Dat mag niet! Die tandarts denkt natuurlijk laat de verzekering maar betalen, maar dat kan dus echt niet! Dat is gewoon oplichterij, tandarts-fraude.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:22 schreef Vava het volgende:
Beter zo'n tandarts! Mijn tandarts had bij mij een gaatje gevuld, week later viel de vulling er weer uit, ik terug en gewoon weer een rekening gekregen
Een eerlijke tandarts.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:02 schreef Maikey het volgende:
Niet echt geloofwaardig, welke tandarts zegt nou tegen z'n klanten dat het geld 'toch met bakken binnenkomt'![]()
Ik ga er ook over bellen, die rekening kwam vorige week binnen. Ik krijg lang niet alles vergoed van de verzekering ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:01 schreef foton het volgende:
[..]
Dat mag niet! Die tandarts denkt natuurlijk laat de verzekering maar betalen, maar dat kan dus echt niet! Dat is gewoon oplichterij, tandarts-fraude.![]()
Nee, dit pandje ligt eerder rond de 400.000 eurootjesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:27 schreef Roellio het volgende:
Een vakantiehuis in St.Tropez gaat vanaf 60.000 eurie. Als je een beetje goeie baan heb kan je dat best betalen hoor, hoef je echt geen miljonair voor te zijn.
Dan doet 'ie er wel iets naast. Je kan mij niet wijsmaken dat een tandarts zoveel geld verdient.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:38 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nee, dit pandje ligt eerder rond de 400.000 eurootjes![]()
een beetje tandarts doet minstens een miljoen euro per jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan doet 'ie er wel iets naast. Je kan mij niet wijsmaken dat een tandarts zoveel geld verdient.
Aan omzet misschien wel. Dat is iets anders dan winst / inkomen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
een beetje tandarts doet minstens een miljoen euro per jaar.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
een beetje tandarts doet minstens een miljoen euro per jaar.
Mijn tandarts heeft oldtimers......... ik heb rekeningenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:57 schreef Roellio het volgende:
Nou, dan zit je niet bij mijn tandarts.
Mijn tandarts heeft ook een boot.
En jou tandarts vult bij jouw niet graag een gaatje?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:59 schreef Annastacia het volgende:
[..]
O ja, mijn tandarts heeft een hond, en dit beestje is ook van mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |