van.
Onze eigen relnicht gaat rellen!!! Zet hem op SCH!!!
pi_19307632
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie dat nou eens uitvechten in het SC topic? Want jullie zijn allebei niet op je mondje gevallen.

Het was al voorbij en ik had daar net een lange en serieuze post geplaatst. Ik vind dat je veel te gretig bent met slotjes - je kan ook puinruimen ofzo. Het gesprek daar is relevant - dat blijkt wel uit sommige reacties.

Anderen halen de islam erbij en het topic wordt om zeep geholpen. Zo gaat het meestal met topics over dit onderwerp.
pi_19307644
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef SCH het volgende:

die hoofdletters was een Paul de Leeuw (Filmpje) quote , that's all.. daar smeet hij de Bijbel op tafel die woorden schreeuwend.. het was een (niet opgepikt en wellicht voor jou flauw) grapje

maar goed, whatever, pot ketel zoals gewoonlijk.
begint zelf op de man te spelen en woorden in de mond te leggen en dan piepen als men dat niet pikt.

je verneukt op deze wijze zelfs je eigen topics.
pi_19307774
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef milagro het volgende:

[..]

die hoofdletters was een Paul de Leeuw (Filmpje) quote , that's all.. daar smeet hij de Bijbel op tafel die woorden schreeuwend.. het was een (niet opgepikt en wellicht voor jou flauw) grapje

maar goed, whatever, pot ketel zoals gewoonlijk.
begint zelf op de man te spelen en woorden in de mond te leggen en dan piepen als men dat niet pikt.

je verneukt op deze wijze zelfs je eigen topics.
Nu sla je weer ontzettend door. Je bent echt een leep vrouwtje zeg. Laat maar - erg kinderachtig - je gaat zelf een hoge toon spelen en dan is het ineens een quote ergens uit - tuurlijk
pi_19307982
Jammer dat jij Filmpje niet gezien hebt..het is serieus een quote en serieus niet-serieus bedoeld, maar maakt niet uit wat ik zeg, je neemt het toch nooit van me aan

Dag SCHat, Ga lekker slapen, je bent nu al in 3 topics over de zeik aan het gaan
Waar SCH komt , kom ruzie... hmmmm klinkt bekend..
pi_19308051
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef milagro het volgende:
Jammer dat jij Filmpje niet gezien hebt..het is serieus een quote en serieus niet-serieus bedoeld, maar maakt niet uit wat ik zeg, je neemt het toch nooit van me aan
Ik geloof best dat het uit de film komt hoor, ik heb die film gezien maar heb het niet onthouden en je kan me toch niet kwalijk nemen dat ik dat niet meteen weet. Ik reageerde wat direct daarop omdat ik ervanuit ging dat je op El Moumni doelde en ik de kwestie in dat topic echt vervelend vind. Ik vind zo'n raadslid gevaarlijker dan een puntmuts in een moskee.
quote:
Dag SCHat, Ga lekker slapen, je bent nu al in 3 topics over de zeik aan het gaan
Zal ik doen lief heksje van me, zet je bezem maar in de hal.
quote:
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:10:34 #36
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19313091
Martelen voor vrijheid en democratie
quote:
Daarover maar verder in [centraal] Irak na de oorlog deel 23 . anders hebben we strax weer 5 threads waarin dezelfde * net boven water gekomen* foto's en verse *martelberichten* komen te staan
Hallo? Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken hč. Behalve dat het martelen óók in Irak gebeurd past het natuurlijk niet in dat centrale topic. In de VS is er inmiddels veel commotie over, geheime foto's lekken uit met alle gevolgen van dien. Hoorzittingen worden gehouden. Rechtzaken aangespannen. Etc. etc.

Dus waarom zou het in dat centrale irak topic moeten?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 12:19:50 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19313249
Wordt de top van Al-Qaida ook mishandeld?
De *martelfoto's"duiken in vrijwel elke thread op (zoals je hierboven kunt zien) en met je topictitel en openingsbericht is het een kwestie van aftellen en de hele reeks foto's staat ook daar weer in met dezelfde oeverloze discussie over e Amerikanen* .

Vandaar een verwijzing naar een centraal topic.

Maar, ik geef je topic het voordeel van de twijfel en zal het open doen...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:24:57 #38
16625 robh
pi_19314262
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef Dagonet het volgende:

Die paar reacties had je toch best kunnen wissen? Ik weet dat je daar van die mooie checkboxes voor hebt dus het kost ook nog 's geen enkele moeite

Vond het wel een leuk topic, het is weer eens wat anders.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_19314274
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef milagro het volgende:

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 13:29:45 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19314336
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:24 schreef robh het volgende:

Vond het wel een leuk topic, het is weer eens wat anders.
Hofte, de paus, islam-mietjes en ander gespuis. veel plezier !
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:31:14 #41
16625 robh
pi_19314358
Nee, daar heeft de Islam zelfs de topictitel overgenomen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_19314475
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hofte, de paus, islam-mietjes en ander gespuis. veel plezier !
Waarom wil je niet een homo-topic in NWS - ik vin het verbijsterend dat je dat sluit en het liever in een ander subforum ziet.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 13:40:06 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19314494
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef robh het volgende:
Nee, daar heeft de Islam zelfs de topictitel overgenomen
Dat gebeurde in die andere thread ook zonder dat het in de titel stond .
pi_19315299
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 14:29:21 #45
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19315372
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #49

Waarom is dit topic dicht?
Die is strax weer open.
pi_19315410
Dan ontbreken er opeens zeker wat waardevolle bijdragen waarin mensen het opnemen voor Israel?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 15:41:04 #47
16625 robh
pi_19316705
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Dat gebeurde in die andere thread ook zonder dat het in de titel stond .
En daarom ook mijn, briljante, bijdrage. Wis die reacties gewoon in plaats van het strooien met slotjes.

Een slot zetten kan altijd nog Roze Zaterdag in Enschede vieren niet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:36:03 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_19317874
Jammer dat Studente ontwart geheim Bush dicht moest

Volgens mij was het helemaal de bedoeling van de TS niet om een discussie over complottheorieen op gang te brengen. Daar had het topic ook helemaal niks mee te maken, het was puur een interessante ontdekking vanuit wetenschappelijk oogpunt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:41:22 #49
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19317995
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
Jammer dat Studente ontwart geheim Bush dicht moest

Volgens mij was het helemaal de bedoeling van de TS niet om een discussie over complottheorieen op gang te brengen. Daar had het topic ook helemaal niks mee te maken, het was puur een interessante ontdekking vanuit wetenschappelijk oogpunt.
Heb je eigenlijk wel gelijk in, even een titel verzinnen die dat wat duidelijker maakt

Gooi ik hem daarna weer open met de mededeling dat complottheorieën achterwege moge blijven
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:43:51 #50
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_19318043
Oke tanx!

Hopen dat het niet wéér uitloopt op een 9/11-complottheorie-spamtopic.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')