Het is een aandoening die idd bijna alleen voorkomt in de westerse wereld, maar daarom niet minder erg.....quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
een aandoening die vreemd genoeg nooit voorkomt in arme afrikaanse landen, in amerika en west europa is het echt een epidimie, wat een gelul zeg
Is iedereen hier doof. Ik kan lopen zeiken op mensen die de kantjes er van af lopen, systemen die niet kloppen, dom gedrag van sommige mensen die wel beter zouden kunnen nadenken. Maar je verlagen naar het afzeiekn van dikke mensen is wel erg triest.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:33 schreef Netsplitter het volgende:
Ik haat verschrikkelijk debiele personen die het licht in andermans ogen niet gunnen....
Wie zegt dat dikke mensen dik zijn geworden door datgene wat ze eten??
Misschien hebben ze wel een schildklieraandoening...
Maar waarom zou je dat willen weten??
Nu kan je ongehinderd blijven door kankeren op dikke mensen zonder je zorgen te hoeven maken...
En ach, dat je ze misschien ongemerkt pijn doet omdat je kijkt met een air van "jij bent dik, dus je bent niks waard" maakt dan ook niet uit...toch???
right, dat gelul van "ze kunnen er niets aan doen"quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat bijna iedereen hier zo naïef is door te zeggen dat ze maar moeten lopen, of fietsen, of fitnissen ofzo... prebeer het zelf maar eens met 30 kilo extra aan je lichaam... wedde dat je liever de bus pakt dan lopen zwoegen?
en het is meestal geen kwestie van minder eten ofzo, dikke mensen letten meestal al op wat ze eten en ik ken zat slanke mensen die misschien wel vetter eten dan de meeste dikkerds
en nu ben ik het wel met je eens milagro!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
right, dat gelul van "ze kunnen er niets aan doen"
dat geldt voor een kleine minderheid ms, maar de meerderheid vreet te veel en beweegt te weinig, klaar.
en ja ik erger me als ik letterlijk in het nauw kom te zitten omdat er een veel te dik persoon naast me komt zitten, so there you go!
Dat doen wij dikke zeugen expres.. het is een complot, speciaal gericht tegen jou.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef -tammie- het volgende:
Ja en die dikke zeugen gaan nou altijd precies naast mij zitten omdat ik niet zoveel ruimte in beslag neem....zit ik daar in een hoekje gepropt :/
Er zijn speciale bussen voor je hoor, als je je er zo aan ergert.. en weet je wat het leuke is? Het intelligentie niveau is ook gelijk aangepast aan dat van de gemiddelde fok!-userquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Idd erg irri. Ze hebben eik geen bus nodig ze kunnen zich makkelijk rollen naar de plek van bestemming
Het gaat in eerste instantie over het openbaar vervoer. Zonder dikke mensen is het openbaar vervoer ook kut, zet 100 normaal gebouwde mensen zonder overgewicht in een bus voor 70 personen en je hebt dezelfde ellende.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:03 schreef GM het volgende:
[..]
Er zijn speciale bussen voor je hoor, als je je er zo aan ergert.. en weet je wat het leuke is? Het intelligentie niveau is ook gelijk aangepast aan dat van de gemiddelde fok!-user
Ja nog effe, ze moeten dus volgens jou maar onwijs grote stoelen neerzetten voor al die dikke mensen. Dat slaat echt nergens op. Overigens passen er dan alleen maar minder stoelen is, dus is het ook nog eenz zinloos.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het gaat in eerste instantie over het openbaar vervoer. Zonder dikke mensen is het openbaar vervoer ook kut, zet 100 normaal gebouwde mensen zonder overgewicht in een bus voor 70 personen en je hebt dezelfde ellende.
Nu gaat het allemaal over dikke mensen, terwijl men normaal nooit in extreme mate iets tegen ze heeft, hooguit dat ze denken, die kan wel wat slim-fast gebruiken. Komt er toevallig iemand met 50 kilo overgewicht naast je zitten in een bus waar je 2,50 euro voor 3 strippen betaald, dan wekt dat ergernis. Niet zozeer om die dikke persoon, eerder om die belachelijke stoelen waar je totaal geen plaats hebt om je te bewegen. Het falen van openbaar vervoer wordt dus afgeschoven op mensen die wat zwaarder zijn, denk ik dus.
Laat staan de airco of de rij-vaardigheid van de bestuurder daar
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:44 schreef Forumschorem het volgende:
Net nog, in de bus:
Ik zat lekker te genieten in mijn stoel want 2 stoelen voor mij zat een gigantische blonde stoot geil te lonken naar me. Net toen ik terug wilde knipogen stopte de bus en er stapte een waanzinnig dikke vrouw binnen, de michelin man is er niks bij! De bus helde bijna naar voren en elke stap dat dat mens verzette leek op dat stukje uit Jurassic Park, met dat glas water. Haar vetrollen met de armen ophoudend wurmde ze zich door het nauwe wandelpad en ja hoor, gaat die vetklep precies een stoel voor me zitten!!!Ik heb de rest van de busreis geen glimp meer van mijn toekomstige vriendin opgevangen. Het enige wat ik heb gezien waren de vetrollen van dat wijf die over de rugleuning hingen en al zwetend langs de stoel op mijn schoot gleden. Ik heb doodsangsten uitgestaan dat die rollen mijn knieen zouden raken! Daarnaast heeft die McFreak de hele busreis zitten puffen van die paar stappen die ze moest verzetten om dat plekje te bemachtigen. Ze rook naar opgedroogd zweet gemixed met een penetrante bloemetjesparfum geur.
En dan heb ik het al helemaal nog niet gehad over die keren dat zo'n speknek naast je komt zitten. Help ik krijg geen lucht!
Dit NOOIT meer!
Ik wil alleen zeggen dat openbaar vervoer het kutste vervoer is dat er bestaat. Ik ben niet zwaar of dik, maar zat wel eens naast iemand die zich ff te breed maakte en ook niet dik was, kortom het is altijd te krap daar.Je moet rekening houden met elkaar daar, de hele tijd ongemakkelijk met je poten gaan zitten zodat je je buurman/buurvrouw de rest van de 30 minuten niet lastig valt met ongewenste intimiteiten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja nog effe, ze moeten dus volgens jou maar onwijs grote stoelen neerzetten voor al die dikke mensen. Dat slaat echt nergens op. Overigens passen er dan alleen maar minder stoelen is, dus is het ook nog eenz zinloos.
*Is zelf 117 kg. geweest en heeft er een hoop voor moeten doen om 80 te wegen, en kan zich storen aan mensen van dergelijk gewicht die in zelfmedelijden door de bus zwoegen
enzo
En daarmee is alles gezegd!quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Openbaar vervoer is gewoon kut![]()
Ik ga elke dag met het OV en het bevalt me prima. Ik vind de overlast wel meevallen, en de chauffeurs doen gewoon wat ze moeten doen, nooit problemen mee. Dat je soms iemand naast je hebt is jammer, maar de meeste mensen zijn niet vies of heel dik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat openbaar vervoer het kutste vervoer is dat er bestaat. Ik ben niet zwaar of dik, maar zat wel eens naast iemand die zich ff te breed maakte en ook niet dik was, kortom het is altijd te krap daar.Je moet rekening houden met elkaar daar, de hele tijd ongemakkelijk met je poten gaan zitten zodat je je buurman/buurvrouw de rest van de 30 minuten niet lastig valt met ongewenste intimiteiten.
Laat staan die kut-kinderen in de bus met die grote bek, vrouwen met kinderwagens die plaats innemen. Chauffeurs die de dag van te voren teveel gezopen hebben en een wedstrijd, rij zovaak mogelijk over de stoeprand doen.
Buschauffeurs die niet opletten en doorrijden terwijl je op de knop gedrukt heb. Zodat je door de bus moet schreeuwen of die eikel op de rem wilt trappen.
Etc.
Openbaar vervoer is gewoon kut![]()
Jij bent dik?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:22 schreef Spack het volgende:
wat zijn jullie een stel zielige niks beters te doen hebbende zielige zielepoten om je een of andere frustratie dat je hebt opgelopen in je zieltogende leventje af te reageren op dikke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |