quote:
Ik heb wat van soulseek, met de titel die op 3 voor 12 wordt gegeven en dat is een 'best of' cd, helaas. Maargoed, toch een aantal nummers die ik nog niet kende!
edit:
![]()
Het 'Best Of' Album van The Future Sound Of London "Teachings From The Electronic Brain" bestaat uit 15 nummers.
De nummers die hier op staan zijn dus bijna allemaal ingekorte versies, wat de compleetheid van de compilatie verhoogt, maar wat sommige mensen misschien zal tegenstaan. Ik vind het zelf geen probleem, de nummers zijn toch allemaal in dezelfde stijl en je raakt niet uit de 'zone-mode' om het zo maar te zeggen. Ook is het wel lekker om een beetje afwisseling te krijgen vind ik zelf.
Wat ik wel wat jammer vind is dat de nummers zo van de oude albums zijn gehaald en echt stoppen aan het eind, waar wat mij betreft wel een meer vloeiende overgang had gemogen.
Ik ben zelf niet bekend met al het werk van FSOL, dus sommige nummers ken ik niet, maar ik kan er wel van genieten. De nummers die ik wel ken die op deze cd staan zijn ook echt top!
Al met al is het een mooie compilatie van het werk van FSOL. Als je de al hun albums al hebt dan weet ik niet of je wat aan deze cd hebt, want de originele playlists zijn natuurlijk veel meer op elkaar ingespeeld. ik geef een 8,5
[ Bericht 56% gewijzigd door behAARD op 05-09-2006 19:36:32 ]