ik zie haar idd ook niet vaak (meer) langskomen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Klopt het dat Bettina haast niet meer te zien is de laatste tijd, ik begin dr een beetje te missen
Aafke kreeg een paniekaanval, nou ja aanvalletje want het zag er spectaculairder uit dan het was. Held Koen kwam haar uit haar lijden verlossen en toen was alles weer oke.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:46 schreef babette21 het volgende:
Heb ONM maandag moeten missen (gisteren wel gezien), begrijp uit collage van Wup dat 't nogal sensationeel was... Wat was er met Aafke? Kreeg ze weer eens 'n aanval ofzo?!?
wat heb jij toch een Joost humorquote:
Nou nee... niet echt .. maar zijn kibbel-verhaallijntjes zijn wel lachwekkend.... maar Chris opzichquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:39 schreef Wup het volgende:
de Chris voorstanders beginnen zich te melden zie ik
o jakkes, ik word echt een beetje onpasselijk van Joyce & Duuk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:43 schreef Riann het volgende:
Duukie![]()
Het had natuurlijk Rian & Duuk moeten zijnquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:44 schreef Wup het volgende:
[..]
o jakkes, ik word echt een beetje onpasselijk van Joyce & Duuk.
nou als dat er beter zal uitzien moet je je maar snel gaan melden daar.... doe je mij een groot plezier mee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:45 schreef Riann het volgende:
Het had natuurlijk Rian & Duuk moeten zijn![]()
http://www.munttheater.nl/prog1.php?Genre=&id=22quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie haar idd ook niet vaak (meer) langskomen...![]()
Jaa, en wat een onleuke Bram!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
wat een onleuke uitzending.
en morgen weer die rotfilm.
klaag klaag klaag.......
Ik snap het ook nog steeds niet, Ellen gaat toch over het personeel?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:13 schreef MirSus het volgende:
Jaa, en wat een onleuke Bram!!![]()
Wat een *** is dat ook!
En er was inderdaad geen spanning te vinden vandaag...
Tja, dat vragen wij ons inderdaad ook af! Maargoed, ONM en onlogisch gaan de laatste tijd nogal goed samen!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds niet, Ellen gaat toch over het personeel?
als Bram een stomme fout maakt heeft zij toch wel het recht dat ontslag van een onschuldige werknemer tegen te houden?
mja die Jaapde Vries kreeg nog meer te doen dan Bettina, Claire & Niels bij elkaar....quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:23 schreef MirSus het volgende:
ONM en onlogisch gaan de laatste tijd nogal goed samen!![]()
Joyce die eindelijk weer eens aan de man komt, maar dit moet uitgerekend Duuk zijnquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:26 schreef Wup het volgende:
[..]
mja die Jaapde Vries kreeg nog meer te doen dan Bettina, Claire & Niels bij elkaar....
da's niet zo oke.....
Maar ze had wel een stoer jasje aan vandaag.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
Joyce die eindelijk weer eens aan de man komt, maar dit moet uitgerekend Duuk zijnEn zo kunnen we nog wel even door gaan!
![]()
Ja ze had inderdaad een stoer jasje aan! Joyce ís stoer, enige grote minpunt momenteel is die Duukquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Maar ze had wel een stoer jasje aan vandaag.
en Gilles moet terug voor Joyce, dat begrijpen ze daar bij ONM toch ook wel, dat wel helemaal geen Joyce & Duuk willen?
nee dat vind ik niet, dat hele zwangerschapslijntje is afschuwelijk. Laat dat mens een andere hobby gaan zoeken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef MirSus het volgende:
Joyce ís stoer, enige grote minpunt momenteel is die Duuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |