Is dat zo?!? Nou ja, maakt me weinig uit... hoe eerder het zomer is, hoe eerder ze de tijd kunnen gaan nemen om eens na te gaan denken over een paar denderende verhaallijnen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:43 schreef Svensational het volgende:
Waarom is de zomerstop van ONM trwns 2 weken eerder dan die van GTST?
ik vind um leuk hoor, Victortje....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef babette21 het volgende:
Speciaal voor Wup:
Jop de Vries en Wendy Brouwers als Victor en Margot (ONM / maart 2000)
Bron: www.onm-archief.tk
Dat gebeurt toch niet, want in de zomermaanden liggen de schrijvers ook met de kloten op het strand.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:45 schreef babette21 het volgende:
Is dat zo?!? Nou ja, maakt me weinig uit... hoe eerder het zomer is, hoe eerder ze de tijd kunnen gaan nemen om eens na te gaan denken over een paar denderende verhaallijnen...![]()
ik heb geloof ik 1 keertje geroepen dat ze maar snel dood moest omdat ik geen zin had een een slepende ziekte verhaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:
Laatst zei je heel wat anders, Wup!
Op t strand kun je ook nadenken over boeiende verhaallijnen....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat gebeurt toch niet, want in de zomermaanden liggen de schrijvers ook met de kloten op het strand.
Neuh, ik bedoelde die ene keer dat je dat riepquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb geloof ik 1 keertje geroepen dat ze maar snel dood moest omdat ik geen zin had een een slepende ziekte verhaal.
maar verder heb ik haar altijd een happy ending toegewenst, lees de toopicstopics maar terug
Wup praat ook van waar de wind waait.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:
Laatst zei je heel wat anders, Wup!
toen ie zo flipte op het laatst vond ik die haarloze kop er perfect bij passen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef babette21 het volgende:
Victor mét haar was wel 'n stuk beter dan Victor zónder haar.... hoewel, hij heeft ook 'n tijdje met zo'n mislukte sik rondgelopen, dat was wel 'n beetje jammer....
Er moet toch echt iemand gruwelijk vermoord worden wil het nog een beetje boeiend blijven. En waarom niet Aafke dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Op t strand kun je ook nadenken over boeiende verhaallijnen....
jaaaa die combi zie ik heel graag terug!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Svensational het volgende:
Dit vind Wup zeker wel een leuke combi?
[afbeelding]
En wat vind je van deze combi?!?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind het wel een leuke combi.... Claire en Sid.
enne, ik ga weer verwend doen, maar is dat het beste shot wat je van ze hebt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Svensational het volgende:
Dit vind Wup zeker wel een leuke combi?
[afbeelding]
Zoals Daan al met zijn handen uitbeeld.. : 'Picobello' ..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
En wat vind je van deze combi?!?
[afbeelding]
Pamela Teves en Sander Foppele als Bettina en Daan (ONM / 2002)
Bron: www.onm-archief.tk
En daan heeft niemand door dat 't echt is?! Ja, lijkt me wel wat...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:56 schreef dunn0w het volgende:
Ik ga voor: Lizzie vermoord Nico.. .tijdens de opnamen van de 'Polderhorror' .. maar dan echt vermoorden.
Lex vond ik ook een gruwel.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Lex vond ik ook een leuk ventje:
[afbeelding]
Lex wasquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Lex vond ik ook een leuk ventje:
[afbeelding]
Ja als ze dan toch bezig is....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
En daan heeft niemand door dat 't echt is?! Ja, lijkt me wel wat...
maar dan liever: Lizzy vermoordt Joost...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |