Iemand ervaring met de Philishave hq 4806 (f122)of 5806(f182)?? of een ander type?
En maakt 2 of 3 scheerkoppen erop veel uit? En waar zijn ze goedkoop?
Kheb toen uitgezocht waar ie het goedkoopst was bij mij in de stad, en dat bleek bij de V&D te zijn (fl. 318).
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 08-08-2001 14:20]
quote:Ben ik het helemaal mee eens.
Op woensdag 08 augustus 2001 14:20 schreef D-RiSe het volgende:
die coolskin dingen scheren fantastisch.. en ja 3 koppen is verry veel fijner dan 2...
quote:Vreemd. Droog scheren is juist beter voor je huid.
Op woensdag 08 augustus 2001 20:25 schreef Mokke het volgende:
Sinds een weekje scheer ik me nat en het bevalt me prima! Ook is mijn huid er door verbeterd (had wat last van acne, is nu beter). Het is hygienischer en het kost niet eens zoveel meer tijd. Daarnaast is het nog gladder.
Ik heb et altijd zo gedaan, binnen 2 minuten, met Mach 3 tegenwoordig , en echt mega glad
-edit-
quote:Gelijk heeftie... Mach3 roeleert gewoon.
Op woensdag 08 augustus 2001 21:00 schreef Ester het volgende:
Mach3 scheermesjes, daar zweert mijn vriend bij.
Ik heb ze allemaal (gehad) en ik vind droog scheren toch wel erg vies. Maar wel handig als je weet dat je toch in de file komt te staan. Roterende koppen (Philishave) werkt niet half zo goed als op en neer (Braun)
quote:Tuurlijk, duh
Op donderdag 09 augustus 2001 22:12 schreef zeddie het volgende:
Kun je die Philishaves ook via het stopcontact gebruiken?(dus zonder batterijen of opladen)
quote:Ja hoor, modellen zat die dat hebben, zijn vaak nog goedkoper ook.
Op donderdag 09 augustus 2001 22:12 schreef zeddie het volgende:
Kun je die Philishaves ook via het stopcontact gebruiken?(dus zonder batterijen of opladen)
Het scheer resultaat is best goed, het werkt snel, binnen 1 a 2 minuten kan je klaar zijn.
Of je er eentje neemt met 1 dan wel 2 scheer koppen moet je maar even testen.
Zo'n coolskin lijkt me wel wat ja.
quote:Zelf vind ik Braun een stuk beter, maar anderen zweren weer bij Philips.
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:06 schreef zeddie het volgende:
En die Braun scheerapparaten zijn die goed? beter/slechter dan philips. ik hoor het graag:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |