rockstah | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:07 |

En het vierde deel uit de dead or alive series is er al weer (vijfde als je DOAX meetelt)
Dead or alive?
Een vechtspel dat voor het eerst op de saturn verscheen. Wat later deel 2 op de ps2 en deel 3 op de xbox.
Dead or alive ultimate?
Dit spel komt met twee discs. Een bevat een poort van de orginele dead or alive, die online gespeelt kan worden. En de ander bevat een remake van dead or alive 2, hoewel het eigenlijk meer een compleet nieuw spel geworden is.
Wat is er aan veranderd dan?
Ten eerste hebben de graphics een flinke beurt ondergaan naar xbox kwaliteit, waardoor het het best uitziende fighter spel op wat voor console dan ook word. 
Er zijn er nieuwe tag moves ingezet en er ligt er meer nadruk op rollen en ontwijken. Ook zijn er nieuwe counter-moves beschikbaar.
In dead or alive 3 kon je al mensen door muren en van daken af slaan, in dead or alive ultimate kan dat ook maar ze hebben nog iets toegevoegd. De zogenaamde "slope technique". zoals iemand van de trap af laten rollen. Deze kunnen uitgevoerd worden door throws maar elke character heeft nu ook een speciale "slope technique move" die wat vernederender is. Zo kan zack zijn tegenstander als een snowboard gebruiken om van een heuveltje af te boarden.
Alle omgevingen zijn interactief. Stukken kunnen uit muren geramd worden en je kan tegenstanders tegen gongs of olifanten aan gooien.
En verder natuurlijk costumes. Veel costumes . Meer dan er zwempakken in DOAX zaten. En de vrouwelijke characters hebben er uiteraard meer dan de mannelijke.
Leuk... enneh... de screens dan? maar natuurlijk: 










 E3 trailer
dus dat word weer stoeien  |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:19 |
Er zitten zeker ook oude DAO screens tussen, van deel 1 ofzo? Want er zitten me lelijke screens bij  |
AudiRS4 | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:22 |
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:Er zitten zeker ook oude DAO screens tussen, van deel 1 ofzo? Want er zitten me lelijke screens bij  Nope, dat zijn Ultimate screens  Bestaat uit alle DOA games, maar dan online eigenlijk. En ja, dus ook de opgepoetste PSX versie. |
rockstah | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:23 |
zoals ik al zij zit er een poort van de saturn versie van DOA bij 
hartstikke stoer toch? |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:25 |
Ahaaaaaaaaaa. Ik snap  |
Hellrazor | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:37 |
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:22 schreef AudiRS4 het volgende:[..] Nope, dat zijn Ultimate screens  Bestaat uit alle DOA games, maar dan online eigenlijk. En ja, dus ook de opgepoetste PSX versie. dan mogen z wel ff doorpoetsen  |
godjuh | woensdag 19 mei 2004 @ 08:57 |
Bestaat het spel uit opgepoetste games of is er daadwerkelijk ook een nieuwe versie toegevoegd?, die screens halen me eerlijk gezegt niet echt over om enthousiast te zijn.
En om nou oude games te spelen... als er zoveel nieuws komt. |
rockstah | woensdag 19 mei 2004 @ 21:54 |
gamespy over DOAU met wat nieuwe details over het verhaal en de online modes  quote:Tecmo made a big splash with its Dead or Alive Ultimate trailer at the Microsoft press conference. Developed by Team Ninja, makers of the ridiculously outstanding Ninja Gaiden, the game takes the first two Dead or Alive titles, adds all new environments, a novel online setup, a higher degree of interactivity in its levels, new movies, new costumes, and more. The total package is looking incredibly sweet and wholeheartedly deserves the "ultimate" label.
The first Dead or Alive game, which wasn't released in American arcades, will be a pixel-perfect recreation of the original. The second however, gets an extreme makeover. As expected from a Team Ninja project, the game is totally Zoolander. That is to say, "Gee, this game is ridiculously good looking." Every aspect of the graphics shown was stellar. Contrary to the rumors floating around, the game will run at 60 frames per second, online and offline.
New levels were created from scratch for the ultimate version of DOA2. They're extremely intricate and have several nuances for players to discover. There are different tiers to these levels and several interactive objects in the environment. In the trailer, Tina was shown flinging her foe into a nearby elephant. Another highlight was Zak jumping on his enemy's back and riding him down a snowy hill. These types of moves are specific to each level and are a trip to watch.
Both games will be available online. The developer's goal here was to create virtual arcade machines for online gamers to play with. Up to eight players can hop on a virtual cabinet. There are several modes to online play. The standard has the winner stay on, while the losers get in line to play. Survival Mode has a fighter take on as many opponent's as possible before dying. When the other six players are waiting their turn, they can observe the match, change the audience, and act as a peanut gallery with a headset. Competing in fighting games is fun, but it'll be even cooler with six hecklers.
I was lucky enough to catch the new opening sequence of Dead or Alive Ultimate. As expected it was freaking gorgeous. Since Kasumi was the main character of the first two games and Ayane was the main character of the third, the narrative focused on their relationship. While I wasn't able to understand the dialogue, I inferred much of the story. The movie starts with young versions of Kasumi and Ayane playing in a stream and trying to catch fish. The two are innocently adorable and having lots of fun, when Kasumi's relatives take her away, forbidding her to play with Ayane. Originally I thought it had something to do with class, but later on it seems Ayane's origins are somewhat dishonorable. As the two characters grow up, a love triangle forms with the two and a young boy. Eventually, a villain comes to town. Ayane attacks him only to be rebuffed. The boy tries next and suffers a fatal injury. The events in the movie help explain why the two characters have a deep hatred for each other.
All told, this game is looking phenomenal. There's tons of gameplay, a cool online mode, more background information on the characters, and all new levels. Dead or Alive Ultimate is going to be another slick Team Ninja effort.  |
rockstah | woensdag 19 mei 2004 @ 22:21 |
en een interview met de director:quote:Tecmo's Tomonobu Itagaki is never at a loss for words. He's one of the most quotable developers from Japan and isn't afraid to voice his opinion on the competition -- a rarity among Japanese developers. Thankfully for him (and perhaps a bit unfortunate for the competition), Itagaki's bravado is exceeded by his talents. After heading up the Dead or Alive franchise and most recently, delivering the incredible Ninja Gaiden for Xbox, he's gearing up to release Dead or Alive Ultimate. Here are some of his thoughts on the game.
On DOA Ultimate's levels:
"I did not reuse anything from the previous games. Of course I kept some familiar stages from the previous version, but I totally built them again from scratch. The new stages are obviously completely new. It takes the team about six months to create a new stage. Whether it's a brand new stage or a recreation of a familiar stage, they both take six months. The reason it takes so long to recreate the old stages is that I really want to maintain the tradition, look, and feel of the original."
On the new interactive moves:
"In DOA Ultimate, there are a lot more element-of-surprise moves, visually I mean, like when Tina throws Leon into the elephant. This is one of the reasons I have so much fun making games -- by surprising and delivering enjoyment to the player."
On why he chose to redo DOA:
"A couple of days ago I had a conversation with the president of Sega. We talked about the fact that we can bring new games, new ideas, and new concepts to the market, but as a developer it's really important to maintain the tradition, maintain what we already have, and brush up on it. There aren't many ideas or concepts that we don't already have."
On DOA Ultimate's online play:
"Our online technology is pretty advanced and I really believe that DOA Ultimate will have the best graphics out of all the online games out there. I doubt that anyone else can surpass this quality. Latency will be no problem. We've been working on this for four years."
On frame rate rumors:
"I think there's a rumor out there that the online frame rate is down to 30 frames per second. That's not true. It is 60. If any DOA game ever runs at 30 frames per second, it'll be a shame. At that time I will leave the company…if that ever happens."
On DOA 4:
"As you know, the main character of DOA and DOA 2 is Kasumi, and the main character of DOA 3 is Ayane. The main character of DOA 4 will be someone else -- of course from the characters we already know." goed nieuws dus 
kom maar op met dat spel  |
rockstah | donderdag 10 juni 2004 @ 16:56 |
great. ik zie net dat mortal combat: deception ook multi leveled combat en ook online support heeft  ik vraag me nu toch wel af waar meer naar uit gekeken word.quote:DOA Ultimate is set to release this fall the game will come as a two disc set with “enhanced” versions of Dead or Alive and Dead or Alive 2. For a limited time after release, DOA Ultimate will come with trading cards, character artwork and information on some of the game’s special moves. Jam packed with updated gameplay, visuals, moves, modes and scantily clad women, Dead or Alive Ultimate looks to be just that…the ultimate console fighter gamers have yet to see on their beloved Xbox. quote:It is hard to believe that Mortal Kombat: Deception won’t totally blow away DA and most of the other fighting games after it is released. From our experiences, the game is better in every way as compared to its predecessor, and this isn’t even taking into account the online play! Even though online multiplayer was the landmark feature of Deception, it is quite apparent after the E3 build that the game should be considered special for many more reasons. The final product of the Konquest mode will mean a lot in the long run since most who had some time with it were left feeling a little empty. We are sure Konquest will come across as good as the rest of the production when it is time for Mortal Kombat: Deception’s release. Stay tuned for more coverage on Mortal Kombat: Deception as the game moves feverishly towards its release date. ik ga iig voor DOAU, want ik hou niet zo van die donkere thema's in deception |
piet_pelle | donderdag 10 juni 2004 @ 17:56 |
En gezien het feit dat de laatste Mortal kombat toch wel erg zoog, kijken we liever uit naar DOAU . |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 18:49 |
DOA online hands on:quote:When you select Dead or Alive Online, you're asked to choose a username (independent of your Xbox Live gamer tag) that will become your handle when fighting in the game. Once you've picked out your name, you'll find yourself at the main menu screen in DOAU, which features the standard selection of Xbox Live modes: quick match, optimatch, and create a match. You'll also see an option to manage your friends list, change online options, and check out the world rankings for the game (which is sure to be a humbling experience). The ability to cheer--or jeer--players in online matches will bring an intimate arcade feel to DOAU's Xbox Live play. When you go to create a match, you'll get a taste of the game's impressive array of modes and customization options. After you decide if you want to play old-school DOA or modernize things with DOA2, you'll find seven modes to choose from: a standard one-on-one fight, tournament, team battle, survival, loser stays, and kumite. You'll also see a "vote" option that lets the players logged into your session vote on which of the modes they'll want to play. After you select a mode, you'll choose a battle type--single or tag. From there you'll go through and set round time (30 to 99 seconds), match points (two to five), and life-gauge size (normal to largest). Before you start, you'll also set options that affect your overall session. You'll be able to set the number of players able to join your session (three to eight) and, in a nice bit of customization, how many of those slots will be reserved for people on your friends list, thus ensuring the freak content of your games is nil. You'll set the grade level of players you want to compete with (more on that in a second) as well as language (English only or any other language) and online talk options (on or off). Now, about your grades. As we mentioned earlier, DOAU will feature a UPS file that tracks data on everything you do in the game. As you play through DOAU, you'll start to earn a grade level (E, D, C, B, A, S, SS) based on how you do. Your grade will serve to identify your skill level, branding you as everything from noob to badass extraordinaire, and it'll give you a way to find players to compete against that are at your level of expertise. We had the chance to see how the whole shebang works, online and off, at Team Ninja's offices, and we're happy to report that DOAU is one sick little package. The offline versions of DOA and DOA2 played identically to their historical counterparts. DOA2's new stages looked great and featured their own little quirks to give them some unique personality. For example, the rope bridge stage lets you knock your foe off the side and to the ground, while the African plains backdrop features the cast of The Lion King milling about for you to bash your opponents into. However, as cool as the offline stuff was, let's be honest: We were there to play online.  Using a work-in-progress version of the game, we set up a session with four other members of Team Ninja (a few shy of the game's maximum) and set out to try out the various modes. We were surprised at how well the game handled, even in its incomplete state. After all these years of hearing about how impossible it would be to do a 3D fighter online, we were finally starting to believe all the nay-saying. Thankfully, DOAU has shown us the truth: You can have your 3D cake and eat it online without much trouble. The game moved along at a zippy clip and only hiccuped briefly during two matches. The Xbox Live chat worked well and, language barriers aside, helped give the battles a nice sense of immediacy.  The way DOAU's online matches unfold is pretty straightforward. The matches will cycle through whatever options you've set up for a game, and once the mode has run its course you'll be brought back to the main screen with your group, at which point you all can chat about what to do next or just jump right into a new brawl. When we weren't fighting, we were just watching the action unfold; it was nice to be able to manipulate the camera using the analog sticks and shoulder buttons to alter the angle or zoom in while the battle raged. On a less-tangible note, we have to say the watch mode is a great addition, as it will give players a chance to see how their opponents fight, and they can maybe even learn a new trick or two. Really, the only thing missing here is an onscreen quarter to let folks know they're being called out. 
graphics en audio:quote:From what we've seen so far, the graphics in DOA Ultimate range from good to outstanding. The original Dead or Alive falls squarely in the "good" category, with the Xbox capably pumping out an excellent conversion of the 32-bit original without breaking a sweat. Back in the day, the original Saturn DOA was easily comparable to Sega's own stellar port of Virtua Fighter 2, and it packed a serious visual punch. DOAU features both returning and original backdrops in DOA2, and they're downright gorgeous. To be fair, the game still holds up reasonably well. Granted, the textures aren't the prettiest things you'll ever see, but they get the job done, and the frame rate is also good and solid. One thing to note is that the game now features "blink and you missed it" load times that let you zip to your next fight in a flash, which is nice.  On the "outstanding" graphical front we have the new and improved Dead or Alive 2, which takes the still-impressive original and gives it a hefty makeover. Thanks to the use of the next generation of the Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball engine, the game's visuals have been bumped up considerably. The end result is gorgeous, high-polygon character models, massive, detailed environments, and slick special effects thrown in to give the arenas life. For example, you'll see swirls of falling cherry blossoms and snowflakes, dramatic lighting effects, reflective surfaces, and all manner of little touches thrown into the visual mix that give everything a nice layer of polish.  Put simply, Dead or Alive 2 never looked so good. The inclusion of the new stages, which feature just as much detail as the original DOA2 stages, is a welcome feature that helps to further showcase the outstanding graphics engine. As far as performance goes, DOA2 runs fast and smooth with nary a hitch to be observed in our playtime. When playing online with Team Ninja, we noticed minor hiccups every once in a while, but the team is confident these glitches can be ironed out to ensure that DOAU runs as smoothly online as it does offline.  The audio in the game features all the voice, music, and effects fans of the series have come to know and love. All the characters will utter a chunk of phrases to taunt their opponents, gloat over their victory, or mourn their defeat. They'll also let out an array of cries as they fight. The tunes featured in the game will be a mix of classic tracks from the games and a few new songs thrown into the mix to liven things up. A collection of satisfying collisions and assorted blows do a fine job of punctuating the fights, and the game's excellent Dolby 5.1 support helps sell the whole ass-kicking experience by putting you right in the middle of the action. 
conclusie:quote:To say that we were impressed by what we saw of Dead or Alive Ultimate would be an understatement--our expectations going into the meeting were met, and then some. Team Ninja's approach toward taking the game online is incredibly smart. The ability to pull together a group of folks to play against and to watch is just awesome. The group experience offered by DOAU is probably the closest thing today's gamers are going to have to the arcade experience many of us grew up with when Street Fighter, Mortal Kombat, Virtua Fighter, and Tekken machines drew mobs of quarter-bearing aspirants.
Dead or Alive Ultimate is looking like the total online fighting package. The selection of play modes to choose from offers a great variety, and the ability to customize every aspect of your online experience is a much-appreciated extra. If you've been patiently waiting for an online 3D fighter for the Xbox, Dead or Alive Ultimate is likely to be the answer to your prayers. You can pick up DOAU, exclusively for the Xbox, this October. Look for more on the game in the coming months. !!!!!!
gamespots videopreview
heb er zin in! |
PBateman1978 | maandag 12 juli 2004 @ 18:52 |
0,0 interesse in... |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 19:46 |
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef PBateman1978 het volgende: 0,0 interesse in... kut voor je
dit is juist een van de weinige spellen waar ik echt naar uitkijk dit jaar. dit soort spellen heb ik juist hard nodig tussen al die ellenlange rpg's door die er verder nog aankomen. staat op 2 in me wishlist  |
piet_pelle | maandag 12 juli 2004 @ 20:09 |
Lijkt me ook geen flikker aan, het spel is nooit een van de beste geweest en dit wordt gewoon een remake. Geef mij Virtua Fighter 4 evo. of zometeen deel 5 maar. |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 20:44 |
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:09 schreef piet_pelle het volgende: Lijkt me ook geen flikker aan, het spel is nooit een van de beste geweest en dit wordt gewoon een remake. en wat voor een doa2 kreeg echt wel hoge cijfers hoor. en de concurrentie dit jaar is ronduit beroerd. en er is eigenlijk teveel veranderd om het een remake te noemen. de online actie met zijn achten geeft juist dat oude arcade gevoel weer terug. |
Sharkdoggie | donderdag 15 juli 2004 @ 19:09 |
Wanneer komt het eigenlijk uit? Had laatst gelezen dat het weer uitgesteld was. |
R-Mon | vrijdag 18 februari 2005 @ 22:03 |
Hij is uit. Eerste keer ooit dat ik een spel op z'n releasedatum heb gekocht. En hij is VET!  |
Fliepke | vrijdag 18 februari 2005 @ 22:36 |
Ik heb het nog niet zoveel gespeeld, maar het ziet er daadwerkelijk prachtig uit (je verwacht ook niks anders meer van tecmo natuurlijk). Het speelt weer net zo soepel als DOA3 en de online mogelijkheden zoals het uploaden van je scores zijn best leuk. Al moet ik bekennen dat ik nooit over die absurde scores van die jappen heen ga komen.
Verwacht binnenkort een uitgebreidere analyse  |
Gamedemon | zaterdag 19 februari 2005 @ 00:20 |
kheb em vorige maand besteld bij play hijs onderweg nu |
P-Style | zaterdag 19 februari 2005 @ 00:48 |
Dead or Alive 1 was mijn tweede spel op m'n Playstation 1... Dead or Alive 2 was mijn eerste spel op m'n Playstation 2 en vind ik tot nu toe nog altijd een van de beste vechtspellen van de PS2! Hoe vaak ik wel niet tagbattles heb gedaan met een stel vrienden (en een multitap en 4 controllers)! Jammer dat Tecmo xbox-excusive is gaan developpen. Maar voor zover ik kan zien doen ze zéker hun best op de xbox! Deel 3 heb ik wel eens gespeeld. Zag er mooi uit en speelde erg lekker (aangezien ik al 2 DOA's gewend was), maar het gebrek aan 2 van de 4 schouderknoppen bij de xbox-controller vond ik toch een beetje jammer. 
DOA: Ultimate lijkt me een ultiem vechtspel! Zeker omdat je het via Live kunt spelen. Dit maakt de speelduur van het spel nagenoeg oneindig lang! Want zeg nou zelf... als je tegen mensen speelt blijft het leuk! Als ik óóit een xbox zou aanschaffen dan zou het voor dit spel zijn! (en stiekem hoop ik dat Tecmo bij de volgende generatie consoles de PS3 ook overweegt als mogelijk platvorm. ) |
Gevederde_Vlerk | zaterdag 19 februari 2005 @ 10:54 |
Dit spel is echt te makkelijk. 1 Knopje en ik doe een turkey-super-mega-punch ultra de luxe + 3 kinky pinky combo, 439050938094 point damage.
wel lekkere gameplay. arcade-factor 10+.
Als je voor een meer tactical fighter gaat, is Virtua Fighter 4 het helemaal. Moves zijn daar ook geloofwaardiger. Combo's doe je ook niet zomaar en als een vette combo je lukt ben je helemaal in je nopjes. |
roxny | zaterdag 19 februari 2005 @ 19:28 |
ik heb hem ook... maaruh.... zit er nou eigelijk wel een verhaal in het spel???!!??? je verslaat 8 lui en je krijgt een nieuw pakje... and that's it? |
Fliepke | zaterdag 19 februari 2005 @ 20:37 |
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef roxny het volgende:ik heb hem ook... maaruh.... zit er nou eigelijk wel een verhaal in het spel???!!??? je verslaat 8 lui en je krijgt een nieuw pakje... and that's it? Een verhaal in een vechtspel  Maar waarschijnlijk staat er wel wat achtergrond in je boekje. |
P-Style | zaterdag 19 februari 2005 @ 20:37 |
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef roxny het volgende:ik heb hem ook... maaruh.... zit er nou eigelijk wel een verhaal in het spel???!!??? je verslaat 8 lui en je krijgt een nieuw pakje... and that's it? Je verwacht toch zeker geen goed verhaal... in een vèchtspel?  |
Fliepke | zaterdag 19 februari 2005 @ 20:39 |
GMTA P-style  |
P-Style | zaterdag 19 februari 2005 @ 20:50 |
quote: Hèhè... inderdaad!  |
R-Mon | zaterdag 19 februari 2005 @ 20:55 |
Het introfilmpje van deel 2 bevat ook aardig wat informatie over het verhaal, vooral als je begonnen bent met deel 3 ( ). |
roxny | zaterdag 19 februari 2005 @ 21:10 |
quote: geen goed verhaal... maar tenminste wel iets van waarom die lui mee vechten oid...
verder wel een leuk spel hoor daar niet van |
rockstah | zondag 20 februari 2005 @ 00:12 |
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef roxny het volgende:ik heb hem ook... maaruh.... zit er nou eigelijk wel een verhaal in het spel???!!??? je verslaat 8 lui en je krijgt een nieuw pakje... and that's it? Nog een keer doen op alle moeilijkheidsgraden. Bij de dames zijn er zo'n twintig pakjes per persoon te verdienen  |
WooZ | zondag 20 februari 2005 @ 00:14 |
Ik vind het spel echt enorm tegenvallen, totaal niks vernieuwds in mijn ogen. Het blijft niettemin een aardig vechtspel, maar omdat het dus weinig vernieuwends is een beetje heel erg jammer  |
P-Style | zondag 20 februari 2005 @ 00:15 |
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:14 schreef WooZ het volgende:Ik vind het spel echt enorm tegenvallen, totaal niks vernieuwds in mijn ogen. Het blijft niettemin een aardig vechtspel, maar omdat het dus weinig vernieuwends is een beetje heel erg jammer  ...en de xbox-live functie? Die moet toch wel heel veel goed maken, lijkt me. |
WooZ | zondag 20 februari 2005 @ 00:21 |
quote: Ik zit (nog) zonder internet, daarbij zo gauw ik internet heb wordt het Xbconnect  |
P-Style | zondag 20 februari 2005 @ 00:22 |
quote: Zonder internet... Hoe heb je dit bericht dan op Fok! geplaatst?  |
WooZ | zondag 20 februari 2005 @ 00:33 |
quote: Zo jij bent nog wakker 
doordeweeks zit ik op m'n kamertje van 8 x 2m2 
En trouwens, Chello op 64kbits is ook niet echt internet te noemen  |
P-Style | zondag 20 februari 2005 @ 00:48 |
quote: Aha... Zoiets vermoedde ik eigenlijk al.  |
roxny | zondag 20 februari 2005 @ 14:10 |
dacht ik van jeuj 2 maanden trail xbox live bij het spel gekregen.... blijkt het dat je daarbij ook nog een credicard nodig hebt....humhum.... verder is het wel een leuk spel... maaar wel erg eentonig |
roxny | zondag 20 februari 2005 @ 14:10 |
--dubbel post-- |
R-Mon | zondag 20 februari 2005 @ 19:25 |
quote:[6] HIDDEN COSTUMES ====================== There are 137 costumes to unlock in this game... yep 137. 137!!! WTF!!! |
P-Style | zondag 20 februari 2005 @ 20:51 |
quote: En ik vond die 90 pakjes bij DOA2 al veel. ...en om de een of andere bizarre reden is het verzamelen van pakjes nog best een verslavende bezigheid  |
Gamedemon | donderdag 24 februari 2005 @ 07:58 |
kheb em sinds gister binnen dat spel... maar damn wat is het mooi zeg.. vooral die eindbaas die de arena steeds verandert naar sneeuw en gras enz |
kareltje_de_grote | donderdag 24 februari 2005 @ 11:42 |
Dus als je met een bepaald karakter je tegenstanders verslaat krijg je een nieuw pakje? Goh dat wist ik eigenlijk niet, het is voor mij gewoon zo'n lekker 'ram extra hard op je knoppen' spel. Ik speel het weleens tegen mijn vriendin en het frustrerende is dat zij wel eens wint, gewoon omdat ze domweg alle knoppen in loopt te drukken en daar kom ik dan aan met m'n 'tactische' moves. |
roxny | donderdag 24 februari 2005 @ 12:24 |
quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Gamedemon het volgende:kheb em sinds gister binnen dat spel... maar damn wat is het mooi zeg.. vooral die eindbaas die de arena steeds verandert naar sneeuw en gras enz mooi mischien wel... maar wel super iritand zeg al die andere ben je zo voorbij maar bij hem moet ik toch altijd een paarkeer overnieuw |
gijsje79 | donderdag 24 februari 2005 @ 12:25 |
Hoe is het spel live dan? |
Fliepke | donderdag 24 februari 2005 @ 13:08 |
quote: Nou erg leuk, omdat je dus met meerdere spelers speelt en dan gewoon om de beurt vecht onder het motto "winner/loser stays". Het enige vervelende zijn mensen met een slechte verbinding, want in plaats van dat het spel echt gaat laggen, probeert het spel zo goed mogelijk te synchroniseren en gaat de framerate drastisch, echt drastisch omlaag. Maar goed, mensen met een goede verbinding in je potje staat garant voor lekker vechten  |
numero_uno | donderdag 24 februari 2005 @ 13:39 |
Ik heb Soul Calibur II al en ik ga niet nog zo'n zelfde spel kopen .... |
Gamedemon | vrijdag 25 februari 2005 @ 07:59 |
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:24 schreef roxny het volgende:[..] mooi mischien wel... maar wel super iritand zeg al die andere ben je zo voorbij maar bij hem moet ik toch altijd een paarkeer overnieuw ik kon em nog van Dead or alive 2 dus zo moeilijk vond ik em niet kweet precies wat hij doet , aleen dan van arena verwissellen is nieuw |
Sharkdoggie | zondag 27 februari 2005 @ 21:14 |
Deze ga ik zo snel halen.
Ik heb zelfs net deze besteld:
Ryu Hayabusa ga ik misschien ook bestellen. |
rockstah | zondag 27 februari 2005 @ 22:37 |
Holy shit, $84,00 ????????
Jij bent echt een freak he?  |
Cerbie | zondag 27 februari 2005 @ 22:44 |
Pst.. Deel 2.. Dreamcast.. |
rockstah | zondag 27 februari 2005 @ 22:49 |
quote: Ja..... wat is daar mee? |
Cerbie | zondag 27 februari 2005 @ 22:54 |
quote: quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef rockstah het volgende: Dead or alive? Een vechtspel dat voor het eerst op de saturn verscheen. Wat later deel 2 op de ps2 en deel 3 op de xbox. Zo lijkt het net alsof het eerst op de PS2 is uitgekomen 
Bij Nedgame staat een bundel met Xbox trouwens voor ¤159,- helaas heb ik dat niet, anders had ik hem wel willen halen |
rockstah | zondag 27 februari 2005 @ 22:57 |
whoop 
Hardcore was op de PS2 idd. Naja boeiend.
Ik zag hem trouwens vandaag in de winkel liggen. Mooie boxart hoor, had ik nou maar geld  |
Sharkdoggie | zondag 27 februari 2005 @ 22:59 |
quote: Ach.. Het is gemaakt door Kotobukiya, die zijn ook verantwoordelijk voor een groot deel van de Final Fantasy merchandise (en die zien er goed uit). En ik heb liever beelden van DoA figuren dan van Mario ofzo.
Ik zag ook een andere statue van DoA (van Kasumi) maar die is echt overdreven en dan ook niet meer mooi. Duidelijk bedoeld voor japanners. |
Sharkdoggie | zondag 27 februari 2005 @ 23:03 |
Misschien is het toeval maar zou hierna DoA Trilogy komen? Het doet me denken aan de MK serie, daar kwam MK3 uit, toen Ultimate en vervolgens Trilogy. Niet dat ik het heel erg zou vinden, maar ik zou het wel verdacht vinden.  |
rockstah | zondag 27 februari 2005 @ 23:07 |
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:Een statue van DoA (van Kasumi) maar die is echt overdreven en dan ook niet meer mooi. Duidelijk bedoeld voor japanners. Ik weet het. Ik zit ook wel eens Ebay af te struinen naar die dingen en 99% van die DoA beeldjes is hentai zeg maar, en dan vooral met Kasumi. 't is maar waar je van houd |
Gamedemon | zondag 27 februari 2005 @ 23:07 |
quote: hoe duur koop je em dan? en waar? |
Sharkdoggie | zondag 27 februari 2005 @ 23:16 |
quote: Prijs gaat rond de 100 euro, maar ik koop het via een nederlandse onlinewinkel waar ik wat meer vertrouwen in heb namelijk Gator.nl. Probleem bij deze beelden van Kotobukiya is dat ze verdomd populair zijn en erg snel uitverkocht waren in Azie. De Final Fantasy en Star Wars beelden zijn ook populair maar daar worden ook veel en veel meer van gemaakt, omdat die gewoon bekend zijn bij de massa.
Dat het duur is weet ik. Bezorgkosten zijn hoog en dan ook nog 20% heffing (importeren), daarom kies ik even voor een Nederlandse handelaar (geeft ook meer garantie dat het goed is). Maar over het algemeen zijn beelden (het echte game & film merchandise) gewoon duur. Vooral deze is een must have want het is gewoon mooi en weinig mensen die deze hebben in NL.  |
rockstah | zondag 27 februari 2005 @ 23:16 |
Ik denk dat hij een enkeltje tokyo neemt en hem daar bij de supermarkt haalt, zie je het linkje niet ofzo 
<edit> Ik zeg al niks meer  |
Sharkdoggie | zondag 27 februari 2005 @ 23:22 |
In de VS zat een (veel kleiner en minder mooi) beeldje van DoA bij DoA Ultimate. Tenminste die gepre-ordend waren. Doet me denken aan DOAX, die had ik expres bij de Bart Smit gehaald voor een (wel erg gave) kalender. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze weer iets speciaals zouden doen bij een nieuwe DoA game (gratis knuffel ofzo. ) |
rockstah | zondag 27 februari 2005 @ 23:30 |
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:Misschien is het toeval maar zou hierna DoA Trilogy komen? Het doet me denken aan de MK serie, daar kwam MK3 uit, toen Ultimate en vervolgens Trilogy. Niet dat ik het heel erg zou vinden, maar ik zou het wel verdacht vinden.  Team Ninja's future
fragment uit het artikel over DOA4:quote:IGN Xbox: We know about a number of Team Ninja projects in the works (Code Cronus, DOA 4, Ninja Gaiden 2). What order can we expect them in? Which is next?
Itagaki: DOA 4 is the main project for now. Without DOA4, there will be no Ninja Gaiden2, DOAX2 or Cronus.
IGN Xbox: What aspects of the Dead or Alive series do you want to change? In other words, what can we expect from DOA 4?
Itagaki: Increased soothing sensation. Sensation for the intellect and visual sense.
IGN Xbox: Some people love the reversal system, others aren't big fans. Will reversals be changed at all in DOA 4?
Itagaki: DOA is made for people who love DOA. This is my answer.
IGN Xbox: You've introduced new characters in both DOA Xtreme Beach Volleyball and Ninja Gaiden. Any chance that these characters will appear in DOA 4?
Itagaki: Anything is possible. I just came out of a planning meeting where we talked about this exact issue.
IGN Xbox: DOA 2 had in-game cut-scenes for endings and DOA 3 had some awesome CG movie endings. Which will we get for DOA 4?
Itagaki: I'm going to make a pre-rendered ending movie. It's going to be really good. I'll be in China next month to photograph some locations for Lei Fang's ending CG.
IGN Xbox: How will the arenas differ in DOA 4? Will they be larger? More interactive? Will they affect a fight even more than they do now?
Itagaki: Of course, more interactive environments. This is our main theme. Not only [will] the reaction be different, but the action itself will be different.
IGN Xbox: Ever since DOA 2, we've been begging for four-player action, with four characters in one arena at the same time. Will DOA 4 answer our prayers?
Itagaki: I would love to do that!
IGN Xbox: One of the great aspects of DOA 2 and DOA Ultimate were all of the unlockable costumes. DOA 3 didn't really have any unlockables. Will DOA 4 feature a lot of unlockables? Will they just be costumes or other things? And can you maybe give us an estimate on how many costumes and arenas to expect this time out?
Itagaki: As you're expecting...
IGN Xbox: When will we get our first look at DOA 4?
Itagaki: When it's most effective for many reasons. |
Sharkdoggie | maandag 28 februari 2005 @ 00:49 |
Ze gaan dus verder met deel 4. Toch hoop ik dat ze een keer een collectie maken a la Tekken Tag Tournament, alle voorgaande DoA games in 1 game verwerkt. |
McLaren | dinsdag 1 maart 2005 @ 11:15 |
Zijn er goede gameplay filmpjes beschikbaar van DOAU? (Dus spelers met een beetje niveau.)
Bij de meeste clips die ik heb gezien krijgt 1 speler een goed pakslag door wat simpele moves en that's it. Ik wil namelijk DOAU aanschaffen maar wil eerst wat meer diepte zien zoals SCII, tot nu toe valt dat wat tegen. |
rockstah | dinsdag 1 maart 2005 @ 14:44 |
Speel eens op live tegen zo'n Japanner van Level S ofzo, dan piep je wel anders. |
McLaren | dinsdag 1 maart 2005 @ 15:44 |
Ik heb DOAU toch ook niet... dus kan ik ook niet weten hoe het niveau op Live is. Met heel DOA ben ik niet bekend dus weet ik niet echt wat ik er van moet verwachten. |
rockstah | dinsdag 1 maart 2005 @ 16:05 |
Ik zou zeggen, speel het eens. Van filmpjes kijken word je niks wijzer over een spel 
Maar om je vraag te beantwoorden. Het is een vechtspel, denk je nou echt dat daar alleen maar wat simpele punches en kicks in zitten?
[ Bericht 32% gewijzigd door rockstah op 01-03-2005 16:11:27 ] |
McLaren | dinsdag 1 maart 2005 @ 16:38 |
Zo bedoel ik dat niet. En zal vast een heel arsenaal aan moves inzitten.
Maar de filmpjes die ik gezien heb lopen ze (reviewers waarschijnlijk) een beetje op elkaar te in meppen zonder echt veel na te denken. Geen taktiek, geen blokken... het is een beetje moeilijk uit te leggen  Is de DOAU net zo diepgaand als bv. Soul Calibur 2?
Ik zou niet weten waar ik DOAU zou moeten spelen, ik koop altijd een game zonder gespeeld te hebben  |
rockstah | dinsdag 1 maart 2005 @ 18:13 |
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:38 schreef McLaren het volgende:Zo bedoel ik dat niet.  En zal vast een heel arsenaal aan moves inzitten. ja.quote:Maar de filmpjes die ik gezien heb lopen ze (reviewers waarschijnlijk) een beetje op elkaar te in meppen zonder echt veel na te denken. well duh.quote:Geen taktiek, geen blokken... het is een beetje moeilijk uit te leggen  ik merk het...quote:Is de DOAU net zo diepgaand als bv. Soul Calibur 2? Het is net zo diepgaand als je het zelf wilt hebben. Het is toegankelijk, en het is goed te winnen met alleen maar knopjes rammen, maar het bied natuurlijk veel meer diepgang als je je zelf in de moves verdiept.
Wat het is met het vechtsysteem van DOA is dat het grotendeels gebasseerd is op reversals, dus dat houd in dat als je de juiste knoppencombo invoerd je iemands stoot op kan vangen en hem terug kan meppen in een soort grab move. de truuk is dus om zo onvoorspelbaar mogelijk te zijn, dus als je alleen maar op knopjes ramt dan ben je ook lastig te verslaan. Ook ligt er een nadruk op het gebruik van de omgeving.
Het valt dus niet echt met Soul Calibur 2 te vergelijken aangezien dat een weapon based spel is en er geen reversals in zitten. Maar aan spektakel is er geen gebrek hoor.quote:Ik zou niet weten waar ik DOAU zou moeten spelen, ik koop altijd een game zonder gespeeld te hebben  Heb je echt geen vriend met DOA 1/2/3/U? Anders moet je hem maar gewoon kopen, je kan hem altijd nog inruilen. |
Fliepke | donderdag 3 maart 2005 @ 19:57 |
floep http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3276 |
rockstah | zondag 13 maart 2005 @ 18:42 |
Zeg, moeten we niet eens een keer met z\'n allen gaan liven hier? |
rockstah | vrijdag 18 maart 2005 @ 18:51 |
of niet....
Anyways, ik heb het spel nu zo'n week en ben godse verslaafd. Heb nu 62 costumes unlocked, dus dat zijn er in totaal 93. En ik heb het zojuist voor de eerste keer op hard uitgespeeld. (Time Attack dan, Story mode is echt niet te doen). Iemand die ze allemaal al heeft?
Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen. |
P-Style | vrijdag 18 maart 2005 @ 22:16 |
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef rockstah het volgende:Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen. Tja... geldt dat eigenlijk niet voor alle online games? Kwestie van oefenen en beter worden totdat je dit soort irritante gastjes wèl kunt verslaan!  |
Gamedemon | zaterdag 19 maart 2005 @ 00:19 |
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef rockstah het volgende:of niet.... Anyways, ik heb het spel nu zo'n week en ben godse verslaafd. Heb nu 62 costumes unlocked, dus dat zijn er in totaal 93. En ik heb het zojuist voor de eerste keer op hard uitgespeeld. (Time Attack dan, Story mode is echt niet te doen). Iemand die ze allemaal al heeft? Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen. jij unlocked ze dus niet op de makkelijker manier  gewoon alle items in survival unlocken en je hebt alle costumes  |
Fliepke | zaterdag 19 maart 2005 @ 00:21 |
ja ik heb alle items op die ene na. Die je krijgt na 50 wins  |
rockstah | zaterdag 19 maart 2005 @ 00:35 |
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:19 schreef Gamedemon het volgende:[..] jij unlocked ze dus niet op de makkelijker manier  gewoon alle items in survival unlocken en je hebt alle costumes  Ja ik weet het, maar ik heb een tyfus tyfus tyfus hekel aan survival mode omdat ik in DOA 3 daar 5 jaar aan gezeten heb en maar één pakje heb weten te unlocken....
Maar eerlijk, het is toch veel leuker en uitdagender om het spel op alle moeilijkheidsgraden door te spelen dan een beetje gefrustreerd items te gaan zitten verzamelen?
[ Bericht 16% gewijzigd door rockstah op 19-03-2005 01:32:24 ] |
Gamedemon | zaterdag 19 maart 2005 @ 07:58 |
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef rockstah het volgende:[..] Ja ik weet het, maar ik heb een tyfus tyfus tyfus hekel aan survival mode omdat ik in DOA 3 daar 5 jaar aan gezeten heb en maar één pakje heb weten te unlocken.... Maar eerlijk, het is toch veel leuker en uitdagender om het spel op alle moeilijkheidsgraden door te spelen dan een beetje gefrustreerd items te gaan zitten verzamelen? kheb het opgezocht, je moet em dan 120 keer uitspelen...iets waar ik duidelijk geen zin in heb.... en als je alle survival items hebt unlock je ook nog is de booster disc voor DOA3...tis niet zo dat je aleen costumes krijgt |
rockstah | zaterdag 19 maart 2005 @ 10:38 |
Nee, die unlock je volgnes mij gewoon als je alle pakjes hebt. En bovendien staat er volgens mij niets op die booster pack dat al niet in de EU versie van DOA3 zat.
En ach ja, dan moet ik hem maar 120 keer uitspelen. Zit nu op de helft daarvan en ik geniet er nog steeds van. Van survival raak ik alleen maar gefrustreerd, en bovendien word je er nog beter van ook. |
rockstah | dinsdag 22 maart 2005 @ 23:40 |
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef rockstah het volgende:Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen. Dit neem ik terug, ik zit nu al sinds 10 uur in een potje met een paar Amerikaanse n00bs en ik heb de lol van mijn leven, serieus  |
R-Mon | woensdag 23 maart 2005 @ 14:50 |
50 wins nodig voor dat laatste item!? Weet ik dat ook weer... 
En DOA3 was veel te makkelijk, die heb ik nou bijna drie jaar en ik hoef volgens mij nog maar 1 pak voor Leon. 
*zet computer uit, gaat verder* |
Houniet | woensdag 23 maart 2005 @ 14:52 |
ik heb hem ook, wel leuk |
rijkv | donderdag 24 maart 2005 @ 14:51 |
Ik denk dat ik liever deze koop dan TS: Future Perfect. |
rockstah | donderdag 24 maart 2005 @ 16:59 |
Zo, heb mezelf zojuist wéér een blauwe plek bezorgd uit frustratie, wat een spel! 
Ik moet mezelf echt dwingen om even te stoppen af en toe, heerlijk is dat. |
R-Mon | donderdag 24 maart 2005 @ 17:10 |
Wie is jullie favoriet? Mijne Ayane. Supersnel, bloedmooi.  |
rockstah | donderdag 24 maart 2005 @ 17:22 |
Hitomi, dat mens slaat zo achterlijk hard daar wor' je bang van  En Kasumi op 2 omdat die lekker toegankelijk is en ayane op 3 omdat ze zo takke veel aanvallen heeft. |
R-Mon | donderdag 24 maart 2005 @ 17:47 |
Heel aardig van de makers dat ze Hitomi er ook ingestopt hebben ja  |
rijkv | donderdag 24 maart 2005 @ 22:39 |
oeh, is Hitomi die halve biker-chick uit DOA 3? *verheugt op doa:u* |
rockstah | donderdag 24 maart 2005 @ 23:03 |
Yup, je moet wel een DOA3 of DOAX save hebben. |
rijkv | vrijdag 25 maart 2005 @ 22:40 |
Omg, gekocht. Ik blijf steeds maar "sparring" spelen zodat ik die ouwe man van een trap kan duwen  |
rijkv | vrijdag 25 maart 2005 @ 22:40 |
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef rockstah het volgende:Hitomi, dat mens slaat zo achterlijk hard daar wor' je bang van  En Kasumi op 2 omdat die lekker toegankelijk is en ayane op 3 omdat ze zo takke veel aanvallen heeft. jah, maar ze zwiept de hele tijd rond, ik kan die bitch amper onder controle houden. Doe mij maar Sophia |
rijkv | zaterdag 26 maart 2005 @ 09:28 |
Hoe kom je nou aan die Hitomi-chick? |
R-Mon | zaterdag 26 maart 2005 @ 10:41 |
quote: Story op normal met Ein uitspelen. |
rockstah | zaterdag 26 maart 2005 @ 10:51 |
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef rijkv het volgende:[..] jah, maar ze zwiept de hele tijd rond, ik kan die bitch amper onder controle houden. Wie heb je het nou over, ayane? Moet je eens wat minder spastisch gaan button bashen  quote: Kan ook gewoon op easy hoor, maar je moet wel een doa3 of doax save hebben. En Tengu unlock je door story mode 1 keer met alle characters door te spelen. |
R-Mon | zaterdag 26 maart 2005 @ 11:09 |
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:51 schreef rockstah het volgende:[..] Wie heb je het nou over, ayane? Moet je eens wat minder spastisch gaan button bashen  [..] Kan ook gewoon op easy hoor, maar je moet wel een doa3 of doax save hebben. En Tengu unlock je door story mode 1 keer met alle characters door te spelen. Dan zal het op hard ook wel lukken. Leuke avatar trouwens. |
rockstah | zaterdag 26 maart 2005 @ 11:17 |
Tsja, het hoofd paste niet meer door dat kleine avatar formaat op fok  |
rijkv | zaterdag 26 maart 2005 @ 13:13 |
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:51 schreef rockstah het volgende:[..] Wie heb je het nou over, ayane? Moet je eens wat minder spastisch gaan button bashen  [..] Kan ook gewoon op easy hoor, maar je moet wel een doa3 of doax save hebben. En Tengu unlock je door story mode 1 keer met alle characters door te spelen.
Ik vind het een gekke bitch.
Ik word bash de buttons op spastische wijze omdat ik steeds een zenuwaanval krijg van dat achterlijke paarse haar. |
R-Mon | zaterdag 26 maart 2005 @ 14:06 |
beetje offtopic: http://www.joystiq.com/entry/1234000543026714/ http://www.dagbladet.no/kultur/2005/01/08/419746.html |
rockstah | zaterdag 26 maart 2005 @ 17:41 |
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef rijkv het volgende:[..] Ik vind het een gekke bitch. Ik word bash de buttons op spastische wijze omdat ik steeds een zenuwaanval krijg van dat achterlijke paarse haar. Verder alles goed met jou? |
rockstah | woensdag 6 april 2005 @ 23:04 |
Ik en Demon zijn trouwens praktisch elke avond wel online aan het vechten dus als mensen willen joinen, graag  |
Gamedemon | donderdag 7 april 2005 @ 00:27 |
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef rockstah het volgende:Ik en Demon zijn trouwens praktisch elke avond wel online aan het vechten dus als mensen willen joinen, graag  Rockstah stelt niet veel voor dus kom en haal je rank op  |
R-Mon | donderdag 7 april 2005 @ 10:02 |
Ik zou heel graag willen,
maar ik heb geen live.  |
roxny | donderdag 7 april 2005 @ 11:19 |
weet iemand hoe je gemakkelijk een down attack kunt doen? (is wel handig voor survival mode om items snel te krijgen) ik kan wel als de tegenstander op de grond ligt wite knop naar boven doen maar dan raak je hem maar 1 keer.. en heb ergens gelezen dat er een aanval moet zijn dat je ze een paarkeer raakt als ze op de grond liggen.. iets met b.v. kick of punch naar beneden.. maar werkt bij mij nog niet echt :S |
R-Mon | donderdag 7 april 2005 @ 15:01 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:19 schreef roxny het volgende:weet iemand hoe je gemakkelijk een down attack kunt doen? (is wel handig voor survival mode om items snel te krijgen) ik kan wel als de tegenstander op de grond ligt wite knop naar boven doen maar dan raak je hem maar 1 keer.. en heb ergens gelezen dat er een aanval moet zijn dat je ze een paarkeer raakt als ze op de grond liggen.. iets met b.v. kick of punch naar beneden.. maar werkt bij mij nog niet echt :S Gewoon pijltje naar beneden en dan punch of kick (ligt aan character) idd. Als het niet lukt, ga dan een keer naar Sparring, Exercise, en dan de down attack opzoeken in de command list. Zie je meteen of je hem goed uitvoert.  |
rockstah | donderdag 7 april 2005 @ 16:53 |
En als je dat daarna snel genoeg nog een keer doet kan je hem meerdere keren raken. Als je naar boven + Y+B (P+K) doet dan spring je bovenop hem en met Leon en Bayman kan je naar beneden + A gebruiken om zijn nek/armen/been te breken afhankelijk van waar je staat  |
R-Mon | donderdag 7 april 2005 @ 17:44 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:53 schreef rockstah het volgende:En als je dat daarna snel genoeg nog een keer doet kan je hem meerdere keren raken. Als je naar boven + Y+B (P+K) doet dan spring je bovenop hem en met Leon en Bayman kan je naar beneden + A gebruiken om zijn nek/armen/been te breken afhankelijk van waar je staat  Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.  |
Gamedemon | donderdag 7 april 2005 @ 19:04 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef R-Mon het volgende:[..] Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.  Rockstah vind dit bericht niet leuk, vanavond ga ik je op de grond kapot maken gast! jij springt niet meer op mij , ik spring op jou! |
R-Mon | donderdag 7 april 2005 @ 20:05 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Gamedemon het volgende:[..] Rockstah vind dit bericht niet leuk, vanavond ga ik je op de grond kapot maken gast! jij springt niet meer op mij , ik spring op jou! Saa, oide. |
R-Mon | donderdag 7 april 2005 @ 20:39 |
Weet iemand nog een site met hi-res plaatjes van écht goede kwaliteit? |
rockstah | donderdag 7 april 2005 @ 20:57 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef R-Mon het volgende:[..] Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.  Moest dat nou, Demon gaat ALTIJD met Jann Lee  |
R-Mon | vrijdag 8 april 2005 @ 09:49 |
quote: Goed oefenen dan. |
rockstah | vrijdag 8 april 2005 @ 09:57 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef R-Mon het volgende:[..] Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.  Ja die van bass was wreed, Hij zette ze gewoon weer overeind voor nog een afranseling  En Tina kon mensen uit de lucht grijpen... Wel jammer opzich dat ze de nieuwe moves in DOA3 niet ook even meegenomen hadden toen ze DOA2 aan het remaken waren  |
R-Mon | vrijdag 8 april 2005 @ 10:02 |
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:57 schreef rockstah het volgende:[..] Ja die van bass was wreed, Hij zette ze gewoon weer overeind voor nog een afranseling  En Tina kon mensen uit de lucht grijpen... Wel jammer opzich dat ze de nieuwe moves in DOA3 niet ook even meegenomen hadden toen ze DOA2 aan het remaken waren  Christie en Brad Wong als hidden characters... Hitomi en Bayman vond ik veel te makkelijk vrij te krijgen. En ik speel het best met Christie. |
roxny | vrijdag 8 april 2005 @ 12:57 |
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef R-Mon het volgende:[..] Gewoon pijltje naar beneden en dan punch of kick (ligt aan character) idd. Als het niet lukt, ga dan een keer naar Sparring, Exercise, en dan de down attack opzoeken in de command list. Zie je meteen of je hem goed uitvoert.  oke bedankt he (allemaal btw hoor!)
ik had ook alwel sparring mode gedaan maar het probleem is dat ze daar veel sneller opstaan dus kun je dat niet snel uitzoeken. Maar bij punch of kick... dan moet je weel héél dicht bij hun staan ofniet.. bedoel wit omhoog kant nog best veel tussen zitten... daarom |
roxny | vrijdag 8 april 2005 @ 12:58 |
Heeft er al iemand alle items verzaameld in servival mode? Ik heb namelijk de eerste pagina helemaal maar de 2 pagina waar ieder caracter weer 1 item erbij moet krijgen is zo frustrerend als het soms wel een uur duurt voordat dat item eindelijk tevoorschijn komt. |
R-Mon | vrijdag 8 april 2005 @ 14:57 |
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:58 schreef roxny het volgende:Heeft er al iemand alle items verzaameld in servival mode? Ik heb namelijk de eerste pagina helemaal maar de 2 pagina waar ieder caracter weer 1 item erbij moet krijgen is zo frustrerend als het soms wel een uur duurt voordat dat item eindelijk tevoorschijn komt. Zijn er meerdere pagina's dan? Ik heb (op de -eerste- pagina) alles behalve het laatste item. |
roxny | vrijdag 8 april 2005 @ 18:41 |
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:57 schreef R-Mon het volgende:[..] Zijn er meerdere pagina's dan? Ik heb (op de -eerste- pagina) alles behalve het laatste item. Bij je 50ste kill verschijnt er een medalie uit het lichaam dat is het laatste item en unlocked gelijk de 2e lijst waarbij je dus voor iedereen nog 1 extra item moet verzamelen maar die komt echt haast zelden... als je die allemaal hebt heb je dus ook gelijk alle kledingstukken unlocked en nog iets van een booster pack voor doa3 maar dat begreep ik nog niet echt. |
R-Mon | vrijdag 8 april 2005 @ 20:17 |
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:41 schreef roxny het volgende:[..] Bij je 50ste kill verschijnt er een medalie uit het lichaam dat is het laatste item en unlocked gelijk de 2e lijst waarbij je dus voor iedereen nog 1 extra item moet verzamelen maar die komt echt haast zelden... als je die allemaal hebt heb je dus ook gelijk alle kledingstukken unlocked en nog iets van een booster pack voor doa3 maar dat begreep ik nog niet echt. Ah dankje voor je uitleg, ik dacht dat ik er bijna was 
In Amerika kregen ze een hele kale DOA3 en werd er een boosterpack bij een magazine uitgegeven waarmee je extra pakjes (die wij gewoon erin hebben zitten) kon unlocken. Die hebben wij dus niet nodig. Ik kijk wel uit naar de CG Gallery en de G4 Icons aflevering.  |
Gamedemon | zaterdag 9 april 2005 @ 01:35 |
survival is TE irritant...ik moet die 50 kills dus...was tot 46 gekomen met jann lee...toen werd ALLES gecountert....hoog...laag...middel...als ik wou grabben werd het gecancelled en toen was ik dood |
roxny | zaterdag 9 april 2005 @ 12:39 |
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:35 schreef Gamedemon het volgende:survival is TE irritant...ik moet die 50 kills dus...was tot 46 gekomen met jann lee...toen werd ALLES gecountert....hoog...laag...middel...als ik wou grabben werd het gecancelled en toen was ik dood hum niet fijn:S ik kwam eerst tot 38 en daarna gelijk tot 69 dus had ik hem... mischien moet je hem dan op easy doen.. en de energy bar om smallest dan zijn ze makkelijker en sneller dood(jij dan ook wel maar toch) |
Gamedemon | zaterdag 9 april 2005 @ 13:56 |
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:39 schreef roxny het volgende:[..] hum niet fijn:S ik kwam eerst tot 38 en daarna gelijk tot 69 dus had ik hem... mischien moet je hem dan op easy doen.. en de energy bar om smallest dan zijn ze makkelijker en sneller dood(jij dan ook wel maar toch) staat allemaal zo...aleen zodra ze ALLES gaan counteren en blocken dan kom je er niet meer door, grabben werd ook gecancelled steeds |
roxny | zondag 10 april 2005 @ 17:26 |
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:56 schreef Gamedemon het volgende:[..] staat allemaal zo...aleen zodra ze ALLES gaan counteren en blocken dan kom je er niet meer door, grabben werd ook gecancelled steeds ik deed het met hyabusa (of hoe hij ook mocht heten .. die van ninja gaiden iig) je moet aan het einde een hele grote variatie aan knopen indrukken. dus nooit 2 keer achter elkaar b.v. een kick naar boven doen.. wat ik nog wel vaak deed was met hem wit en dan van de vijand af drukken.. dan stoot hij hem hard weg... als hij dan aan komt rennen gelijk weer doen.. werkte iig welgoed bij mij |
Gamedemon | maandag 11 april 2005 @ 02:08 |
quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef roxny het volgende:[..] ik deed het met hyabusa (of hoe hij ook mocht heten .. die van ninja gaiden iig) je moet aan het einde een hele grote variatie aan knopen indrukken. dus nooit 2 keer achter elkaar b.v. een kick naar boven doen.. wat ik nog wel vaak deed was met hem wit en dan van de vijand af drukken.. dan stoot hij hem hard weg... als hij dan aan komt rennen gelijk weer doen.. werkte iig welgoed bij mij ja had et al gehaald, survival tag team, jann lee met kasumi...iederee keer dat ze irritant werden gewoon wissellen van character dat helpt ook...khad 75 kills gehaald |
R-Mon | maandag 11 april 2005 @ 13:20 |
Toenet... Hitomi en Ayane... 65 wins... 9,7 miljoen punten  |
R-Mon | maandag 11 april 2005 @ 17:30 |
http://wiki.fok.nl/index.php/Dead_or_Alive_(game) |
roxny | dinsdag 12 april 2005 @ 14:41 |
oe heb nu 2 maanden xbox live ... maar pff wat zijn die jappers goed zeg :S welke rank staan jullie eigelijk? en weet je ergens een lijst te vinden waar je kunt zien met hoeveel punten je een rank hoger komt? |
rockstah | dinsdag 12 april 2005 @ 15:11 |
Ik schommel een beetje tussen C-, C en C+ 108 van de 294 matches gewonnen  |
roxny | dinsdag 12 april 2005 @ 21:18 |
quote: kej dan wat is je naam? of kun je elkaar niet opzoeken op de servers? |
rockstah | dinsdag 12 april 2005 @ 22:01 |
pop NL, ik ga nu ff een servertje starten. G demon zal ook wel ergens komen. |
roxny | donderdag 14 april 2005 @ 11:44 |
pfff ik kom maar niet voorbij C+ |
rockstah | donderdag 14 april 2005 @ 15:04 |
Gewoon ff een paar SS'ers in elkaar rammen  |
roxny | donderdag 14 april 2005 @ 21:12 |
quote: is me 1 keer gelukt (nouja en nog een keer maar die ging gewoon offline dus won je automatich ) |
rockstah | zaterdag 16 april 2005 @ 00:40 |
B- en ben aardig op weg naar B nu. Ging lekker vanavond En roxny geef je xbox live tag eens. |
roxny | maandag 18 april 2005 @ 13:07 |
mijn tag is dcyz (of D-cyz) |
Gamedemon | donderdag 16 juni 2005 @ 13:23 |
Gevonden  mensen kom vanavond live dan laat ik zien hoe je rockstah kan slopen |
R-Mon | donderdag 16 juni 2005 @ 14:28 |
Nog mensen die dit gaan doen? Ik wel. Denk alleen niet dat ik ver zal komen.  |
Gamedemon | donderdag 16 juni 2005 @ 19:58 |
quote: nah , geen zin om op tv te komen enzo, kom vanavond maar live das veel leuker |
R-Mon | donderdag 16 juni 2005 @ 20:02 |
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef Gamedemon het volgende:[..] nah , geen zin om op tv te komen enzo, kom vanavond maar live das veel leuker wil wel, maar heb geen live |
rockstah | donderdag 16 juni 2005 @ 20:46 |
Dus je hebt nog geen enkele ervaring met het vechten tegen de pro's? Dan wens ik je veel succes. 
Maar goed, je gaat er ook voor de lol heen natuurlijk  |
R-Mon | donderdag 16 juni 2005 @ 20:48 |
quote: Ik weet zeker dat ik niet door de voorronders zal komen, maar toch even kijken hoe ver ik kom en hoe andere mensen spelen. Alleen jammer dat het 11 uur 's ochtends begint.  |
Gamedemon | donderdag 16 juni 2005 @ 21:53 |
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef R-Mon het volgende:[..]  Ik weet zeker dat ik niet door de voorronders zal komen, maar toch even kijken hoe ver ik kom en hoe andere mensen spelen.  Alleen jammer dat het 11 uur 's ochtends begint.  dat weet ik ook zeker, tis echt heel anders tegen die SS sletten, kweet zeker dat als er een SSer is daar dat je em geeneens aanraakt |
R-Mon | vrijdag 17 juni 2005 @ 13:22 |
Misschien ga ik toch maar niet dan. Ik bedoel, het begint 11 uur en ik moet nog leren enzo.  |
Gamedemon | zondag 19 juni 2005 @ 00:39 |
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef R-Mon het volgende:Misschien ga ik toch maar niet dan.  Ik bedoel, het begint 11 uur en ik moet nog leren enzo.  echt serieus kheb et spel nu 65 uur gespeeld, er zijn nog steeds gasten die ik hooguit 2 keer raak, en er zitten echt diehards tussen, zat laatst in een lobby zaten 3 nederlands te bespreken waneer ze naar engeland gingen vliegen om mee te doen voor een een of andere DOA competitie, die doen hier ook zeker aan mee |
BDisOKE | zondag 19 juni 2005 @ 03:09 |
Spel sinds een paar maanden ontdekt. (doa 3) Hield eerst niet zo van fighting games dacht ik...  Maar nu... zeker 2 tegen 2 is super!  |
Gamedemon | zondag 19 juni 2005 @ 11:46 |
dan zou je DOA ultimate zeker moeten kopen en live gaan, daar begint het echte werk |
BDisOKE | zondag 19 juni 2005 @ 20:55 |
Mjaa... ik heb geen live. Vind het juist zo lachen met vrienden. Veel lachen, schelden, enthousiasme!  |
rockstah | zondag 19 juni 2005 @ 21:18 |
Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor. |
Gamedemon | maandag 20 juni 2005 @ 01:40 |
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor. rahl ownt jou |
roxny | donderdag 23 juni 2005 @ 17:45 |
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor. Dat is waar... maar toch heb ik nog wel eens dat ik met een paar vrienden ga die het spel haast nooit spelen en dat het toch nog dik spannende pot word. Ik heb gewoon liever met vrienden.. maar als het niet anders kan dan is live een goede oplossing |
CamelotQuest | vrijdag 8 juli 2005 @ 22:07 |
he jongens, we zijn nog druk opzoek naar DOAU spelers die mee willen spelen inde 2e editie van de DOAU Online EURO CUP. De beste nederlander was vorige keer 4e geworden en we willen nu weleens 1e gaan worden. dus heb je zin om voor je vaderkland uit te komen wacht dan niet en schrijf je in via: http://dime66.dizinc.com/~quest/
Cu there |
rockstah | zondag 10 juli 2005 @ 20:49 |
Hehe, de Camelots volgen ons helemaal naar dit forum met hun gekke tournooien  Wij zijn iig allemaal pruts amateurs dus ik zal het ergens anders rondspreiden.
Ben zelf A+ nu na meer dan 2000 potjes online maar mijn live account is nu afgelopen. Jammer, heb zeker 200 uur plezier aan dit spel gehad en was er nog lang niet klaar mee eigenlijk. Voor de mensen die serieus liven is dit nog steeds een absoluute aanrader. |
kaspermols282 | dinsdag 6 december 2005 @ 20:12 |
oud topic maar de story is wel erg kort he, hoe krijg je precies nieuwe characters? |
Sharkdoggie | dinsdag 6 december 2005 @ 20:43 |
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef kaspermols282 het volgende:oud topic maar de story is wel erg kort he, hoe krijg je precies nieuwe characters? quote:Unlockable: Tengu Beat story mode with each character once on any difficulty. Unlockable: Bayman Beat the story mode with Leon on normal to unlock Bayman. Submitted by Daniel Klimach Unlockable: Hitomi To unlock Hitomi, have a DOA 3 save on the Xbox and beat story mode on normal with Ein. van gamesages.com |
kaspermols282 | woensdag 7 december 2005 @ 08:53 |
quote: ook bij ultimate 2? |
Sharkdoggie | woensdag 7 december 2005 @ 09:05 |
quote: Juist voor ultimate 2. |