abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1366008
wie heeft hier ervaring mee en hoe was het enz. misschien waarscheindelijk na zaterdag ook mijn eerste ervaring maar hoe was het bij jullie enz.
pi_1366074
Je bent 15 meid, ga je niet iets te snel?
pi_1366108
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:15 schreef Aneurism het volgende:
Je bent 15 meid, ga je niet iets te snel?
nee en maandag en dan een maand ben ik 16 en ik ben er aan toe en dan heb ik zoiets van waarom niet
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:19:16 #4
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1366109
Riann: onze huis-nymphomane.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1366121
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:19 schreef Hooghoudt het volgende:
ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:24:03 #6
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1366165
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:19 schreef Hooghoudt het volgende:
Als ze 16 is is 't legaal he
Je moet niks!
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:28:08 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1366204
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:20 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb nog nooit van het woord gehoord wat is nymphomane ik heb ook maar vbo gehad

Heb je geen woordenboek in de kast staan?
pi_1366209
ik bedoel het ECHT niet lullig riann maar wil je pleaeaeaeaease met punten en komma's praten please..

om de een ofandere reden erger ik me heel erg aan de manier waarop jij schrijft

pi_1366223
quote:

[..]

zeg maar sexverslaafde..

[off-T]
Valt het ook iemand op dat er meer jongens(tot nu toe 100%) dan vrouwen op lesbo topics akomen?
[/off-T]

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:31:25 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1366237
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:30 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

zeg maar sexverslaafde..

[off-T]
Valt het ook iemand op dat er meer jongens(tot nu toe 100%) dan vrouwen op lesbo topics akomen?
[/off-T]

totaal niet
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:36:38 #11
14491 wob
U want chickin now?
pi_1366285
Veel plezier zaterdag! Ik ben heel benieuwd naar den photo's!
pi_1366323
quote:

[..]

Je bent toch student?!
[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:44:40 #13
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1366374
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:28 schreef Taurus het volgende:
ik bedoel het ECHT niet lullig riann maar wil je pleaeaeaeaease met punten en komma's praten please..

om de een ofandere reden erger ik me heel erg aan de manier waarop jij schrijft

Jah, die schrijfstijl doet pijn aan mijn puristenoogjes...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1366387
lieverd, je moet niet zomaar met iedereen het bed in duiken. Sex is iets wat speciaal hoort te zijn en dit doe je niet met iemand omdat deze persoon aardig voor je is. Straks ben je wat ouder, en krijg je spijt over sommige dingen.
pi_1366455
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:45 schreef Aneurism het volgende:
lieverd, je moet niet zomaar met iedereen het bed in duiken. Sex is iets wat speciaal hoort te zijn en dit doe je niet met iemand omdat deze persoon aardig voor je is. Straks ben je wat ouder, en krijg je spijt over sommige dingen.
ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:53:42 #16
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1366459
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Riann het volgende:

[..]

ik doe het ook niet zomaar met iedereen dit is mijn beste vriendin van me en wij willen dat zaterdag is doen kijken of we echt bi zijn en dat soort dingen

Mag ik meedoen ?
Je moet niks!
pi_1366531
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Riann het volgende:

[..]

Eerste tip:
Probeer je tekst eens met wat interpunctie op te vrolijken, je zult zien dan dan ook de respons toeneemt.

Tweede tip:
Ik ben bi-seksueel en kan je vertellen dat je "door het gewoon een keertje te doen" er niet achter komt of je bi bent of niet. Je kunt uiteraard ook bi-seksueel zijn in diverse gradiaties. Zo hou ik er wel van om met andere vrouwen te vrijen, maar zou ik bijvoorbeeld nooit geen relatie met een vrouw willen. Ook verliefd worden kan ik alleen maar op mannen.
Gelukkig heb ik een schat van een vriend die dit begrijpt en me hierin ook steunt (wellicht helpt het ook wel wat dat hij er ook van kan meegenieten, maar dit terzijde). Ik mag bv van hem best sex met een andere vrouw hebben, zolang hij het maar wel weet.

Een keertje met een vriendin van je vrijen is helemaal niet zo raar, maar praat er wel eerlijk over met haar. Wat ga je bijvoorbeeld doen als het jou enorm bevalt, maar haar niet en zij schaamt zich er opeens voor? Jij zou nog wel een kertje willen en wordt misschien zelfs verliefd op haar, maar zij wil het het liefst vergeten?

Alleen door praten kun je dna voorkomen dat je een goeie vriendin verliest.

Succes en als je nog eens wat wilt weten moet je maar een keertje mailen.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1366644
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:01 schreef Sony het volgende:

[..]

Eerste tip:
Probeer je tekst eens met wat interpunctie op te vrolijken, je zult zien dan dan ook de respons toeneemt.

Tweede tip:
Ik ben bi-seksueel en kan je vertellen dat je "door het gewoon een keertje te doen" er niet achter komt of je bi bent of niet. Je kunt uiteraard ook bi-seksueel zijn in diverse gradiaties. Zo hou ik er wel van om met andere vrouwen te vrijen, maar zou ik bijvoorbeeld nooit geen relatie met een vrouw willen. Ook verliefd worden kan ik alleen maar op mannen.
Gelukkig heb ik een schat van een vriend die dit begrijpt en me hierin ook steunt (wellicht helpt het ook wel wat dat hij er ook van kan meegenieten, maar dit terzijde). Ik mag bv van hem best sex met een andere vrouw hebben, zolang hij het maar wel weet.

Een keertje met een vriendin van je vrijen is helemaal niet zo raar, maar praat er wel eerlijk over met haar. Wat ga je bijvoorbeeld doen als het jou enorm bevalt, maar haar niet en zij schaamt zich er opeens voor? Jij zou nog wel een kertje willen en wordt misschien zelfs verliefd op haar, maar zij wil het het liefst vergeten?

Alleen door praten kun je dna voorkomen dat je een goeie vriendin verliest.

Succes en als je nog eens wat wilt weten moet je maar een keertje mailen.

ik heb met mijn vriendin hier heel goed overgehad en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een meisje en dat denk ik ook dat ik dat nooit word maar net als sex en zo wil ik wel en zei ook.
pi_1367377
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:12 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb met mijn vriendin hier heel goed overgehad en ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een meisje en dat denk ik ook dat ik dat nooit word maar net als sex en zo wil ik wel en zei ook.

alleen een punt op 't einde van je zin is al een verbetering, maar 't kan NOG beter!
  woensdag 8 augustus 2001 @ 17:39:17 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1367906
Ppl, een beetje lief doen tegen Riann. Ik vind ook dat haar teksten wat beter leesbaar zijn met interpunctie en hoofdletter, maar niet zo overdreven nep doen

Riann; ik hoop dat je weet wat je doet, lijkt er wel op iig en tja... veel plezier

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1368046
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:45 schreef Aneurism het volgende:

Dat vindt JIJ!
Andere mensen zijn daar anders in.

En als je spijt hebt van sommige dingen, dan was je toen al stom bezig. Nutteloos dus.
Heb ik nog nooit last van gehad.
Negatief gelul altijd

pi_1368077
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 16:15 schreef Taurus het volgende:
alleen een punt op 't einde van je zin is al een verbetering, maar 't kan NOG beter!
Met een hoofdletter aan het begin?

Riann, waarom met je beste vriendin? Als een van jullie twee het anders bevalt dan de ander, hebben jullie straks ruzie. Dat is zonde van de vriendschap.

pi_1368285
Je weet nu al dat je a.s zaterdag sex met haar zult hebben..

Is dat niet een beetje teveel van het goeie? ik bedoel ik heb ook een keer sex gehad met een vrouw...maar dat gebeurde spontaan.

Dus niet met het uitgangspunt ...nu moet ik erachter komen of ik bi ben of niet.

Jeetje en je bent nog zo jong...vanwaar die haast?
Laat alles spontaan op je afkomen...dan zul je er ook meer van genieten, en ook ik zeg : pas op met je beste vriendin...

woensdag 8 augustus 2001 @ 18:59:42 #24
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1368345
LesBi's zijn enorm Geil.
Echt waar als ik ergens geil van word is het wel van Lesbi's
Zeker als 2 knappe meiden met elkaar aan het zoenen en/of beffen !
RRIAN Maak aub foto's

Greeetz Marcel

...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_1368366
quote:

[..]

Ok, maar zelfs op het vbo leer je het woord "waarschijnlijk" toch niet als "waarscheindelijk" schrijven lijkt me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')