Ja, zoiets..quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een soort van? Je zat kwijlend en grijnzend naar je beeldscherm te staren?
. zag moest ik aan jou denken en dan kwam ik helemaal niet meer bij..
Heej je moet nog draaien ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is een leuk festival in juni op Ruigoord..
[afbeelding]
GMS live,.
Aan MIJ denken? Is dat een belediging?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, zoiets..
Alleen door de tranen zag ik niets.. En iedere keer als ik de [afbeelding]. zag moest ik aan jou denken en dan kwam ik helemaal niet meer bij...
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Malawi?.
Hoe was dequote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef Malawi het volgende:
[..]JK
Ik zit nog steeds zonder tekst.![]()
Idd, maar dat zijn details.... Die liveacts zijn pas interessant.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej je moet nog draaien ook
Zaterdag, park, jij doet iemand na, ik moet giechelen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan MIJ denken? Is dat een belediging?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:11 schreef Malawi het volgende:JK
Ik zit nog steeds zonder tekst.![]()
quote:Oudheidkundige vereniging Arent thoe Boecop is bezig met de voorbereidingen voor een publicatie met de titel 'Elburg en Oranje', die in het najaar 2004 zal verschijnen. Voor deze nieuwe uitgave is de vereniging nog op zoek naar fotomateriaal.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Idd, maar dat zijn details.... Die liveacts zijn pas interessant..
En 100% Isis draait ook...
*ruk*
Hihiquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zaterdag, park, jij doet iemand na, ik moet giechelen.
Enfin, memorylane made me do it..
Moet je nu niet poepen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:15 schreef Malawi het volgende:
De Camel was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Zoals gewoonlijk.
Vooral de combinatie: Zon op je pan, dubbele espresso in de linker- & Camel in de rechterhand is goddelijk.
draait ruk ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Idd, maar dat zijn details.... Die liveacts zijn pas interessant..
En 100% Isis draait ook...
*ruk*
In combinatie met bier op de vorige avond heb ik net een hoopjequote:Op woensdag 19 mei 2004 11:15 schreef Malawi het volgende:
De Camel was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Zoals gewoonlijk.
Vooral de combinatie: Zon op je pan, dubbele espresso in de linker- & Camel in de rechterhand is goddelijk.
En bij mij zeiken over too much info!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
In combinatie met bier op de vorige avond heb ik net een hoopjediaree
aan de pot geschonken.
En ik had publiek in de WC naast me, no way in Luciferland dat hij die splet explosies heeft kunnen missen.
Ik kan op commando boeren.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef NiNi het volgende:
Hee lekdoos, informeer Daggla eens over het feit dat wij WEL boeren laten.
Check!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:15 schreef Insomaniac het volgende:
Moet je nu niet poepen dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan op commando boeren.. En op commando kutruften laten.
.
*terugpakactie*quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En bij mij zeiken over too much info!!
Donald Duck of nieuwe Revu?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:22 schreef Malawi het volgende:
[..]
Check!![]()
Ik zal jou even pakken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
*terugpakactie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |