succes met wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi
Ik ga ook meespelen!
Ik moet alleen wachten
dank je.. keb een topverjaardag gehad.. nehalve dat ik, nadat iedereen weg was, van een trap afdonderde.. hele rug geschaafd en nu keirood... rechterarm ook lelijk bezeerd, en mijn linkergrote teen heeft de functie van steun ff verloren...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:24 schreef Lortnoc het volgende:
Timmy gefeliciteerd! Wat een week zeg...eerst Team v/d week en dan ook nog jarig
Nog altijd beter als bij mijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:37 schreef nicomart het volgende:
Nou ik wordt er niet vrolijker op
vorm: -3 (+1/-4)
waarde: -7.000 (+11.000/-18.000)
1 stijger in positiespel
kijk in de OP naar links, die kunnen je zeker op weg helpenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:29 schreef truSteh het volgende:
Kreeg iets van 3 dagen gelden een mail dat mijn account geactiveerd was. Had eigenlijk niet zo'n zin. Nu toch begonnen, nog een beetje aan het rondkijken enzo. Als iemand nog tips heeftGraag
Ik heb wel ook zin in zo nu en dan een wedstrijdje. M'n club heb ik maar FC truSt genoemd ^^
De training was dus nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:09 schreef Grumpey het volgende:
hmm, beetje rare trainingsupdate
train je 11 man, stijgt er niemand![]()
waarde +72.000/-13.000 (alle 13.000 door daling stermiddenvelder in vorm)
form +2/-2 (En mijn coach daarnaast +2, maar die tel ik niet mee)
geen stijgers dus, maar dat betekend volgende week juist weer 3
Als het een veldspeler is wel ja, zeker in combinatie met hoog scoren. Je zou eens moeten experimenteren door je keeper als set pieces speler op te stellen en kijken of hij ook scoort of daardoor ook te laat terug is om zijn doel te verdedigen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:33 schreef engessa het volgende:
Mijn trainingsupdate:
Spelhervattingen: +4 (waaronder mijn keeper naar formidabel)
Vorm: +2/-5
Ervaring: +2
Waarde: +16.000/-45.000
Qua vorm en waarde niet echt positief maar spelhervatting en ervaring is wel weer leuk. Wat zou een matige keeper met formidabele spelhervatting eigenlijk waard zijn? Levertt zoiets extra geld op?
ik had een tijdje mijn keeper als nemer van spelhervattingen staan en had daarmee geen problemen met te laat terugzijn ofzo. Hij had er wel een stuk of 3 gemaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:01 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Als het een veldspeler is wel ja, zeker in combinatie met hoog scoren. Je zou eens moeten experimenteren door je keeper als set pieces speler op te stellen en kijken of hij ook scoort of daardoor ook te laat terug is om zijn doel te verdedigen.
Hou ons op de hoogte
Mazzel voor Engessa dan. Eentje met formidabel spelhervatten schiet er wel een stuk of 5 a 6 in denk ik (per seizoen dan).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik had een tijdje mijn keeper als nemer van spelhervattingen staan en had daarmee geen problemen met te laat terugzijn ofzo. Hij had er wel een stuk of 3 gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |