abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1399343
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 22:32 schreef supergirl het volgende:

[..]

jamaar, als dat allemaal zo zou gaan, wat blijft er dan voor al die lesbische vrouwen in dat "robuuste" mannen lichaam over (like you), die wil dan niemand meer natuurlijk.

Maak je mensen altijd wakker als ze dromen? That's rude you know!!
pi_1403815
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:07 schreef Riann het volgende:
wie heeft hier ervaring mee en hoe was het enz. misschien waarscheindelijk na zaterdag ook mijn eerste ervaring maar hoe was het bij jullie enz.
geplande sex... bah.
domper zeg.
Sprakeloos.......
  donderdag 16 augustus 2001 @ 19:18:09 #78
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_1424824
quote:
[..]
ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
Ja dat is te merken...

Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!! :r:r

En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!

pi_1425602
Jezus christus cornhollio, waar komt die "attitude" vandaan,

gelukkig scheer jij nooit een hele groep mensen onder een kam

Nee jij bent het volwassenheidzelve hoe oud ben jij dan 17?

Mocht je nog ouder zijn of zelfs in mijn leeftijds groep zitten dan schaam ik mij zelfs.

Alsof jij alles weet en heb ervaren, you need a serious attitude adjustment you pretentious f&*k.

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_1425618
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 18:55 schreef Riann het volgende:

[..]

dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.

als jij zo over je sexleven loopt te lullen en ik vraag zoiets...

hoe logisch zeg, post dan niet...

pi_1425631
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 19:31 schreef Asotopiaa het volgende:
Als je een vriend krijgt ga je ook niet meteen met hem naar bed. Dat moet je opbouwen, je moet elkaar verkennen en leren vertrouwen.
nooooouw, zij niet ?
  donderdag 16 augustus 2001 @ 21:21:34 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1425641
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 19:18 schreef Cornholi0 het volgende:

[..]

Ja dat is te merken...

Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!! :r:r

En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!

Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten

meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1425846
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:

meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer

Ja precies. Ik heb les gegeven aan ze. Wil ik niet snel nog een keer doen, maar het zijn verder prima personen hoor. Het is iig erg gezellig bij ze. Ze snappen mijn humor alleen nooit, maar ja..de helft van fok ook niet
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1425977
quote:

[..]

Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten

Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Ik ken mensen die hebben V.B.O gedaan en die zijn in de omgang 10x beter dan mensen die een Universiteit hebben gedaan. Ik vind het gelukkig nog altijd belangrijker hoe iemand is dan wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft.
  donderdag 16 augustus 2001 @ 23:20:49 #85
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1426543
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 22:09 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Ik ken mensen die hebben V.B.O gedaan en die zijn in de omgang 10x beter dan mensen die een Universiteit hebben gedaan. Ik vind het gelukkig nog altijd belangrijker hoe iemand is dan wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft.

Daar ben ik het helemaal mee eens !!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1426596
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 23:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens !!

En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic
  donderdag 16 augustus 2001 @ 23:34:02 #87
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_1426679
Ik ken ook wel hele leuke meiden op de MAVO en het VBO hoor en ik zeg ook zeker niet dat ze allemaal zo zijn, maar het valt me gewoon op dat er in die klassen gewoon meer meiden zitten die bijvoorbeeld op school in hele korte rokjes lopen (dan denk ik van hallo je zit op school hoor moet dat nou) en helemaal onder de plamuur zitten (beetje make-up is mooi, maar je kunt overdrijven natuurlijk). Ach ja ik weet niet hoe je dat uit moet leggen in Nederland hebben we vrijheid van meningsuiting maar over sommige dingen mag je hier gewoon niet praten blijkbaar, dat wordt gelijk afgestraft.

En laat ik nou net zeggen dat ik een meisje ken dat op het VBO zit die zelf ook zegt dat ze zich soms schaamt voor de meiden waar ze tussen zit in de klas.....

Cornholi0

pi_1427462
Toch grappig, een paar keer in de maand "attendeer" ik dit forum (hihi, duur taalgebruik) en iedere keer staat er een topic van Riann waaruit blijkt dat ze wel heel dringend seks nodig heeft...

Voor de rest heb ik nix zinnigs te zeggen, behalve dan dat ik wel wil weten wat er dit weekend allemaal gebeurt! Kun je niet een webcam op je slaapkamer zetten? Dan kunnen we je in real time bijstaan met raad (en daad! ).

[edit]
Zucht, waarom lees ik ook nooit de hele draad?!

Ik vind het in ieder geval een heel ruig verhaal! Goegaan, meiske, goegaan!
[/edit]

pi_1437894
Jammer dat het niet meer gaat waar over het zou moeten gaan. iig is het weer zaterdag en hoop ik op een uitgebreid verslag morgen!!

pi_1438622
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 23:25 schreef Riann het volgende:

En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic

Da's waar! Heb je nog meer leuke ideeën van lesbische aard?
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 18:23:44 #91
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1438688
jaja vanavond is het weer prijs voor Riann
World domination is my middle name.
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 18:27:46 #92
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1438718
quote:
Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.

Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.

Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam ) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed )
Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
pi_1439067
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam ) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed )

En hier zien we dus weer de bedoeling der natuur: mannen vinden vrouwen mooi, vrouwen vinden mannen mooi.... gelukkig maar
pi_1439486
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef Daklem het volgende:
jaja vanavond is het weer prijs voor Riann
Laten we het hopen
  zaterdag 18 augustus 2001 @ 21:15:59 #95
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1439487
quote:

[..]

Het leest alleen wat lastiger... verder heb ik geen problemen ermee.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 19 augustus 2001 @ 01:10:12 #96
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1440984
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Riann het volgende:

[..]

ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen

Tja, dat zou je dan inderdaad eens kunnen proberen.
Ik zeg maar zo: "je kent er nooit op achteruitgaan he, alleen maar vooruit" Als je het allebei eens wilt proberen: wat let je? veel plezier
Ach, het kan nog veel erger
pi_1442780
En Riann? Gisteren nog gescoord?
pi_1442897
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

Ik snap dat je het zegt, maar ik zei al dat ik inderdaad ook wel eens een man er goed uit vind zien.

Maar er zijn in mijn omgeving meerdere vrouwen die het met me eens zijn. Vrouwen zijn mooier gebouwd vinden zij ook, en ze zijn hetero hoor! Daarnaast. Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!

Maar goed dat is niet de discussie.

zondag 19 augustus 2001 @ 18:02:07 #99
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1443902
quote:
Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!
Eentje is genoeg: mn vriend
Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
pi_1530903
-schop-

Is er alweer eens iets gebeurd Riann?

Just curious.

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')