Die houd ik ook wel bezig....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
Dan ga ik toch liever voor Nikkie
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:41 schreef Riann het volgende:
of HUGO of Carlo Tara is ook wel okay
Gelukkig maar! Ik hoop dat alles lekker echt is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:43 schreef dunn0w het volgende:
Denk het niet...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor Nikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor stoute dingen ga je dan met haar doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:41 schreef Riann het volgende:
Als jij haar bezighoud dan hou ik claire wel een weekendje bezig
Hopen?? .. waarvoor hoop je? whahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik hoop dat alles lekker echt is.
Je zou eens moeten weten hoe ik na het zien van die jpegs kijk....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:01 schreef dunn0w het volgende:
Wiv.. je moet er bij zeggen dat je er heel lief bij kijkt.
Ik kijk liever naar puur natuur dan naar plastic.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:53 schreef dunn0w het volgende:
Hopen?? .. waarvoor hoop je? whaha![]()
mind if i pass? ...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoe ik na het zien van die jpegs kijk....
Beantwoord jij eerst maar eens de vraag: "Wat zou je met Claire in een weekend gaan doen?" Je zou haar immers een weekend willen bezighouden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:56 schreef dunn0w het volgende:
mind if i pass? ...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:50 schreef dunn0w het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Lees eens goed... ik niet hoor..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beantwoord jij eerst maar eens de vraag: "Wat zou je met Claire in een weekend gaan doen?" Je zou haar immers een weekend willen bezighouden.
Dat was Riannquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beantwoord jij eerst maar eens de vraag: "Wat zou je met Claire in een weekend gaan doen?" Je zou haar immers een weekend willen bezighouden.
Sorry. Ik ben nog ondersteboven van Lizzy.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Dat was Riann
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:03 schreef dunn0w het volgende:
Oeh... fatale fout als journalist...
Die wachten er op tot dat wij dit topic hebben gebashed.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:Waar zijn Wup en Iwan? Het nieuwe topic moet geopend worden...
Ik ben nu in burger, dus mag ik fouten maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:03 schreef dunn0w het volgende:
Oeh... fatale fout als journalist...
misschien (waarschijnlijk) bedoelt ze het heel anders... niet iedereen is zoals jij..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nog ondersteboven van Lizzy.
Daarom stel ik de vraag aan Riann: Hoe en op welke manier zou jij Claire een weekend willen bezighouden?
Dan nog...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben nu in burger, dus mag ik fouten maken.
Tja, ik houd van vrouwen en ik ben een gigantisch varken. Daar kom ik met plezier voor uit!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:07 schreef dunn0w het volgende:
misschien (waarschijnlijk) bedoelt ze het heel anders... niet iedereen is zoals jij..
Ach, Claire doet wel alsof ze keihard is, maar in het hooi heb ik haar zo getemd. Overigens: Hugo leeft ook nog steeds, dus zo erg kan ze niet zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef dunn0w het volgende:
Dan nog..... maar zou het ook wel een dagje kunnen uithouden met Claire... niet zoals jij ..
Was me nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, ik houd van vrouwen en ik ben een gigantisch varken. Daar kom ik met plezier voor uit!
Tja, ik (varken) houd van meerdere vrouwen tegelijk. KNOR!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
varken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |