Belachelijk!quote:BERLIJN - Een Duitse uitvinder doet goede zaken met zijn 'WC Ghost'. Het apparaatje dat mannen verordonneert te gaan zitten bij het urineren ging meer dan 1,6 miljoen keer over de toonbank
Het ding vindt gretig aftrek bij vrouwen met een richtingloze man.
Het stukje elektronica wordt onder de wc-bril geplaatst. Eenieder die de bril optilt krijgt op ferme toon te horen: 'Hallo, wat ben jij aan het doen? Laat de wc-bril onmiddellijk zakken. Je gaat absoluut niet staand plassen" je maakt er zonder twijfel een zooitje van"De vinding wordt binnenkort gelanceerd in Groot-Brittannië, Canada en Italië.
Of mannen die opgewonden worden van die dwingende dominante stem en je wc bril fijn onderkwakkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:46 schreef E_Motion het volgende:
Of mannen die er uberhaupt naar luisteren.
:')quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of mannen die opgewonden worden van die dwingende dominante stem en je wc bril fijn onderkwakken.
ik zou het kreng onder de wc briluitslopen en in d`r bek installerenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:47 schreef APK het volgende:
Ik zou net zo lang op dat apparaat pissen tot 'ie zijn Duitse kutmuil zou houden.
En dan er op zeiken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:49 schreef speedcore het volgende:
[..]
ik zou het kreng onder de wc briluitslopen en in d`r bek installeren
aaaaah gatver!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:52 schreef UltraBrain het volgende:
Of het moet een geile vrouwenstem zijn natuurlijk...
"Ja, kom maar schat, kom maar op me zitten, ja ooooooh jaaah lekker, kom maar schat! PERSEN! Ja, kom maar, kom maar!" *plons*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |