abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2005 @ 22:49:02 #51
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25288966
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:44 schreef Cerbie het volgende:
Pst.. Deel 2.. Dreamcast..
Ja..... wat is daar mee?
pi_25289100
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef rockstah het volgende:

[..]

Ja..... wat is daar mee?
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef rockstah het volgende:
Dead or alive?

Een vechtspel dat voor het eerst op de saturn verscheen. Wat later deel 2 op de ps2 en deel 3 op de xbox.
Zo lijkt het net alsof het eerst op de PS2 is uitgekomen

Bij Nedgame staat een bundel met Xbox trouwens voor ¤159,- helaas heb ik dat niet, anders had ik hem wel willen halen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 27 februari 2005 @ 22:57:44 #53
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25289152
whoop

Hardcore was op de PS2 idd. Naja boeiend.

Ik zag hem trouwens vandaag in de winkel liggen. Mooie boxart hoor, had ik nou maar geld
  zondag 27 februari 2005 @ 22:59:35 #54
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25289196
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef rockstah het volgende:
Holy shit, $84,00 ????????

Jij bent echt een freak he?
Ach.. Het is gemaakt door Kotobukiya, die zijn ook verantwoordelijk voor een groot deel van de Final Fantasy merchandise (en die zien er goed uit). En ik heb liever beelden van DoA figuren dan van Mario ofzo.

Ik zag ook een andere statue van DoA (van Kasumi) maar die is echt overdreven en dan ook niet meer mooi. Duidelijk bedoeld voor japanners.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 27 februari 2005 @ 23:03:09 #55
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25289286
Misschien is het toeval maar zou hierna DoA Trilogy komen? Het doet me denken aan de MK serie, daar kwam MK3 uit, toen Ultimate en vervolgens Trilogy. Niet dat ik het heel erg zou vinden, maar ik zou het wel verdacht vinden.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 27 februari 2005 @ 23:07:48 #56
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25289384
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een statue van DoA (van Kasumi) maar die is echt overdreven en dan ook niet meer mooi. Duidelijk bedoeld voor japanners.
Ik weet het. Ik zit ook wel eens Ebay af te struinen naar die dingen en 99% van die DoA beeldjes is hentai zeg maar, en dan vooral met Kasumi. 't is maar waar je van houd
pi_25289385
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Deze ga ik zo snel halen.

Ik heb zelfs net deze besteld:
[afbeelding]
Ryu Hayabusa ga ik misschien ook bestellen.
hoe duur koop je em dan? en waar?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 27 februari 2005 @ 23:16:31 #58
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25289570
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hoe duur koop je em dan? en waar?
Prijs gaat rond de 100 euro, maar ik koop het via een nederlandse onlinewinkel waar ik wat meer vertrouwen in heb namelijk Gator.nl. Probleem bij deze beelden van Kotobukiya is dat ze verdomd populair zijn en erg snel uitverkocht waren in Azie. De Final Fantasy en Star Wars beelden zijn ook populair maar daar worden ook veel en veel meer van gemaakt, omdat die gewoon bekend zijn bij de massa.

Dat het duur is weet ik. Bezorgkosten zijn hoog en dan ook nog 20% heffing (importeren), daarom kies ik even voor een Nederlandse handelaar (geeft ook meer garantie dat het goed is). Maar over het algemeen zijn beelden (het echte game & film merchandise) gewoon duur. Vooral deze is een must have want het is gewoon mooi en weinig mensen die deze hebben in NL.
  zondag 27 februari 2005 @ 23:16:56 #59
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25289579
Ik denk dat hij een enkeltje tokyo neemt en hem daar bij de supermarkt haalt, zie je het linkje niet ofzo

<edit> Ik zeg al niks meer
  zondag 27 februari 2005 @ 23:22:33 #60
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25289697
In de VS zat een (veel kleiner en minder mooi) beeldje van DoA bij DoA Ultimate. Tenminste die gepre-ordend waren. Doet me denken aan DOAX, die had ik expres bij de Bart Smit gehaald voor een (wel erg gave) kalender. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze weer iets speciaals zouden doen bij een nieuwe DoA game (gratis knuffel ofzo. )
  zondag 27 februari 2005 @ 23:30:14 #61
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25289857
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Misschien is het toeval maar zou hierna DoA Trilogy komen? Het doet me denken aan de MK serie, daar kwam MK3 uit, toen Ultimate en vervolgens Trilogy. Niet dat ik het heel erg zou vinden, maar ik zou het wel verdacht vinden.
Team Ninja's future

fragment uit het artikel over DOA4:
quote:
IGN Xbox: We know about a number of Team Ninja projects in the works (Code Cronus, DOA 4, Ninja Gaiden 2). What order can we expect them in? Which is next?

Itagaki: DOA 4 is the main project for now. Without DOA4, there will be no Ninja Gaiden2, DOAX2 or Cronus.

IGN Xbox: What aspects of the Dead or Alive series do you want to change? In other words, what can we expect from DOA 4?

Itagaki: Increased soothing sensation. Sensation for the intellect and visual sense.

IGN Xbox: Some people love the reversal system, others aren't big fans. Will reversals be changed at all in DOA 4?

Itagaki: DOA is made for people who love DOA. This is my answer.

IGN Xbox: You've introduced new characters in both DOA Xtreme Beach Volleyball and Ninja Gaiden. Any chance that these characters will appear in DOA 4?

Itagaki: Anything is possible. I just came out of a planning meeting where we talked about this exact issue.

IGN Xbox: DOA 2 had in-game cut-scenes for endings and DOA 3 had some awesome CG movie endings. Which will we get for DOA 4?

Itagaki: I'm going to make a pre-rendered ending movie. It's going to be really good. I'll be in China next month to photograph some locations for Lei Fang's ending CG.

IGN Xbox: How will the arenas differ in DOA 4? Will they be larger? More interactive? Will they affect a fight even more than they do now?

Itagaki: Of course, more interactive environments. This is our main theme. Not only [will] the reaction be different, but the action itself will be different.

IGN Xbox: Ever since DOA 2, we've been begging for four-player action, with four characters in one arena at the same time. Will DOA 4 answer our prayers?

Itagaki: I would love to do that!

IGN Xbox: One of the great aspects of DOA 2 and DOA Ultimate were all of the unlockable costumes. DOA 3 didn't really have any unlockables. Will DOA 4 feature a lot of unlockables? Will they just be costumes or other things? And can you maybe give us an estimate on how many costumes and arenas to expect this time out?

Itagaki: As you're expecting...

IGN Xbox: When will we get our first look at DOA 4?

Itagaki: When it's most effective for many reasons.
  maandag 28 februari 2005 @ 00:49:29 #62
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25291494
Ze gaan dus verder met deel 4. Toch hoop ik dat ze een keer een collectie maken a la Tekken Tag Tournament, alle voorgaande DoA games in 1 game verwerkt.
pi_25309952
Zijn er goede gameplay filmpjes beschikbaar van DOAU? (Dus spelers met een beetje niveau.)

Bij de meeste clips die ik heb gezien krijgt 1 speler een goed pakslag door wat simpele moves en that's it. Ik wil namelijk DOAU aanschaffen maar wil eerst wat meer diepte zien zoals SCII, tot nu toe valt dat wat tegen.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:44:43 #64
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25313088
Speel eens op live tegen zo'n Japanner van Level S ofzo, dan piep je wel anders.
pi_25314060
Ik heb DOAU toch ook niet... dus kan ik ook niet weten hoe het niveau op Live is.
Met heel DOA ben ik niet bekend dus weet ik niet echt wat ik er van moet verwachten.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:05:39 #66
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25314387
Ik zou zeggen, speel het eens. Van filmpjes kijken word je niks wijzer over een spel

Maar om je vraag te beantwoorden. Het is een vechtspel, denk je nou echt dat daar alleen maar wat simpele punches en kicks in zitten?

[ Bericht 32% gewijzigd door rockstah op 01-03-2005 16:11:27 ]
pi_25314800
Zo bedoel ik dat niet. En zal vast een heel arsenaal aan moves inzitten.

Maar de filmpjes die ik gezien heb lopen ze (reviewers waarschijnlijk) een beetje op elkaar te in meppen zonder echt veel na te denken. Geen taktiek, geen blokken... het is een beetje moeilijk uit te leggen
Is de DOAU net zo diepgaand als bv. Soul Calibur 2?

Ik zou niet weten waar ik DOAU zou moeten spelen, ik koop altijd een game zonder gespeeld te hebben
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:13:19 #68
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25316004
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:38 schreef McLaren het volgende:
Zo bedoel ik dat niet. En zal vast een heel arsenaal aan moves inzitten.
ja.
quote:
Maar de filmpjes die ik gezien heb lopen ze (reviewers waarschijnlijk) een beetje op elkaar te in meppen zonder echt veel na te denken.
well duh.
quote:
Geen taktiek, geen blokken... het is een beetje moeilijk uit te leggen
ik merk het...
quote:
Is de DOAU net zo diepgaand als bv. Soul Calibur 2?
Het is net zo diepgaand als je het zelf wilt hebben. Het is toegankelijk, en het is goed te winnen met alleen maar knopjes rammen, maar het bied natuurlijk veel meer diepgang als je je zelf in de moves verdiept.

Wat het is met het vechtsysteem van DOA is dat het grotendeels gebasseerd is op reversals, dus dat houd in dat als je de juiste knoppencombo invoerd je iemands stoot op kan vangen en hem terug kan meppen in een soort grab move. de truuk is dus om zo onvoorspelbaar mogelijk te zijn, dus als je alleen maar op knopjes ramt dan ben je ook lastig te verslaan.
Ook ligt er een nadruk op het gebruik van de omgeving.

Het valt dus niet echt met Soul Calibur 2 te vergelijken aangezien dat een weapon based spel is en er geen reversals in zitten. Maar aan spektakel is er geen gebrek hoor.
quote:
Ik zou niet weten waar ik DOAU zou moeten spelen, ik koop altijd een game zonder gespeeld te hebben
Heb je echt geen vriend met DOA 1/2/3/U? Anders moet je hem maar gewoon kopen, je kan hem altijd nog inruilen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 19:57:21 #69
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
  zondag 13 maart 2005 @ 18:42:30 #70
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25508501
Zeg, moeten we niet eens een keer met z\'n allen gaan liven hier?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:51:28 #71
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25570783
of niet....

Anyways, ik heb het spel nu zo'n week en ben godse verslaafd. Heb nu 62 costumes unlocked, dus dat zijn er in totaal 93. En ik heb het zojuist voor de eerste keer op hard uitgespeeld. (Time Attack dan, Story mode is echt niet te doen). Iemand die ze allemaal al heeft?

Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen.
pi_25575300
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef rockstah het volgende:
Online vind ik trouwens niet zo heel veel aan. Je hebt overal van die Winner-Stays potjes waarin er één kerel met rank S/SS zit die altijd dezelfde mensen kiest (meestal Ein, Hayabusa/Jann Lee, Hayabusa) en altijd maar blijft winnen. 'T is misschien leuker met mensen die het wél gewoon voor hun lol spelen, maar die kom je maar zelden tegen.
Tja... geldt dat eigenlijk niet voor alle online games? Kwestie van oefenen en beter worden totdat je dit soort irritante gastjes wèl kunt verslaan!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:19:57 #73
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25578345
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:51 schreef rockstah het volgende:
of niet....

Anyways, ik heb het spel nu zo'n week en ben godse verslaafd. Heb nu 62 costumes unlocked, dus dat zijn er in totaal 93. En ik heb het zojuist voor de eerste keer op hard uitgespeeld. (Time Attack dan, Story mode is echt niet te doen). Iemand die ze allemaal al heeft?

jij unlocked ze dus niet op de makkelijker manier
gewoon alle items in survival unlocken en je hebt alle costumes
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:21:29 #74
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25578384
ja ik heb alle items op die ene na.
Die je krijgt na 50 wins
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:35:40 #75
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25578691
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jij unlocked ze dus niet op de makkelijker manier
gewoon alle items in survival unlocken en je hebt alle costumes
Ja ik weet het, maar ik heb een tyfus tyfus tyfus hekel aan survival mode omdat ik in DOA 3 daar 5 jaar aan gezeten heb en maar één pakje heb weten te unlocken....

Maar eerlijk, het is toch veel leuker en uitdagender om het spel op alle moeilijkheidsgraden door te spelen dan een beetje gefrustreerd items te gaan zitten verzamelen?

[ Bericht 16% gewijzigd door rockstah op 19-03-2005 01:32:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')