mdus... twas dus zover, ik moest praktijkexamen voor rijles doen.
ik stap in de wagen, en eerst een uurtje vooraf gelest, ging prima, geen stress ook ofzoow. na ongeveer een uurtje in te hebben gereden gingen we richting et CBR om te beginnen met het gewone examen. eenmaal daar aangekomen moesten we even wachten, gelijk maar wat koffie naar binnen getankt om rustig te blijven (werkt goed
![]()
maar goed, wij dus in de auto stappen, en beginnen met et examen. ging harstikke goed, zelfs de "lastigere" dingen als noodstop, invoegen, vooruit kijken, spiegels ging allemaal erg goed. ik dus helemaal blij want we gingen weer terug richting het CBR en hij keek wel tevreden. komen we daar op een kruispunt aan met 2 rijstroken voor linksaf, ik keurig netjes de rechter nemen en achter een andere leswagen gaan staan (leswagen volgens is altijd wel goed, kan er weinig fout gaan). mja toen begon de hel. het licht springt om groen, en de wagen voor me begint te rijden.. ik erachter aan en wil mn bocht in gaan sturen, komt er vanuit het niets een busje met een rotvaart aanzetten, hij neemt zn bocht veeeeeeeeeeeeeeel te ruim en snijd mij af, waardoor ik moest uitwijken naar rechts... helaas voor mij reed er daar ook een auto (van andere kant) en instructeur besluit in te grijpen
FUCKERDEFUCKERDEFUCKFUCKFUCK
gezakt op OP ET 1NA LAATSTE KRUISPUNT! ARGH DOOR ZO'N KLOTEBUSJE