kej danquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:11 schreef rockstah het volgende:
Ik schommel een beetje tussen C-, C en C+
108 van de 294 matches gewonnen
is me 1 keer geluktquote:Op donderdag 14 april 2005 15:04 schreef rockstah het volgende:
Gewoon ff een paar SS'ers in elkaar rammen
nah , geen zin om op tv te komen enzo, kom vanavond maar live das veel leukerquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:28 schreef R-Mon het volgende:
Nog mensen die dit gaan doen? Ik wel.Denk alleen niet dat ik ver zal komen.
wil wel, maar heb geen livequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nah , geen zin om op tv te komen enzo, kom vanavond maar live das veel leuker
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef rockstah het volgende:
Maar goed, je gaat er ook voor de lol heen natuurlijk
dat weet ik ook zeker, tis echt heel anders tegen die SS sletten, kweet zeker dat als er een SSer is daar dat je em geeneens aanraaktquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niet door de voorronders zal komen, maar toch even kijken hoe ver ik kom en hoe andere mensen spelen.
Alleen jammer dat het 11 uur 's ochtends begint.
echt serieus kheb et spel nu 65 uur gespeeld, er zijn nog steeds gasten die ik hooguit 2 keer raak, en er zitten echt diehards tussen, zat laatst in een lobby zaten 3 nederlands te bespreken waneer ze naar engeland gingen vliegen om mee te doen voor een een of andere DOA competitie, die doen hier ook zeker aan meequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef R-Mon het volgende:
Misschien ga ik toch maar niet dan.Ik bedoel, het begint 11 uur en ik moet nog leren enzo.
rahl ownt jouquote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:
Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor.
Dat is waar... maar toch heb ik nog wel eens dat ik met een paar vrienden ga die het spel haast nooit spelen en dat het toch nog dik spannende pot word.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:
Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |