hihi, jaaa een Joost afgeslachting wil ik geloof ik ook wel graag zienquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef babette21 het volgende:
En daan heeft niemand door dat 't echt is?! Ja, lijkt me wel wat...
maar dan liever: Lizzy vermoordt Joost...![]()
... om 'm vervolgens zó 't raam uit te zwiepen.... boven op Kyra!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:00 schreef dunn0w het volgende:
Ja als ze dan toch bezig is....rijdt ze nog ff terug naar A*damcity en neemt ze Bram ook op de hoorvork
![]()
het werd tijd dat we het weer ergens over eens zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:00 schreef babette21 het volgende:
Lex was![]()
Klein kutventje....
Hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
... om 'm vervolgens zó 't raam uit te zwiepen.... boven op Kyra!!!!!![]()
Tuurlijk overleeft ze het.... NIET!!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha... maar Kyra overleeft het toch wel he?? anders kan ze niet meer kibbelen met Chris..
Wacht ff maar tegen woordig hebben we daar ook Joyce en Claire voor.. duss..
precies, een dode Kyra is reden tot een feestje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:06 schreef dunn0w het volgende:
Haha... maar Kyra overleeft het toch wel he?? anders kan ze niet meer kibbelen met Chris..
Wacht ff maar tegen woordig hebben we daar ook Joyce en Claire voor.. duss..
Ja.... janken van blijdschap!!! Dood van Lex had nl 2 positieve gevolgen:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
Dus niemand vond Lex leuk?
Maar stiekem zeker wel allemaal aan het janken toen ie het loodje legde?
* Bet vind Chris best aardig hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:09 schreef Wup het volgende:
ik geloof trouwens dat er geen een vrouw rondloopt die Chris aardig vindt.
Pim 1 was een leukerd,quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:07 schreef babette21 het volgende:
Gisteren zat Pimmetje (de eerste) trouwens in Kees&Co, was wel grappig
Ja, ik lees babette heb nog wel een andere maar de kwaliteit daarvan is ook niet super...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:57 schreef Wup het volgende:
[..]
enne, ik ga weer verwend doen, maar is dat het beste shot wat je van ze hebt?
* Wup kijkt er heel lief bij....
ja ik snap ook niet dat niemand daar hem grappig vindt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:11 schreef babette21 het volgende:
* Bet vind Chris best aardig hoor![]()
nee Kyra is onleuk en daarom zijn er geen leuke verhaaltjes voor haar te verzinnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:10 schreef BVO het volgende:.
Kyra is leuk, ze krijgt alleen nooit een leuke verhaallijn..
dank je wel voor het zoeken Svensationalquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik lees babette heb nog wel een andere maar de kwaliteit daarvan is ook niet super...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |