abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 06:24:50 #126
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_19383172
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:38 schreef Keios het volgende:

[..]

Er zitten ook effectief 3 zo'n stukjes in de film. Niemand van mn vrienden heeft ze gezien, ik wel Behalve die op het eind, iedereen had die gezien omdat algemeen geweten is dat er een penis ingeplakt is.
volgens mij zitten er meer dan 3 in . 1. bij het kopieerapparaat ("everything's a copy of a copy of a copy....") 2. bij de dokter ("See the guys with testicular cancer, THAT's pain") 3. bij de praatgroep na het doktersbezoek ("and really open ourselves up"), 4. Als hij Marla nakijkt terwijl ze na de praatgroep een straat inloopt, 5. penis op het eind . De 5e telt eigelik niet mee vind ik. Ik heb het idee dat de single frames in de film zijn verwerkt om je onbewust al een beetje met tyler kennis te laten maken want ze zijn weg zodra hij wordt geintroduceert in de film. Op deze manier gebruik je de kennis van singleframes dus om de film wat extra's mee te geven . Wat SBS6 met die beelden wil bereiken is me een raadsel.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:18:39 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19438887
voor degenen die het niet geloven , kunnen het zelf zien (mpeg format , non download )
aldus meteen op de site te bekijken.

http://www.momodevelopment.com/subliminals/ate2000film.htm
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:22:23 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19438944
ik moet wel even mezelf correcten...
dit word *NIET* gedaan door de OA
maar door de CIA. dit programma van manipulatie , heet : MK-Ultra

onthoud.
pi_19444221
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef BaajGuardian het volgende:

onthoud.
niet echt subliminaal. Zoals ik zei; echt subliminaal is niet mogelijk met televisie. Voor subliminaal aanbieden hebben we het over miliseconden zichtbaarheid. Je ziet dan zelfs geen flitsen.
pi_19452543
Wow...ik HOU van dit soort mysteries. Sorry, meer heb ik er ook niet over te zeggen..... Ik ben erg benieuwd naar degene die dit ertussen heeft gestopt. Jammer als het een grap is., Het was dan veel leuker geweest als het op de 1 of andere manier gevaarlijk was.
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:38:23 #131
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19452839
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef BaajGuardian het volgende:

onthoud.
Maar 'de wetenschap' werkt dus ook samen met de CIA wil je zeggen?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 28 mei 2004 @ 05:26:43 #132
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19463998
ja
  vrijdag 28 mei 2004 @ 05:37:25 #133
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19464003
Waarom zouden ze dit bij Nederlandse programma's niet gewoon in het Nederlands doen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19464008
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
voor degenen die het niet geloven , kunnen het zelf zien (mpeg format , non download )
aldus meteen op de site te bekijken.

http://www.momodevelopment.com/subliminals/ate2000film.htm
Ik heb gekeken, maar er viel me niets op, behalve dan dat het een vreemd filmpje is van welke ik niet weet waar het überhaupt over gaat. Ik snap niet hoe ik hierdoor gemanipuleerd had moeten zijn, in welke zin of richting dus.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 06:05:21 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19464018
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 05:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Waarom zouden ze dit bij Nederlandse programma's niet gewoon in het Nederlands doen
ABC (AMERICA) heeft aandeel in SBS6 , Mk-Ultra gaat door deze lijn , en komt dus op die manier in de programering terecht.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:05:46 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19464331
op een ander forum , ga ik ff niet op in verder

heeft iemand een vreemd email gekregen
(mischien een TRIGGER WORDS email , cia-program?)

of is het in CODE...

kan iemand dit ontcijferren? :

http://uploader.co.uk/images/email.jpg
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:41:25 #137
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19464546
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 05:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ja
Dan zouden ik en een paar vrienden van me ook met de CIA moeten samenwerken.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_19467481
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 08:05 schreef BaajGuardian het volgende:
op een ander forum , ga ik ff niet op in verder

heeft iemand een vreemd email gekregen
(mischien een TRIGGER WORDS email , cia-program?)

of is het in CODE...

kan iemand dit ontcijferren? :

http://uploader.co.uk/images/email.jpg
ik wil natuurlijk niet lullig doen ofzo, maar:

dat eerste deel van die url in die mailis gewoon een gedeelte dat je redirect naar het tweede deel van de url die gewoon op standaard manier is gecodeert. Als je hem decodeert krijg je deze url: www.%xecutiv%5wholesa1einc.info (ik moest hem overtikken dus zal wel wat fouten hebben gemaakt dat hij er niet helemaal goed uitkomt). Als je dit zelf wilt proberen ga dan naar: http://www.netdemon.net/decode.html

Dit is gewoon een spam mail: De url is zo gebouwd dat hij lijkt yahoo te zijn, terwijl hij eigenlijk van een of ander vaag .info domein is. Verder is het tegenwoordig gebruikelijk om in body en subject nonsens zinnen mee te sturen. Op deze manier worden veel mail filters gefopt.

Je moet niet overal zo paranoide over doen. Soms zijn de dingen gewoon wat ze lijken te zijn.

'I want to believe'?
pi_19468357
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:25 schreef Malach het volgende:
lol,

dit is de hele url: http://www.executivewholesaleinc.info/x/?aff_id=&78oln32gzk

En jij vind het grappig dat we eerst zo verzwakt worden, dat hele maatschappijen draaien op antidepressiva en andere medicijnen en vervolgens je op een site komt waar het gebruik van stimulerende middelen wordt aangeprezen? Je ziet het echt niet hè?
pi_19469389
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

En jij vind het grappig dat we eerst zo verzwakt worden, dat hele maatschappijen draaien op antidepressiva en andere medicijnen en vervolgens je op een site komt waar het gebruik van stimulerende middelen wordt aangeprezen? Je ziet het echt niet hè?

daar heb ik het niet over joh..ik vind het een beetje raar dat gewone spam zoals er miljoenen per dag van worden verstuurd nu ook al worden aangezien voor geheime berichten van de cia of weet ik wat.
pi_19469817
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

en hoe kom je er in godsnaam bij dat hele maatschappijen op antidepressiva en andere medicijnen draaien? Zo hoog is het gebruik echt niet. En bovendien, de mensen die die medicijnen gebruiken hebben deze in de meeste gevallen echt wel nodig hoor. Of denk jij dat het maar allemaal ingebeeld is en ze zich niet moeten aanstellen, ofzoiets onzinnigs?
pi_19502577
die teksten zijn volldedig geripped van het boek 1984 van george Orwell.
love is hate, war is love, lies are the truth achtige gedoe. Dus erg origineel is het niet.
waarschijnlijk een sick joke van iemand die in de ban was van dat boek.als iemand de strekking van dat boek niet kent, even in het kort.
Het boek is geschreven in 1948 met de dreiging van communisme in de rug en was het soort waarschuwing dat we tot een totalitaire staat werden gedreven. In 1984 is de wereld verdeeld in drie delen. Ze zijn continue met elkaar in oorlog en er wordt een totalitaire bewind gevoerd. De massamedia wordt beinvloedt door de staat en alles is verboden (chocolade, parfum). Iedereen moet luisteren naar big brother (de staat die je overal in de gaten houdt), er is een andere taal: newspeak. De woordenschat is erg ingekort en nog meer gekke dingen.
ik heb het een boek een tijdje geleden moeten lezen voor een engels examen, dus erg precies weet ik het niet meer.
Degene die deze stukjes ertussen heeft gepleurd heeft waarschijnlijk gedacht; Ik wordt een weldoener, ik ga de mensen waarschuwen voor wat er gebeuren gaat. OF andere theorie, ik ga deze mensen beinvloeden zodat ze tot makke schaapjes worden getransformeerd.
Ik geloof niet dat er veela achter ziet. En helemaal niet in de blote wijven stukjes in Disney video's, dat zijn alleen goeie grappen. Je ziet ze niet eens, pas als je op dat ene frame stil zet.

[ Bericht 72% gewijzigd door shredder op 29-05-2004 22:13:29 ]
pi_19503674
Dus er zat echt een beeldtechnicus bij SBS die even wat vaage frames heeft toegevoegd? Ach.... hou toch op.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_19508631
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:28 schreef Malach het volgende:

daar heb ik het niet over joh..ik vind het een beetje raar dat gewone spam zoals er miljoenen per dag van worden verstuurd nu ook al worden aangezien voor geheime berichten van de cia of weet ik wat.
Het zijn geen berichten om na te denken over hoe we de maatschappij beter kunnen inrichten. Het gaat over pefectie die bereikt dient te worden middels het gebruik van een bepaald middel. Wel degelijk beïnvloeding, alleen is de vraag welke kant op?
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef Malach het volgende:
en hoe kom je er in godsnaam bij dat hele maatschappijen op antidepressiva en andere medicijnen draaien? Zo hoog is het gebruik echt niet. En bovendien, de mensen die die medicijnen gebruiken hebben deze in de meeste gevallen echt wel nodig hoor. Of denk jij dat het maar allemaal ingebeeld is en ze zich niet moeten aanstellen, ofzoiets onzinnigs?
Zo hoog is het gebruik echt wel. De aanspraak op de zorg wordt steeds groter. Waarom gingen anders de premies dit jaar wederom omhoog plus invoering van eigen bijdrages, geschrap uit het ziekenfondspakket, terwijl je bij verhoogde afname van bepaalde producten toch wel een prijsdaling mag verwachten? Ik heb het verder liever niet over symptoombestrijding maar over preventie.
pi_19509876
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Het zijn geen berichten om na te denken over hoe we de maatschappij beter kunnen inrichten. Het gaat over pefectie die bereikt dient te worden middels het gebruik van een bepaald middel. Wel degelijk beïnvloeding, alleen is de vraag welke kant op?
[..]
bij spam gaat het om een bericht van een persoon aan vele mensen. Hij probeert iets te verkopen. Hij gaat niet over perfectie. Hij heeft het over problemen die mensen hebben die ze willen oplossen. Daarom werkt het. Denk je echt dat mensen die dat soort spullen kopen iets geven om perfectie? De meeste hebben gewoon een probleem wat ze opgelost hebben. Het zijn bijv. niet de mensen met een griepje die een biostabiel hebben gekocht. Het zijn de ernstig zieke mensen die alles doen om te kunnen genezen.
quote:
Zo hoog is het gebruik echt wel. De aanspraak op de zorg wordt steeds groter. Waarom gingen anders de premies dit jaar wederom omhoog plus invoering van eigen bijdrages, geschrap uit het ziekenfondspakket, terwijl je bij verhoogde afname van bepaalde producten toch wel een prijsdaling mag verwachten? Ik heb het verder liever niet over symptoombestrijding maar over preventie.
dus omdat de gezondheidskosten hoger worden vindt jij dat de hele maatschappij tegenwoordig op antidepressiva en andere medicijnen draait? Gezondheidszorg is nu eenmaal duur, en veel ziektes die men vroeger niet kon behandelen (ook heel veel psychische) zijn nu prima te behandelen. Ik denk eerder dat daar de oorzaak van de stijging moet zoeken. Feit is dat er slechts relatief weinig mensen psychische problemen hebben en dat je claim dat we draaien op die medicijnen ongegrond is.
pi_19568484
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 06:24 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

volgens mij zitten er meer dan 3 in . 1. bij het kopieerapparaat ("everything's a copy of a copy of a copy....") 2. bij de dokter ("See the guys with testicular cancer, THAT's pain") 3. bij de praatgroep na het doktersbezoek ("and really open ourselves up"), 4. Als hij Marla nakijkt terwijl ze na de praatgroep een straat inloopt, 5. penis op het eind . De 5e telt eigelik niet mee vind ik. Ik heb het idee dat de single frames in de film zijn verwerkt om je onbewust al een beetje met tyler kennis te laten maken want ze zijn weg zodra hij wordt geintroduceert in de film. Op deze manier gebruik je de kennis van singleframes dus om de film wat extra's mee te geven . Wat SBS6 met die beelden wil bereiken is me een raadsel.
tju, kzou dus eens opnieuw moeten kijken maar mn videospeler is kapot.

In 'the ring' zit ook eentje. Kweet wel niet meer in welke ring (heb er al 4 gezien), kdenk de amerikaanse.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:44:55 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19581153
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, waarom per sé deze boodschappen verwerken in je programma? Waarom niet een let's unite in love oid. Blijft toch verdacht ditte....
en misschien is het zo dat het technische team dat die beelden er tussen heeft gefrommeld nu in hun broek pist van het lachen na het lezen van die reactie..
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:35:40 #149
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_19585183
er vanuit gaand dat er een boze macht bestaat die de media en alles eromheen beheert daadwerkelijk boodschappen in uitzendingen laat verpakken, wat de f* moet ik erdan mee?
Wat moet ik met een mambo jambo newage achtige uitspraak als "you want truth but you need lies?"

Kunnen ze niet beter "Stem JP" of "Bush is OK" erdoor heen gooien?

Ik geloof er niet in overigens, en al helemaal niet omdat er wordt gerefereerd naar de heer Icke en de schrijver van het artikel zélf een mediterende geitewollensok is, maar de vraag blijft wel wie deze moeite doet en waar het precies gebeurt. De lui vande montageruimte zouden er toch op zn minst meer van moeten weten?
quote:
Vervolgens verschijnt een poppetje, dat met uitgestrekte handen in een cirkel staat. In vijf plaatjes zie je het poppetje rondraaien totdat het (letterlijk) helemaal op zijn kop staat. Na het een tijdje bestudeerd te hebben drong de betekenis tot me door. Hier wordt iemand gehersenspoeld (gebrainwashed) in een wasmachine, volgens een bepaald hersenspoel (was-) programma. Het wolwasprogramma refereert aan de leveranciers van wol: schapen. Aangezien er geen wollen trui maar een poppetje in de wasmachine zit, verwijst het naar mensen. Mensen als volgzame, onschuldige lammetjes. Hun wereldbeeld wordt via een programma op zijn kop gezet. Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat de maker van dit filmpje de bedoeling heeft gehad om het begrip hersenspoeling grafisch vorm te geven.
ik (en de kinderen waar het voor bestemd is ook) zie gewoon willekeurige alledaagse tekeningetjes in een vrolijk gekleurd beeldscherm. Je moet wel heel veel fantasie hebben om er zo'n fantastisch verhaal in te vinden.

[ Bericht 44% gewijzigd door err op 02-06-2004 12:58:56 ]
pi_36890173
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:18 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Knap dat jullie erom kunnen lachen Soms wou ik....
...
Nee dat wil ik niet echt....

Ik wil de waarheid weten. Ik ga net zolang op (onder)zoek, tot ik de waarheid gevonden heb. Ik begrijp dat mensen graag luchtig over dit soort zaken denken, angst is inderdaad geen goede raadgever. Maar onder mijn angst zit een vertrouwen in een mooiere wereld, betere mogelijkheden dan zoals het nu is, vertrouwen in verandering ten goede. Angst van mensen die dit soort zaken als grappig beschouwen zit 'm in angst voor verlies van een wereldbeeld dat bijgesteld zou moeten worden, een schijnwerkelijkheid die opgegeven moet worden, een gevoel van veiligheid dat niet terecht was. Ik zeg niet dat je je niet veilig kan voelen in deze wereld, alleen de basis waarop verschilt op belangrijke punten. Ik ben blij dat ik geen reclamefolderzooi en andere indoctrinatie meer bij mijn post hoef te vinden (een neeneesticker). Ik ben lichter nu ik nauwelijks meer teevee kijk, omdat ik de kabel heb opgezegd. Mijn dochter kijkt geen teevee. Ze heeft er zelf al weinig behoefte toe en ze heeft er ook weinig aan. Het is slechts tijdvulling. Het is reclame tot en met. Als het niet in de reclameblokken zit, dan schrijven hippe programma's ons wel voor hoe we moeten leven, hoe we er uit moeten zien, hoe we kunnen lachen om "losers". En dit alles zodat we niet zelf hoeven na te denken over ons bestaan.

Ik ben 23. Ik leer steeds beter voelen. Het standaardleven zoals je dat wordt voorgeschreven, voelt niet goed.
Ik ben 23, leer steeds beter voelen en ik leer dat mijn leven door mij gecreëerd wordt en niet door mijn omgeving..

Mijn dank is groot, dat jij mijn gedachten in jouw verwoording hebt kunnen vertalen.
Verder is liefde natuurlijk het enige ware antwoord mensen

Oh trouwens: we hebben hier sinds een tijdje ipv een oude tv een breedbeeld staan. Nu heb ik af en toe momentjes van inzicht en helderheid van geest en dan vaak tijdens het tv kijken hoor ik gekraak op de 'achtergrond'. Ik kan het niet plaatsen, maar het lijkt haast om me heen te zitten, terwijl de rest van het geluid gewoon netjes uit de tvboxen komt. Het gebeurt zonder uitzondering tijdens de reclame; ik ben dit nog niet tegengekomen tijdens normale programma's.

Verder is natuurlijk een ander trucje, dat ze het geluid zo afstellen dat het ten tijde van de reclame langzaamaan harder gaat, totdat je opeens merkt dat je tv keihard staat. Kijk je naar je volume, dan blijkt dit niet te zijn veranderen. Heeft dit te maken met de toonhoogte? Weet iemand wat van de 2 onderste voorbeelden? Ik irriteer me er namelijk aan, temeer ik niet weet wat ze met mijn hersenen uitvoeren.. terwijl ik er zelf gewoon bij aanwezig ben
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')