quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Hier in Flevoland ist lekker!
Haags kraanwater is lekkerder. Spa dat is echt droog, vlak smakende rotzooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:05 schreef Chillmeister het volgende:
snap idd waarom vrouwen veel water drinken, maar waarom steeds in godsnaam kleine sliokjes. En mensen die de hele dag met zo'n flesje rondlopen ljiken net alsof ze niet uit hun baby periode zijn gegroeid.
Mijn zusje ix net zo erg, en dan steeds spa drinken enzo. Haagse kraanwater is net zo lekker
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:14 schreef Riann het volgende:
Ik neem ook vaak een flesje water mee. Is toch makkelijk. Je kunt meteen drinken wanneer je dorst hebt. En makkelijk bij te vullen. En water is lekker en gezond. En zo mee en dan een slokje drinken is ook heerlijk.
Zeg het ze, mighty_myte!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:00 schreef mighty_myte het volgende:
jongens die dit doen zijn gay.
mannen drinken alleen als ze dorst hebben of als ze het lekker vinden.
en dan niet 1 slokje per 10 min maar een heel blikje in 1x naar binnen.
Mag ik dit even uit zijn verband trekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:06 schreef nikky het volgende:
[..]
wie zegt dat er geen mannen bestaan? ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook de gehele dag doordrinken.... weet ik veelik ben geen man
Bioslock neemt altijd heel tevreequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:55 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat een mooi gedicht..
Euh.... afwassenquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:28 schreef Toadette het volgende:
Ze gaan mij vee te snel stinken als je ze vaker wilt gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |