Gewoon pijltje naar beneden en dan punch of kick (ligt aan character) idd. Als het niet lukt, ga dan een keer naar Sparring, Exercise, en dan de down attack opzoeken in de command list. Zie je meteen of je hem goed uitvoert.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:19 schreef roxny het volgende:
weet iemand hoe je gemakkelijk een down attack kunt doen? (is wel handig voor survival mode om items snel te krijgen) ik kan wel als de tegenstander op de grond ligt wite knop naar boven doen maar dan raak je hem maar 1 keer.. en heb ergens gelezen dat er een aanval moet zijn dat je ze een paarkeer raakt als ze op de grond liggen.. iets met b.v. kick of punch naar beneden.. maar werkt bij mij nog niet echt :S

Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:53 schreef rockstah het volgende:
En als je dat daarna snel genoeg nog een keer doet kan je hem meerdere keren raken. Als je naar boven + Y+B (P+K) doet dan spring je bovenop hem en met Leon en Bayman kan je naar beneden + A gebruiken om zijn nek/armen/been te breken afhankelijk van waar je staat

Rockstah vind dit bericht niet leuk,quote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.

Saa, oide.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rockstah vind dit bericht niet leuk,
vanavond ga ik je op de grond kapot maken gast!
jij springt niet meer op mij , ik spring op jou!

Moest dat nou, Demon gaat ALTIJD met Jann Leequote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. Voor dat boven + P + K gebruik ik altijd boven + wit, veel makkelijker. Jann Lee heeft er nog een hele leuke down attack bij, namelijk boven + zwart. In deel drie konden Tina en Bass ook downgrijpen, erg leuk om te doen.

Goed oefenen dan.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
Moest dat nou, Demon gaat ALTIJD met Jann Lee

Ja die van bass was wreed, Hij zette ze gewoon weer overeind voor nog een afranselingquote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]

Christie en Brad Wong als hidden characters... Hitomi en Bayman vond ik veel te makkelijk vrij te krijgen. En ik speel het best met Christie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja die van bass was wreed, Hij zette ze gewoon weer overeind voor nog een afranseling
En Tina kon mensen uit de lucht grijpen... Wel jammer opzich dat ze de nieuwe moves in DOA3 niet ook even meegenomen hadden toen ze DOA2 aan het remaken waren

oke bedankt he (allemaal btw hoor!)quote:Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Gewoon pijltje naar beneden en dan punch of kick (ligt aan character) idd. Als het niet lukt, ga dan een keer naar Sparring, Exercise, en dan de down attack opzoeken in de command list. Zie je meteen of je hem goed uitvoert.

Zijn er meerdere pagina's dan? Ik heb (op de -eerste- pagina) alles behalve het laatste item.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:58 schreef roxny het volgende:
Heeft er al iemand alle items verzaameld in servival mode? Ik heb namelijk de eerste pagina helemaal maar de 2 pagina waar ieder caracter weer 1 item erbij moet krijgen is zo frustrerend als het soms wel een uur duurt voordat dat item eindelijk tevoorschijn komt.

Bij je 50ste kill verschijnt er een medalie uit het lichaam dat is het laatste item en unlocked gelijk de 2e lijst waarbij je dus voor iedereen nog 1 extra item moet verzamelen maar die komt echt haast zelden... als je die allemaal hebt heb je dus ook gelijk alle kledingstukken unlocked en nog iets van een booster pack voor doa3 maar dat begreep ik nog niet echt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:57 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Zijn er meerdere pagina's dan? Ik heb (op de -eerste- pagina) alles behalve het laatste item.

Ah dankje voor je uitleg, ik dacht dat ik er bijna wasquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:41 schreef roxny het volgende:
[..]
Bij je 50ste kill verschijnt er een medalie uit het lichaam dat is het laatste item en unlocked gelijk de 2e lijst waarbij je dus voor iedereen nog 1 extra item moet verzamelen maar die komt echt haast zelden... als je die allemaal hebt heb je dus ook gelijk alle kledingstukken unlocked en nog iets van een booster pack voor doa3 maar dat begreep ik nog niet echt.

hum niet fijn:S ik kwam eerst tot 38 en daarna gelijk tot 69 dus had ik hem... mischien moet je hem dan op easy doen.. en de energy bar om smallest dan zijn ze makkelijker en sneller dood(jij dan ook wel maar toch)quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:35 schreef Gamedemon het volgende:
survival is TE irritant...ik moet die 50 kills dus...was tot 46 gekomen met jann lee...toen werd ALLES gecountert....hoog...laag...middel...als ik wou grabben werd het gecancelled en toen was ik dood

staat allemaal zo...aleen zodra ze ALLES gaan counteren en blocken dan kom je er niet meer door, grabben werd ook gecancelled steedsquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:39 schreef roxny het volgende:
[..]
hum niet fijn:S ik kwam eerst tot 38 en daarna gelijk tot 69 dus had ik hem... mischien moet je hem dan op easy doen.. en de energy bar om smallest dan zijn ze makkelijker en sneller dood(jij dan ook wel maar toch)

ik deed het met hyabusa (of hoe hij ook mocht heten .. die van ninja gaiden iig) je moet aan het einde een hele grote variatie aan knopen indrukken. dus nooit 2 keer achter elkaar b.v. een kick naar boven doen.. wat ik nog wel vaak deed was met hem wit en dan van de vijand af drukken.. dan stoot hij hem hard weg... als hij dan aan komt rennen gelijk weer doen.. werkte iig welgoed bij mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
staat allemaal zo...aleen zodra ze ALLES gaan counteren en blocken dan kom je er niet meer door, grabben werd ook gecancelled steeds

ja had et al gehaald, survival tag team, jann lee met kasumi...iederee keer dat ze irritant werden gewoon wissellen van character dat helpt ook...khad 75 kills gehaaldquote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef roxny het volgende:
[..]
ik deed het met hyabusa (of hoe hij ook mocht heten .. die van ninja gaiden iig) je moet aan het einde een hele grote variatie aan knopen indrukken. dus nooit 2 keer achter elkaar b.v. een kick naar boven doen.. wat ik nog wel vaak deed was met hem wit en dan van de vijand af drukken.. dan stoot hij hem hard weg... als hij dan aan komt rennen gelijk weer doen.. werkte iig welgoed bij mij![]()

kej danquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:11 schreef rockstah het volgende:
Ik schommel een beetje tussen C-, C en C+
108 van de 294 matches gewonnen

is me 1 keer geluktquote:Op donderdag 14 april 2005 15:04 schreef rockstah het volgende:
Gewoon ff een paar SS'ers in elkaar rammen

nah , geen zin om op tv te komen enzo, kom vanavond maar live das veel leukerquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:28 schreef R-Mon het volgende:
Nog mensen die dit gaan doen? Ik wel.Denk alleen niet dat ik ver zal komen.

wil wel, maar heb geen livequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nah , geen zin om op tv te komen enzo, kom vanavond maar live das veel leuker

quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef rockstah het volgende:
Maar goed, je gaat er ook voor de lol heen natuurlijk

dat weet ik ook zeker, tis echt heel anders tegen die SS sletten, kweet zeker dat als er een SSer is daar dat je em geeneens aanraaktquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niet door de voorronders zal komen, maar toch even kijken hoe ver ik kom en hoe andere mensen spelen.
Alleen jammer dat het 11 uur 's ochtends begint.

echt serieus kheb et spel nu 65 uur gespeeld, er zijn nog steeds gasten die ik hooguit 2 keer raak, en er zitten echt diehards tussen, zat laatst in een lobby zaten 3 nederlands te bespreken waneer ze naar engeland gingen vliegen om mee te doen voor een een of andere DOA competitie, die doen hier ook zeker aan meequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef R-Mon het volgende:
Misschien ga ik toch maar niet dan.Ik bedoel, het begint 11 uur en ik moet nog leren enzo.

rahl ownt jouquote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:
Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor.

Dat is waar... maar toch heb ik nog wel eens dat ik met een paar vrienden ga die het spel haast nooit spelen en dat het toch nog dik spannende pot word.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:
Ja, het enige probleem is dat je op den duur veel beter word dan je vrienden en dat je dan ook wel eens een keer competitie wil. Daar is live dan weer perfect voor.

quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef kaspermols282 het volgende:
oud topic maar de story is wel erg kort he,
hoe krijg je precies nieuwe characters?![]()
van gamesages.comquote:Unlockable: Tengu
Beat story mode with each character once on any difficulty.
Unlockable: Bayman
Beat the story mode with Leon on normal to unlock Bayman.
Submitted by Daniel Klimach
Unlockable: Hitomi
To unlock Hitomi, have a DOA 3 save on the Xbox and beat story mode on normal with Ein.

Juist voor ultimate 2.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |