als belgie verliest pas afgang. ze hebben al drie oefeninterlands achter elkaar verlorenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:16 schreef Heero87 het volgende:
Nederland wint, anders is het echt wel afgang.
Voor België is het wel afgang om te verliezen van Frankrijk, Turkije en Duitsland he... Zo'n kleine teams.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
als belgie verliest pas afgang. ze hebben al drie oefeninterlands achter elkaar verloren
Oranje is verwarrend bij rood (belgen).quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelt oranje niet in het oranje.
idd, nu moet ik m'n icon wéér aanpassenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelt oranje niet in het oranje.
slechte capture wel:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:43 schreef funmaster het volgende:
Bijna goal voor NLHij moest er in gewoon
Ja idd zegquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:47 schreef Jump het volgende:
zit maar weinig actie in de wedstrijd
Radio 1 zendt het volgens mij toch ook uit?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef the_butler het volgende:
fantastisch, doe mij meer screenshots en meer info over de wedstrijd! ik kan het hier waar ik ben niet volgen. Of is een een live Inet audio stream van Jack van Gelder?
als ik een screenshot heb upload hem direct, maar een capture van gewoon het middenveld niet echt veelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef the_butler het volgende:
fantastisch, doe mij meer screenshots en meer info over de wedstrijd! ik kan het hier waar ik ben niet volgen. Of is een een live Inet audio stream van Jack van Gelder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |