quote:Maak je mensen altijd wakker als ze dromen? That's rude you know!!
Op zondag 12 augustus 2001 22:32 schreef supergirl het volgende:[..]
jamaar, als dat allemaal zo zou gaan, wat blijft er dan voor al die lesbische vrouwen in dat "robuuste" mannen lichaam over (like you), die wil dan niemand meer natuurlijk.
quote:geplande sex... bah.
Op woensdag 08 augustus 2001 14:07 schreef Riann het volgende:
wie heeft hier ervaring mee en hoe was het enz. misschien waarscheindelijk na zaterdag ook mijn eerste ervaring maar hoe was het bij jullie enz.
quote:Ja dat is te merken...
[..]
ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!!
:r:r
En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!
gelukkig scheer jij nooit een hele groep mensen onder een kam
Nee jij bent het volwassenheidzelve hoe oud ben jij dan 17?
Mocht je nog ouder zijn of zelfs in mijn leeftijds groep zitten dan schaam ik mij zelfs.
Alsof jij alles weet en heb ervaren, you need a serious attitude adjustment you pretentious f&*k.
quote:als jij zo over je sexleven loopt te lullen en ik vraag zoiets...
Op zondag 12 augustus 2001 18:55 schreef Riann het volgende:[..]
dat weet ze ze heeft zelf ook internet ze is dan geen fokker maar ik haar deze link gegeven het topic en ze is anoniem en trouwens waar benmoei jij je eigen mee.
hoe logisch zeg, post dan niet...
quote:nooooouw, zij niet ?
Op zondag 12 augustus 2001 19:31 schreef Asotopiaa het volgende:
Als je een vriend krijgt ga je ook niet meteen met hem naar bed. Dat moet je opbouwen, je moet elkaar verkennen en leren vertrouwen.
quote:Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten
Op donderdag 16 augustus 2001 19:18 schreef Cornholi0 het volgende:[..]
Ja dat is te merken...
Niet beledigend bedoeld hoor maar waarom zijn het altijd meiden van de MAVO/VBO die dit soort dingen willen/doen? :?Ik kan me daar echt aan storen, aan van die <sorry> MAVO-sletten... YEGH!!!
:r:r
En vergeet niet: je bent nog maar 15 en je denkt dat je helemaal volwassen enzo bent; believe me, you're not!
meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer
quote:Ja precies. Ik heb les gegeven aan ze. Wil ik niet snel nog een keer doen, maar het zijn verder prima personen hoor. Het is iig erg gezellig bij ze. Ze snappen mijn humor alleen nooit, maar ja..de helft van fok ook niet
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer
quote:Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:[..]
Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten
meteen weer negatief als iemand VBO of iets dergelijks heeft gedaan..... jammer errug jammer
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens !!
Op donderdag 16 augustus 2001 22:09 schreef The_Coach het volgende:[..]
Dat is het zeker toont ook een beetje aan hoeveel mensen-kennis die persoon heeft die dat zei.
Ik ken mensen die hebben V.B.O gedaan en die zijn in de omgang 10x beter dan mensen die een Universiteit hebben gedaan. Ik vind het gelukkig nog altijd belangrijker hoe iemand is dan wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft.
quote:En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic
Op donderdag 16 augustus 2001 23:20 schreef appelsientje het volgende:[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens !!
En laat ik nou net zeggen dat ik een meisje ken dat op het VBO zit die zelf ook zegt dat ze zich soms schaamt voor de meiden waar ze tussen zit in de klas.....
Cornholi0
Voor de rest heb ik nix zinnigs te zeggen, behalve dan dat ik wel wil weten wat er dit weekend allemaal gebeurt! Kun je niet een webcam op je slaapkamer zetten? Dan kunnen we je in real time bijstaan met raad (en daad!
).
[edit]
Zucht, waarom lees ik ook nooit de hele draad?! ![]()
Ik vind het in ieder geval een heel ruig verhaal! Goegaan, meiske, goegaan! ![]()
[/edit]
quote:Da's waar! Heb je nog meer leuke ideeën van lesbische aard?
Op donderdag 16 augustus 2001 23:25 schreef Riann het volgende:En anders ik wel toch jammer dat er mensen zijn die hier anders over denken. maaruh weet je dit is helemaal offtopic
quote:Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam
Ik vind persoonlijk, en dat zeg ik niet omdat ik hetero ben, dat vrouwen mooier zijn dan mannen.Ok ik geef toe, en zijn "mooie" mannen, maar de bouw van vrouwen vind ik veel mooier. Ze zijn niet zo robuust en lekker zacht.
quote:En hier zien we dus weer de bedoeling der natuur: mannen vinden vrouwen mooi, vrouwen vinden mannen mooi.... gelukkig maar
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam
) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed
)
quote:Laten we het hopen
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef Daklem het volgende:
jaja vanavond is het weer prijs voor Riann
quote:Het leest alleen wat lastiger... verder heb ik geen problemen ermee.
Op donderdag 16 augustus 2001 21:21 schreef appelsientje het volgende:[..]
Wat heeft het er nou mee te maken welke opleiding je doet, dat je meteen een MAVO slet bent ofzo, ken er ook genoeg die op VWO/HAVO zitten
quote:Tja, dat zou je dan inderdaad eens kunnen proberen.
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Riann het volgende:[..]
ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen
quote:Ik snap dat je het zegt, maar ik zei al dat ik inderdaad ook wel eens een man er goed uit vind zien.
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Onzin natuurlijk, het mooie van mannen is juist dat robuuste, gespierde, stevige (mjam
) lichaam van hen. Je zegt het dus wel omdat je hetero bent, anders zag je wel in dat het figuur van mannen juist supersexy is. (mits het mooi gespierd is ed
)
Maar er zijn in mijn omgeving meerdere vrouwen die het met me eens zijn. Vrouwen zijn mooier gebouwd vinden zij ook, en ze zijn hetero hoor! Daarnaast. Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!
Maar goed dat is niet de discussie.
quote:Eentje is genoeg: mn vriend
Ik ken niet veel mannen die "mooi" gespierd zijn!
Is er alweer eens iets gebeurd Riann?
Just curious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |