quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:17 schreef Malawi het volgende:
Mijn ouder zijn gewoon lid van die vereniging!![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
En op commando kutruften laten..
!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
kutruften
De pleedeur!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef Insomaniac het volgende:
Donald Duck of nieuwe Revu?
Of poep je puur?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal jou even pakken..
Mijn moeder geeft daar training in.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:26 schreef Insomaniac het volgende:
Kwestie van goed getrainde bekkenbodemspieren..
Mag ik je eerst vol met lucht pompen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:26 schreef Insomaniac het volgende:
Kwestie van goed getrainde bekkenbodemspieren..
Kutsite!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat het rode kruis van Inso,.
Ik zie m gewoon hoor. Mooie pe-nis.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Kutsite!.
Ik wil het ook wel voor je doen hoor..quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie m gewoon hoor. Mooie pe-nis.
[afbeelding]
En ja Daggla, er moet eerst lucht in. Maar dat kan ik er zelf ook in zuigen hoor.
Een wat minder grafisch woord. Naslag in mijn Atlas van het menselijk lichaam leert mij dat dat de spieren zijn die de bekkenuitgang afsluiten. Ik hoop dan ook van harte (en naar volle tevredenheid is die hoop tamelijk realistisch) dat ik die spieren nooit zal hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:26 schreef Insomaniac het volgende:
bekkenbodemspieren
dan kun je er ook een sigaret mee rokenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:33 schreef Insomaniac het volgende:
En ja Daggla, er moet eerst lucht in. Maar dat kan ik er zelf ook in zuigen hoor.
Je bent te goed voor deze wereld Daggla.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je doen hoor..
Zo ben ik dan ook wel weer...
Maar serious, vraagt iemand wel eens of je kutruften wilt laten dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:33 schreef Insomaniac het volgende:
Je mag die van mij desgewenst wel lenen hoor,quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, welkom bij Karboenkeltje leert nieuwe woorden. Het woord van de vorige aflevering was: "Kutruften" een bijzonder grafisch en plastisch woord. Het woord van deze aflevering is:
[..]
Een wat minder grafisch woord. Naslag in mijn Atlas van het menselijk lichaam leert mij dat dat de spieren zijn die de bekkenuitgang afsluiten. Ik hoop dan ook van harte (en naar volle tevredenheid is die hoop tamelijk realistisch) dat ik die spieren nooit zal hoeven gebruiken.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar serious, vraagt iemand wel eens of je kutruften wilt laten dan?![]()
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld Daggla.
[afbeelding]
Wellicht het soort volk dat haar auto ook kan waarderen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
haar auto kan ik zker wel waarderenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wellicht het soort volk dat haar auto ook kan waarderen.
Wat voor weer is het zaterdag?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
Ik offer mij graag op om deze twisted world te helpen..
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vast heel okay,quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat voor weer is het zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |