Niet doen, is weinig aan....quote:Mario Golf lijkt me toch best wel cool... Misschien dat ik die toch maar ga kopen
ja tof, een xbox spel aanraden in het gamcube topicquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen, is weinig aan....
Koop dan Tiger Woods 2004 of Links 2004 (XBox)....
Stukken beter en leuker !!!
Het gaat er idd een beetje om wat je zoekt. Ze hebben allebei wat. Mario Golf is in de typische nintendo-kleurtjes... extra groen gras en zoquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik wil dus geen realistische golf game, geen zin inIk dacht dat Mario Golf wat leuker en gevarieerder zou zijn?
Ik ben er al een maand mee bezig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:32 schreef capibar het volgende:
[..]
pikmin was ook heel kort, en die kreeg dacht ik ook best goede cijfers.
ik ben bij zelda ook afgehaakt op dat punt dat je al die stukjes uit de zee moet vissen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:43 schreef Oksel het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook niet veel meer achter m'n cube. Overdag is het te licht voor Metroid, 's nachts werk ik. Mario Sunshine trekt me niet meer, Beyond good and Evil is uitgespeeld.
Pikmin ook uitgespeeld. Resident evil heeft een kutbesturing. Vieuwtfull Joe te moeilijk op Adult. Zelda teveel gevaar (en dan niet als in "danger", maar met die kutboot), om de laatste dungeon te halen. Animal Crossing wordt saai. Harvest Moon en FF:CC heb ik verkocht, krijg ik binnenkort weer binnen.
Gelukkig de perfecte oplossing: Golden Sun 2, in de zon. Backlight uit, zon vol op scherm = perfect beeld..
Mario Golf lijkt me zwaar okay.. Pikmin 2 ook. RE4 ook. Mario Paper 2 ook. ToS ook! Wachten dus..
Alsof die verkoop op de cube, als er nou een online modus in zatquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:56 schreef Tony-Soprano het volgende:
sowieso is deze tijd van het jaar slow-going qua games.
pas in september komt er volgens mij weer wat leuks.
of wacht even... IK VERGEET SPLINTER CELL PANDORA TOMORROW HELEMAAL!!!!
Jupquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef Rahl het volgende:
Zit die RPG-mode nou in Pokemon Colloseum of niet?
In JPN wordt WW dus WEL erkend als een topgamequote:Famitsu
Wario World (GC, Nintendo): 9 / 8 / 8 / 9 - (34/40)
Metroid Zero Mission (GBA, Nintendo): 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Dorimaga
Wario World (GC, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 9 - Totaal 8,0
Metroid Zero Mission (GBA, Nintendo): 9 / 9 / 9 / 9 - Totaal 9,0
de japanners hebben een heel andere smaak eh...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In JPN wordt WW dus WEL erkend als een topgame
ik ben geen jap en ik vind het een geweldig spelquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:06 schreef capibar het volgende:
[..]
de japanners hebben een heel andere smaak eh...
*colosseum op wannahave-lijstje schrijftquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
Is Pokemon Colosseum een beetje leuk single player?quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
*colosseum op wannahave-lijstje schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |