Dammen?!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet, dat hele zwangerschapslijntje is afschuwelijk. Laat dat mens een andere hobby gaan zoeken.
ja samen met haar alterego.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:45 schreef MirSus het volgende:
Dammen?!![]()
Ellen is slechts een marionet... Bram is hoofd van de afdeling en heeft in die functie het recht om mensen af te laten vloeien of aan te nemen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
Ik snap het ook nog steeds niet, Ellen gaat toch over het personeel?
Ja. Alles is beter dan die vetlapperij met Duuk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
nee dat vind ik niet, dat hele zwangerschapslijntje is afschuwelijk. Laat dat mens een andere hobby gaan zoeken.
maar toch niet las hij een stomme fout maakt?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen is slechts een marionet... Bram is hoofd van de afdeling en heeft in die functie het recht om mensen af te laten vloeien of aan te nemen.
In zo'n geval blijkt dat Bram niet capabel is en moet worden ontslagen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
maar toch niet las hij een stomme fout maakt?
Nee en Joyce is ook niet erg, maar die tweede oude varkens in bed hoef ik niet te zien. Ik ruik de formaldehyde al.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
Ach Duuk is toch niet zo erg? ..
ik vind hem meestal juist wel lachwekkend, maar dit is gewoon ranzig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
Ach Duuk is toch niet zo erg? ..
Idd als Bram een fout maakt is het aan de directie èn persooneelszaken om in te grijpen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Moreel gezien niet, maar als er geen geld is om onze Jaap te betalen... dan houdt het op.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
Ja Duuk is wel oke.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind hem meestal juist wel lachwekkend, maar dit is gewoon ranzig.
Wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
In zo'n geval blijkt dat Bram niet capabel is en moet worden ontslagen.
Zoete lieve Gerritje.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie gaat dat betalen?
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
even tussen al mijn gejammer door, dat freefightgevecht werd mooi gefilmd, ik weet niet of ze deze week een nieuwe cameraman hebben ofzo, maar het ziet er goed uit allemaal.
heel wat beter dan die dronken idioot met die rare zwenkingen en zooms een tijdje terug.
Ga je de caps nou al verwijderen voor ik ze überhaupt heb kunnen zien?quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:02 schreef Wup het volgende:
sorry verwijderd
mja, vals he?quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ga je de caps nou al verwijderen voor ik ze überhaupt heb kunnen zien?
Ja, Claire!quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:25 schreef Wup het volgende:
mja, vals he?
die arme Claire moest helemaal op komen draven voor 1 lullige scene, net als Bettina.quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, Claire!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |